Saksalaisten viha

Ruttunaama

En tiedä mikä meissä vitun suomalaisissa saa niin vihan ja pelon eteen kun sanoo sanan Saksa..
Haluaisin että jokainen toistaisi tämän replyn
jälkeen mielessään sata kertaa sanan Saksa ja jokaisella kerralla hieman pehmentäisi sanaa niin että se olisi lopuksi meidän kaikkien ystävä Saksa.

Tätä teemaa on käsitelty jo pitkät tovit Urheilulehden sivulla, että miksi saksalaiset ovat Suomessa niin vihattuja ja englantilaiset niin palvottuja?
Ovatko suomalaiset liikaa saksalaisen oloisia??
Onhan meissä erittäin paljon samaa..
Meidät on kuitenkin veistetty samasta puusta niin sanotusti maailman kirjojen mukaan..

En ymmärrä miten joku 47v arkkitehtimies voi kannattaa jotain vitun Hullia henkeen ja vereen kun sellainen joukkue on yks kärpäsen paska koko jalkapallon skaalassa eikä IKINÄ joukkue tule saavuttamaan mitään suurta..

Itse olen 100% suomalainen ja olen ylpeä saksalaisen jalkapallon ja saksalaisuuden kannattaja. En ole natsi vaikka olen oikeistolainen.
En ymmärrä minkä vitun takia Haloska aina änkeää punakaartilaisten muistojuhliin, kun se vittu ei ole kertaakaan ollut valkoisten muistojuhlissa..
ja hän on meidän vittu kaikkien presidentti!

Minä olen aina vihannut Englantia ja kaikkee mikä liittyy brittiläisyyteen..
Englanti on koko maailmankirjojen ajan halunnut alistaa kaikki valtaansa koloanialismin myötä.

Saksa on aina luonut jotain uutta ja puhdasta.
Rakastan yhtä paljon Saksaa kuin rakastan Suomea sillä sydämessäin uskon, että Saksa on Suomen sielunkansa ja sukulaiskansa.

Kiitos Bastian Schweinsteiger!
Kiitos Joachim Löw!
Kiitos Saksan olemassaolo!
Ilman sinua ei olisi Rammsteinia!

18

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on....

      Ensin pelataan kuukausi jalkapalloa ja sitten Saksa voittaa, voi pitää nytkin paikkansa.

      • <<<<

        EI KUN EIKS SE OO SE ETTÄ ENSIN PELATAAN 90 MIN JALKAPALLOA JA SITTEN LOPUSSA SAKSA VOITTAA....
        OMA SUOSIKKI ON SAKSA...OLISI NASTAA REISSATA SAKSASSA KATSOMASSA PELEJÄ VFB STUTTGART.BAYERN MUNCHEN.HSV.BAYERN MUNCHEN.HSV.VFB STUTTGART


      • <<<<<

        SAKSA RULEZZZ


      • yrjänä88

        Gäri linekkeri:
        "jalkapallo on peli joka kestää 90 minuuttia ja lopussa Saksa voittaa."


    • yrjänä88

      Suomen itänaapurina on sellainen valtio joka ennen tunnettiin neukkulana ja se perkele vaikutti Suomen sisäpolitiikkaan aivan perkeleesti. Stallarinperkeleet ne demonisoi Saksaa ja Suomea, siis hyi vittu niitä vasemmisto"intellektuelleja", apinoita ne on perkeleet!

      NIIDEN TAKIA KANNATAN SAKSAA.

      • ihminen vähän

        rauhallisemmin.


    • että näin:

      "Minä olen aina vihannut Englantia ja kaikkee mikä liittyy brittiläisyyteen..
      Englanti on koko maailmankirjojen ajan halunnut alistaa kaikki valtaansa koloanialismin myötä.

      Saksa on aina luonut jotain uutta ja puhdasta."

      Oliko se uusi ja puhdas erään itävallassa syntyneen korpraalin luoma uljas valtakunta?. Puhdas arjalainen unelma.

      • oli----

        Se puhdas rotu ja puhdas valtakunta.


      • en Lapin polttajia

        kannata.


    • sentään

      Ja sinäkö et ole rasisti etkä natsi? Viestisi perusteella kyllä saa hieman erilaisen käsityksen. Rakastat yhtä paljon Saksaa kuin Suomea... Tiukassa tilanteessa ei siis voisi olla varma vaikka saksalaisten puolesta tappelisit.
      Miten tää juttus muuten liittyy kansainvälisiin arvokisoihin? Ei kait juuri mitenkään:)

    • yrjänä88

      Suomen itänaapurina on sellainen valtio joka ennen tunnettiin neukkulana ja se perkele vaikutti Suomen sisäpolitiikkaan aivan perkeleesti. Stallarinperkeleet ne demonisoi Saksaa ja Suomea, siis hyi vittu niitä vasemmisto"intellektuelleja", apinoita ne on perkeleet!

      NIIDEN TAKIA KANNATAN SAKSAA.

      • MasaTheMan

        Miksi meidän suomalaisten pitäisi intohimoisesti kannattaa jotain Saksaa tai Englantia?. Varsinkin kun molemmat pelaavat äärimmäisen tylsää jalkapalloa.


      • yrjänä88
        MasaTheMan kirjoitti:

        Miksi meidän suomalaisten pitäisi intohimoisesti kannattaa jotain Saksaa tai Englantia?. Varsinkin kun molemmat pelaavat äärimmäisen tylsää jalkapalloa.

        Tainnut jäädä muutamakin viime peli Saksalta näkemättä.. Enkslannista osuit oikeaan.


    • Wanha futaaja

      Olen samaa ihmetellyt itsekin. Näitä suomalaisten sympatioita, ja antipatioita toisaalta. Toki, jos nyt puhutaan Saksa-Englanti akselilla, on brittifudista hehkutettu ja näytetty telkkarissa jo 70-luvulta lähtien suhteellisen säännöllisesti ja onhan se saanut pari futaajapolvea samaistumaan sikäläisiin joukkueisiin. Osittain kai se selittää ykspuolisen ja sokeankin Englannin kannattamisen.

      Jos nykypäivää ajattelee, on valta vaikuttaa mielipiteisiin pitkälti sillä suppealla hyväveliryhmällä, joka kisastudiossa matseja analysoi. Heidän mielipiteensä helposti omaksutaan totuutena. Vaikka se on vain subjektiivinen näkemys asiasta.

      Mielipiteitä toki saa olla ja pitääkin olla, mutta tasapuolisúutta ja puoluettomuutta toivoisin. Varsinkin, jos Suomi ei pelaa. Suomen suhteen hyväksyn lievän puolueellisuudenkin.

      Sanottakoon lopuksi vielä selkeästi, että minulla ei ole mitään brittiläistä kulttuuria vastaan, tai myöskään jalkapalloa. Päinvastoin. Toisaalta en myöskään ole yltiöpäinen Saksafani sen enempää. Enkä ole edes oikeistolainen.

      Pidän vain jalkapallosta ja pyrin puolueettomuuteen, jos mahdollista. Joskus ehkä näissä yhteyksissä tulee liikaakin korostettua Saksan osuutta, mutta se johtuu vain siitä, että brittifudiksen erinomaisuutta meillä niin paljon joka puolella liioitellaan. Ja Saksan ansioita vähätellään ja halveksitaan. Se mistä pitää ja ketä fanittaa, olkoon jokaisen oma asia, mutta miten ihmeessä voi kokonaan ohittaa saksalaisen fudiksen ansiot? Sitä ei onneksi tee meidän nykyinen päävalmentajamme, Baxter. Kyllä meillä on paljonkin opittavaa maalta, joka on ollut 7 kertaa MM-finaalissa ja 5 kertaa EM-finaalissa. Toki opittavaa on muiltakin. Briteiltä myös.

    • Enrique83

      Itse näin seurattuani viime kauden Englannin sekä Saksan omia liigoja ja voin näin ollen sanoa että Saksan Bundesliga on parempi sarja. En tiedä vaikuttaisiko seuraava asia yhtenä osana, mutta Saksan pääsarjassa pelaa useampi oman maan kasvatti kuin Englannissa (korjatkaa jos olen väärässä). Oman muistikuvani mukaan Saksan ulkopuolella pelaavista pelaajista, jotka ovat nyt Saksan maajoukkueen palveluksessa, on muistaakseni yksi, Michael Ballack. Joten tulen nyt ja tulevaisuudessa kannattamaan Saksalaisia enkä koe minkäänlaista Adolf Hitler-syndroomaa asiasta. Tietenkin Suomen maajoukkue on myös kova juttu, mutta Saksa on kovempi. Että sillee!

      • Uber

        Johan se Rädyn Seppoki aikoinaan sanoi, jotta Saksa on paska maa...En kannata ikinä, missään tilanteessa Saksaa....Lapin polttajat...sota on julmaa, mutta tuollaiset teot ovat kaiken alapuolella!


      • völlermöller
        Uber kirjoitti:

        Johan se Rädyn Seppoki aikoinaan sanoi, jotta Saksa on paska maa...En kannata ikinä, missään tilanteessa Saksaa....Lapin polttajat...sota on julmaa, mutta tuollaiset teot ovat kaiken alapuolella!

        Lapin polttamisesta on kulunut reilut 60 vuotta, olisikohan aika jo unohtaa sen verran, ettet vihaisi nykysaksalaisia.

        Entäs sitten muut maat? Venäjä, Englanti, Espanja, Ruotsi, .. lista vieraita maita alistaneista on tosi pitkä.


    • Näin on marjat

      Saksalaiset polttivat Lapin ja rosvosivat Soneran miljoonat.

      Mutta muuten ihan kivoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe