taas illalla peliä, tai siis Saksan valmentajaa.
Onko muita jotka samaa mieltä, vai löytyykö parempiakin??
Joachim Löw on seksikäs!
Pakko katsoa
4
311
Vastaukset
- futisfani
Sellainen juttu vaan, että et kyllä luultavasti paljoa nää tuota valmentajaa :D kun se on pelikiellossa ja katsoo ottelun katsomosta
- pienikin vilaus.
Harmittaahan se kun ei näe koko kroppaa, mutta ehkä Saksa pysyy jatkossa. Toivon ainakin niin.
- ...jalkapallokeskuselu...
...eikä mikään kosteilla pikkuhousuilla varustettujen pissisten kina siitä, kuka on ihq:in pelaaja/valmentaja!
- haikea muisto,
sanoisinko että 80-luvulta! Tosin silloinhan ei oltu kuultukaan pissiksistä.
Mutta varmasti aivottomia oltiin silloinkin. Ehkä vieläkin.
Elämään voi kuitenkin löytää pieniä iloja, jopa saksalaisista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658