Onko Masturbointi ok?

Bommy

Hyvät immeiset onko masturbointi mielestänne hyväksyttävää? Musta ei, sillä tuntuu pahalta ajatella esim. jotain tuttuu tyttöä alasti ja vetää käteen. Olen jo vähentäny masturbointi kertoja tämän takia. Meiksiä rupee välillä särkee päätä runkkaamisen jälkeen. Rupeeks teitä muita?
Tuleeks teille huonot fiilikset runkkaamisen takia? Kommentoikaa!

23

5040

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guy

      ...jatka vain harrastustasi ja hanki vaikkapa "alan" lehtiä,niin ei tarvii ajatella tuttuja tyttöjä,eikä siten kokea mitään syyllisyyttäkään.

    • jätkä

      Miks susta tuntuu pahalta, jos sä ajattelet naisia alasti? Ei mul tuu mitään tommost, mitä sä mainitsit edellä, päinvastoin. Vitun hyvä fiilis aina runkkaamisen jälkee.

    • sinkku

      aivan ok, oon tumputtanu sika pitkään ja oon 18. En mä ikinä saa pillua enkä muijaa joten minkäs teet.....

    • olo

      joka kerta kun vetää käteen, olo on hyvä ja raukee, se kummasti vaan helpottaa...;)

    • iso ja paha

      Kellog niminen hemmo ajatteli että se on pahasta koska tunti niin hyvälle.
      Kyseinen Kellog teki kellogs murot vähentääkseen ihmisten runkkaus intoa koska hänen mukaansa runkkaaminen oli vain oiko tie helvettiin.
      Mutta kellogs(riks raks ja poks oh hyvii) murot eivät toimineet ja maailma on täynnä runkkareita.
      No Kellogin teorian mukaan runkkareista tulee ajan mukana vesikauhuisia hulluja ja kehon kaikki energia menee pakonomaiseen runkkaamiseen.
      Tiedättekö mitä kellog oli mahtava mies hän kehitti helkkarin hyviä aamu pala muroja...mutta muuten hän oli täysi ääliö.
      Vittu meika alotti tumputtamaan 11vuotiaana ja hyvin menee(tietysti kaikki on suhteellista).
      Ei oo kertaakaan tuntunu pahalle runkkaamisen jälkeen, ja olen ja muutaman vuoden ajan pitänyt rutiinia yllä.
      Kerran päivässä pitää miehen tiellä, kokeilkaapa olla runkkaamatta viikkoon niin näette oikean ongelman jos Kellog olisi saanut tahtonsa läpi.
      Kokeiltu on ja sanotaan vaan että alakerran solttu ei ota lepo asentoa vaikka kuinka rukoilis ja siinä vaiheessa kun rupeaa stondaamaan naisten lätkää katsoessa niin älyää säännöllisen tumputtumasen tarpeellisuuden.
      Ja se joka väittää että mun ei tarvii valehtelee jokaselle miehellä tulee joskus niitä kuivempia aikoja jollain vasen ja oikea on ne parhaat peti kumppanit...antaa aina ei valita ei oo mustasukkaisia ja voi ottaa kaks yhtä aikaa...NE ON KÄDET, ps niillä ei oo anoppia.

    • poikahämeestä

      Kuis tommosii kyselet, vedä käteen jos mieli tekee, tai nussi muijaas. Mäkin runkkaan veljen kanssa joka ilta, meillä on oikein skapa kellä lentää pisemmälle. Silti mulon kimmakaverikin.
      - Onanointia to the game, it is nice....;)))

    • ffffffffffffff

      Ei siinä ole mitään pahaa/väärää. Kaikki tekevät sitä joskus. Raamatullisesti se on väärin muka, mutta siihen uskovat voivat painua hevon kuuseen. Eikä toisen ajattelu esim. alasti ole myöskään mitenkään väärin. Itse olen tyttö ja ajattelen kyllä enemmän tyttöjä kuin poikia. (en kylläkään alasti) Ei minun kyllä edes tavallaan tarvitse masturboida ollenkaan, vaikka olenkni vielä neitsyt. Oikeastaan meikäläisen masturbointi on kavereiden kanssa halailua yms. Ei niilläkään ole mitään sitä vastaan.

      • nuorjeeno

        Kiitos sisko. jotekin helpotti, mulle aiheutti morkkista kun ajattelen naapurin uskovaista tyttöä alastomana, mulla on vilkas mielikuvitus ja kuvittelen miten vesipisarat kimaltelee sen pillunkarvoissa suihkun jälkeen, mulla alkaa stotaamaan välittömästi ja ei auta muutakun vetää käteen. Sitten on kauhee morkkis. En kyllä tiedä sheivaako se alapäätään, mutta ajattelin ettei koska on uskovainen.


      • Anonyymi

        Kyllä se on PAHAA ! ja syntiä. Lue hyvä ihminen raamattuasi siellä kerrotaan kyllä mikä on syntiä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on PAHAA ! ja syntiä. Lue hyvä ihminen raamattuasi siellä kerrotaan kyllä mikä on syntiä jne.

        Raamattu on täynnä satuja ja naurettavia sääntöjä, oletko tutustunut niihin?


    • Masturbointi121

      Masturbointi tuntuu hyvälle :) panetus vähenee, mutta olo paranee!

    • Moopeliboy

      Ite runkkaan ja se on kivaa

    • Joka kerta , kun masturboit, niin se nainen jota ajattelit menettää yhden elinvuoden!!!! Tämä oli raamatussa joten se on varmasti tottaa!!!!!1

    • Anonyymi

      Sama juttu kun sulla

    • Anonyymi

      On se hyväksyttävää ja ihan normaalia. Kaikkihan sitä suurin piirtein tekee, aikuisetkin jopa.
      Ja joskus siitä voi tulla kyllä vähän morkkiskin, ei se aina voikaan olla mahtavaa.
      Päätä mulla harvoin särkee sen jälkeen, lähinnä silloin, jos masturboin useasti päivän aikana.

    • Anonyymi

      Se on hyväksyttävää ja normaalia toimintaa.
      Silloin varsinkin, jos ei ole parisuhteessa tai muutenkaan ketään, kenen kanssa voisi harrastaa seksiä. Ja kyllä sitä silti myöskin suhteessa olevat ihmiset jonknu verran tekevät, milloin yksinään ja milloin kumppaninsa kanssa.
      Joskus jotenkin nolottaa ehkä, tai tulee jotenkin olo, että olikohan tämä kerta nyt ihan pakollinen tai tarpeellinen edes, muttei usein kuitenkaan.
      Mukavaa touhuahan se on.
      Joskus ehkä miettii vähän jonkun tytön kohdalla, että hitto kun tuli masturboitua hänen vuokseen/häntä ajatellen, mutta en ole ikinä tuntenut mielipahaa sen vuoksi.
      Joskus itse asiassa ajattelen ehkä ilkikurisesti tai positiivisessa mielessä jonkun kauniin ja mukavan tytön ollessa kyseessä ja hänet nähdessä, että kunpa tietäisit..
      Enkä ole tuota ajatusjuoksua tehnyt pahalla.
      Mutta tosiaan, hyvin harvoin jos lainkaan mulle tulee ainakaan mitkään tosi huonot fiilikset runkkamisesta tai sen jälkeen. Joskus tosiaan voi käydä mielessä, että kun nyt olisi malttanut olla ilman tällä kertaa ja jättänyt sen vaikka myöhemmäksi.
      Päänsärkyä ei ole juurikaan tullut runkkaamisen takia. Pari kertaa sen vuoksi, jos olen oikein pinnistellyt saadakseni siemensyöksyn.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe