SANON HETI, ETTÄ EN TIEDÄ IOBLDR.N OPPEJA!!!! MUTTA OLEN SILTI HEIDÄN LINJANSA EI-AMERIKKALAISEN SATANISMINMUKANA!!!!!
HAIL IOBLDR!!!!!!
IOBLDR!!!!!!
6
617
Vastaukset
- KANSSA mukaan
Todella vakuuttavaa, kun puolet jäsenistä on ylipappeja ja puolet ministerejä! Esimerkiksi katolisistakin vain keskimäärin alle yksi miljardista on ylipappi, eikä koko Suomestakaan löydy kuin kourallinen ministerejä, ja jumalauta ioblgdogilla on molempia!
Ja luultavasti vielä samassa ruumiissa eria aikoina (en viittaa nekrofiliaan, vaan epäilen skitsofreniaa)! Nietzschen supermies on löytynyt!- "ja näin se homma...
...etenee!"
loistavasti sanottu.
vähänkö mahtavaa.
hail lucifer mefistofiili saatana perkele.
tämä homma haiskahtaa sarvipäälle. - Infernal lord of dorkness
"ja näin se homma... kirjoitti:
...etenee!"
loistavasti sanottu.
vähänkö mahtavaa.
hail lucifer mefistofiili saatana perkele.
tämä homma haiskahtaa sarvipäälle.tää on lähestulkoon hauskempi vitsi ku wanha kunnon "satanismi on saatananpalvontaa"
- näin minä väitän
Infernal lord of dorkness kirjoitti:
tää on lähestulkoon hauskempi vitsi ku wanha kunnon "satanismi on saatananpalvontaa"
ai "lähes" :D
tää on ihan parasta!
kielilläpuhumista saatanan kunniaksi!
ar ra pa pa pa pa pa paaa!
voi kun kun kerran pääsisi kotiin!
se on syntiä synnin päälle!
kristus ja minä olemme haisevia valittajia!
666
- masturbaatio on synti!
jes! mahtavaa! Itä-Saksa! AAH!
- muumipeikko THE EVIL
hei, riku rinteen tai kepa ahorintsun
pitää tutustua tähän iobrddrään. varmaan
SIITÄ tulee YHTEISTYÖTÄ molempien
KUNNIAKSI!!!!! pääsee iobddrräörrörrörkin
oikein KIRJAAN!!!! KEPA KIRJOITTAA! TAI RIKU!!!
HAIL HAIL HAIL!!!!!!!
ÖR ÖR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308