Kuka muu lukee?
Suomennettu on osat:
- Friikkisirkus
- Vampyyrin oppipoika
- Kauhun tunneleissa
- Vampyyrivuori
- Kuoleman koetukset
- Vampyyriprinssi
Kaikki olen lukenut, englanniksi sain tänään lopetettua tuon 7 kirjan.
Darren Shanin kirjat
3
548
Vastaukset
- darrenfani
Itsekkin luen darenia (ja muita vampyyri-kirjoi, mutt darren on paras) Maltan itse kyllä odottaa suomalaisia kirjoja, vaikka tuntuu ikävält oottaa :D:D:D Vamppyyri prinssi oli helpotus odotukseen, kun olin oottanut ihan liian kauan kuoleman koetuksen jälkeen.
Paras on ollut ehdottomasti Friikki Sirkus. Aloin itkemään siinä valekuolema kohdassa ;) se oli niin surullista. (oli muuten eka kerta kun itken jollekkin kirjalle :D )
SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI KAIKILLE NUORILLE JA MIKSEI AIKUISILLEKKIN LUETTAVAKSI!!!!! - Kuutamo96
Mä luen. Nuo suomenetut osat mitkä mainitsin, olen lukenut useasti kannesta kanteen. Darren Shan kirjat on tosi hyviä kirjoja, musta paras on vampyyrivuori tai vampyyriprinssi. Niitä seuraavia osia en ole lukenut, haluaisin kyllä varsinkin Hunters of the Duskin. Mutta koska asun Länsi-Suomessa Anders verkkokirjastosta ei löydy yhtään englanninkielistä teosta, eikä varsinkaan kuutta viimeistä....
- ------
Darren Shanit hakkaa mennen tullen ne teinihkuttajien twilightit. Lukekaa Shanin kirjoja, niissä on kunnonn vampyyrimeininkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849