mikäli on enemmän porukkaa haluan heti pois.Junaasemalla esim.olen mahdollisimman syrjässä,suin surminkaan en menisi sinne porukkaan.Sama bussipysäkillä,marketeissa.Otan vain tarvikkeet paikoista jossa ei ainuttakaan ihmistä,minua ahdistaa valtavasti kun toiset tulevat kärryineen pyörimään ympyrää ja tukkimaan tien.Joskus häivyn kasken ostosten-
En koskaan ole ollut sosiaalinen,ja omistankin vaan pari ystävää jotka riittävät minulle.
Nautin muutenkin olla suurimman osan yksikseni,en kaipaa ihmisten seuraa,miksi edes kaipaisin minulle ne on vieraita ja saa vieraina pysyäkin.
Onkohan
3
177
Vastaukset
- Runtrru
Itsellä oli samoja ongelmia, nyt sain lääkkeet ja huomattavasti helpompi kun ei tarvitse kypärä kallellaan käydä kaupassa ja jos joku pariskunta kuiski niin heti tuli mieleen että nyt ne puhuu musta jotain paskaa... Muutenkin kivempi olla kun voi antaa ihmisille hymyn vaikka asiat on omalla kohdalla todella huonolla tolalla vakavan masennuksen takia
- en pidä
ihmisistä,enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä muuta kun sen mikä on aivan pakko.
Pakenet tietoisuutta, minkä ryhmä ihmisiä sinulle antaa. Saat tietoisuutta sosiaalisista kontaktaista, joita pakenet. Sinun on ruvettava auttamaan itseäsi, vain sinä voit sen tehdä. Käytätkö vapaata tahtoasi itseäsi vastaan? Mene toisten mukaan, kävi miten kävi. Älä missään tapauksessa ala syödä lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000