Unohtakaa linuxit ja macit!

Levollinen.

Windows:
Monipuolinen ohjelmatarjonta, ei tulostinongelmia kuten linuxjakeluissa ja missä mac ajurit... ei missään.. siihen ei edes nörtti voi itse väsäillä kuten linuxiin. Kaikki mokkulat ja muut ilman säätöä toimii. Pelit toimii ilman säätöä. IE toimii loistavasti. Kaikki laitteet suunnitellaan Windowsille... maciin ja linuxiin niitä säädetään ja säädetään ja lopulta saadaan jotkin pilipalitoiminnot toimimaan mutta kaikista Windowsille räätälöidyistä hienouksista joutuu luopumaan.

Mac (ylihintainen Linux) ja Linuxjakelut... säätöä säätöä säätöä. Opera ja Firefox.. uudet versiot juuri tullut ja molempia parjataan ja selitellään tulevista päivityksistä. Uusin IE vain yksinkertaisesti toimii ja kaikki sivustot optimoidaan ensisijaisesti IE selaimelle. Operat ja Firefoxit on tuota linux ja mac porukoiden paskaa... IE on täydellinen Windowsille.... aaaah kun kaikki toimii.

Lopettakaa säätö sekä pelleily ja ottakaa rennosti: Windowsissa toimii kaikki ja kaikki on sille suunniteltu! Ei sillä suotta johtavaa markkina-asemaa ole, ei ihmiset osta pilaantunutta ruokaakaan eivätkä huonoja käyttöjärjestelmiä. Linux ja Mac porukka on kuin näitä roskis dyykkareita kun taas Windowskäyttäjät nauttivat marketin tuoreista tuotteista.

16

1168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubuntuisti

      Tämä mies on Microsoftin pääjohtaja Steve Ballmer. Minä en luottaisi yhtiöön jonka johto on kokaiini ja piristepilvessä kirkuvia raivoaivoja. Ei ihme, että homma on viimeaikoina narkkarien firmassa kussut, pilvipäiltä on kadonnut ote arkitodellisuuteen.
      http://www.youtube.com/watch?v=RW2BdMv33cE

    • Mitähän nyt horiset? Microsoftin käyttiksissä on eniten säätöä. Käyttikset ei osaa yhtään mitään ja joutuu säätää kaikkea, että mikään toimis.

      Sivustoja ei ensisijaisesti optimoida mihinkään IE:lle vaan ennemminkin Firefoxille. IE:lle sitten tehdään kaikkea ihme viritelmää, että näkyy.

      Microsoftin tuotteissa ei tosiaankaan toimi kaikki. Mutta nehän nyt onkin sellaisia tyhmien ihmisten käyttöjärjestelmiä kun eliitti joilla on RAHAA ostaa parempia vehkeitä. Markkinoiden halvimmissa romuissa on vain Windowseja.

      • Levollinen.

        ...suositelevat Windowsia sillä se on helppo ja kaikki laittetteet, ohjelmat ja pelit toimivat.

        Yksikin tuttu kävi kysyyn Maciä niin ei ees ollut myynnissä ja Linuxista kun alkoi kyselemään niin myyjä alkoi katella kuin idioottia. Sanovat ammattimiehetkin, että Linuxiin ei kannata kun siihen ei oolaitteissa ajureita (näytti tulostimia ja kameroita... missään ei lukenu Linux.. kaikki Windows vehkeitä) eikä kunnon pelejä ja Mac on kallis desinglelu jolla lähinnä yritetään erottua massasta.

        Katso kaupassakin... vehkeissä vain Windows support, joissain harvoissa on Mac mutta nekin on poikkeuksia... linuxtukea tai ajureita ei löydy mihinkään. Siksi kaupat ei myy linuxia kun niihin ei oo myydä laitteita ja Mac on monopoli ja kaikki mikä siinä toimii maksaa 5x enemmän kuin Windosvehkeet.


      • levoton.
        Levollinen. kirjoitti:

        ...suositelevat Windowsia sillä se on helppo ja kaikki laittetteet, ohjelmat ja pelit toimivat.

        Yksikin tuttu kävi kysyyn Maciä niin ei ees ollut myynnissä ja Linuxista kun alkoi kyselemään niin myyjä alkoi katella kuin idioottia. Sanovat ammattimiehetkin, että Linuxiin ei kannata kun siihen ei oolaitteissa ajureita (näytti tulostimia ja kameroita... missään ei lukenu Linux.. kaikki Windows vehkeitä) eikä kunnon pelejä ja Mac on kallis desinglelu jolla lähinnä yritetään erottua massasta.

        Katso kaupassakin... vehkeissä vain Windows support, joissain harvoissa on Mac mutta nekin on poikkeuksia... linuxtukea tai ajureita ei löydy mihinkään. Siksi kaupat ei myy linuxia kun niihin ei oo myydä laitteita ja Mac on monopoli ja kaikki mikä siinä toimii maksaa 5x enemmän kuin Windosvehkeet.

        "...missään ei lukenu Linux.. kaikki Windows vehkeitä..."
        "...linuxtukea tai ajureita ei löydy mihinkään..."

        Eikö olekin somaa että ne siitäkin huolimatta toimii Linuxissa paremmin kuin Windowsissa? ;)

        Jos et usko niin kokeile. Ei maksa paljoa.


      • maccileipä..
        Levollinen. kirjoitti:

        ...suositelevat Windowsia sillä se on helppo ja kaikki laittetteet, ohjelmat ja pelit toimivat.

        Yksikin tuttu kävi kysyyn Maciä niin ei ees ollut myynnissä ja Linuxista kun alkoi kyselemään niin myyjä alkoi katella kuin idioottia. Sanovat ammattimiehetkin, että Linuxiin ei kannata kun siihen ei oolaitteissa ajureita (näytti tulostimia ja kameroita... missään ei lukenu Linux.. kaikki Windows vehkeitä) eikä kunnon pelejä ja Mac on kallis desinglelu jolla lähinnä yritetään erottua massasta.

        Katso kaupassakin... vehkeissä vain Windows support, joissain harvoissa on Mac mutta nekin on poikkeuksia... linuxtukea tai ajureita ei löydy mihinkään. Siksi kaupat ei myy linuxia kun niihin ei oo myydä laitteita ja Mac on monopoli ja kaikki mikä siinä toimii maksaa 5x enemmän kuin Windosvehkeet.

        Mitä vittua minä yritän erottua massasta, jos mulla on Mac?

        Kukaan ei näe edes konettani kuin MINÄ Itse!

        Mulla on työkoneena Windows-XP läppäri! ja sillä ei ole hevon sonnan väliä mitä konetta minä käytän kotona!


      • Levollinen. kirjoitti:

        ...suositelevat Windowsia sillä se on helppo ja kaikki laittetteet, ohjelmat ja pelit toimivat.

        Yksikin tuttu kävi kysyyn Maciä niin ei ees ollut myynnissä ja Linuxista kun alkoi kyselemään niin myyjä alkoi katella kuin idioottia. Sanovat ammattimiehetkin, että Linuxiin ei kannata kun siihen ei oolaitteissa ajureita (näytti tulostimia ja kameroita... missään ei lukenu Linux.. kaikki Windows vehkeitä) eikä kunnon pelejä ja Mac on kallis desinglelu jolla lähinnä yritetään erottua massasta.

        Katso kaupassakin... vehkeissä vain Windows support, joissain harvoissa on Mac mutta nekin on poikkeuksia... linuxtukea tai ajureita ei löydy mihinkään. Siksi kaupat ei myy linuxia kun niihin ei oo myydä laitteita ja Mac on monopoli ja kaikki mikä siinä toimii maksaa 5x enemmän kuin Windosvehkeet.

        Ei sitä missään kaupassa välttämättä lue. Kirjoittaa Googleen "Suse hardware support" jos vaikka Susea käyttää ja siinä kerrotaan mikä laite on tuettu. Ei tarvitse arpoo sitten. Ei se mikään Windows Vistakaan joka vehkeessä toimi vaikka kuinka sellaista kuvittelet.

        Sun "ammattimiehet" ei nähtävästi tiedä mitään kun haluavat myydä tietoturvapaketteja, uusia paskoja Fujitsuja ja Acereita ja korjata niitä seonneita koneita. Saavat siitä RAHAA kun TYHMÄT ostaa Windows vehkeitä.

        Mitään "linuxia" ei myydä missään. Sehän on kasa lähdekoodia käyttisvalmistajille. Linux -pohjaisia käyttiksiä kyllä myydään ja laadusta joutuu maksamaan. Perus Macbook itseasiassa on varsin edullinen. Yhtä nopea Windows Vista kannettava maksaa tosi paljon, siihen joutuu hankkimaan kalliin tietoturvapaketin ja ylläpitokulut on 3x isommat.

        TYHMÄT vaan ostaa niitä hitaita ja paskoja Windows Vista koneita kun niitä myydään jossain Gigantissa tuulipukujunteille. Samaa porukkaa joka juo jotain karjalan kusivettä kun on 20cnt halvempaa ja ostaa sen halvimman paska Acerin. Eliitillä on RAHAA tai älyä ja osaamista tai sosiaalisia suhteita käyttää parempaa kuin junttien Windowseja.


      • vaan
        Levollinen. kirjoitti:

        ...suositelevat Windowsia sillä se on helppo ja kaikki laittetteet, ohjelmat ja pelit toimivat.

        Yksikin tuttu kävi kysyyn Maciä niin ei ees ollut myynnissä ja Linuxista kun alkoi kyselemään niin myyjä alkoi katella kuin idioottia. Sanovat ammattimiehetkin, että Linuxiin ei kannata kun siihen ei oolaitteissa ajureita (näytti tulostimia ja kameroita... missään ei lukenu Linux.. kaikki Windows vehkeitä) eikä kunnon pelejä ja Mac on kallis desinglelu jolla lähinnä yritetään erottua massasta.

        Katso kaupassakin... vehkeissä vain Windows support, joissain harvoissa on Mac mutta nekin on poikkeuksia... linuxtukea tai ajureita ei löydy mihinkään. Siksi kaupat ei myy linuxia kun niihin ei oo myydä laitteita ja Mac on monopoli ja kaikki mikä siinä toimii maksaa 5x enemmän kuin Windosvehkeet.

        Mulla on paljon laitteita, mutta ei niissä windowssia lue. HP, konica-minolta, logitec, ym, ym. Tossa linuxissa ne on toiminu jo monta vuotta. Mitäs mää nyt teen:(


    • maccileipä..

      Kasva aikuiseksi ja koe mualimaa!!!

      Minäkin olin Win-käyttäjä vuodesta 1995, juuri kun Windows 95 tuli markkinoille ja olihan se aika huippu, silloin!

      Mutta Windows alkaa olemaan jo historiaa, Vistakin on tekohengitetty XP!

      Ehkä jos uskaltaisit kokeilla muitakin käyttiksiä, yllätyisit kuin paksa Windows (Varsinkin Vista) voi ollakaan!

      Vistan takia vaihdoin juuri Maciin!

    • tuotatuota

      Ja tämä ei sinua haittaa?

    • ja vaikea on unohtaa.

      Unohtunut kyllä on Windows lähes kokonaan, mutta Virukset, haittaohjemat, levyn siivous, eheytys ja siniset ruudut on hyvässä muistissa.

      Mac:istä en sano pahaa sanaa, koska siitä ei ole minkäänlaista kokemusta. Kuulostaa ihan hyvältä.

      En taida kuiteskaan Linuxia mihinkään vaihtaa, koska itsellä ei ole sen kanssa ongelmia ollut.

      Hyvää jussia kaikille tietsa orjille ;)

    • kyllähän

      " Windows:
      Monipuolinen ohjelmatarjonta,"

      puolimiljoonaa haittaohjelmaa peittoaa muiden käyttisten ohjelmat.

      • mika2

        ... niitä jo nykyisin on.


      • Missä muussa virukset

        toimiikaan parhaiten, kuin huippu hyvässä ja turvallisessa Windowssissa. Käyttöjärjestelmien kärki tasoa sillä saralla. Onnea ykköselle ja hyvää junnua sen tukijoille ja muille kanssa.


    • NO Wintoy!!.

      Vistassa on vaan 5 TODELLA huonoa puolta -eli:
      (V)iruses
      (i)ntruders
      (s)pywares
      (t)rojan horses
      (a)dwares!!.

    • on...

      Viruses
      intruders
      spywares
      trojan horses
      adwares!!.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe