nostin tuolta..........
3
472
Vastaukset
- lainkaan kirjoituksesi
Sinulla on aivan oma buddhalaisuus, joka on ristiriidassa aidon buddhalaisuuden kanssa.
Lopeta se höpötys rohkeudesta!
Se ei ole buddhalaisuutta. Koita nyt ymmärtää vihdoinkin!
Sinun teoriasi, että muka oikea rohkeus kuuluu 8-osaiseen tiehen on silkkaa vääristelyä. Siitä saa mieleen, että on kyse jostain taistelusta, jossa on vastassa joku demoni. Sinulla on niitä demoneja, mutta älä sen vuoksi vääristä buddhalaisuutta. Etko ymmärrä, että annat virheellisen kuvan siitä? Olet mustamaagikko, joka vääristää totuuden, pyhän opin.
Ei ole kysymys taistelusta, johon tarvittaisiin rohkeutta. Sellainen taistelu on hindulaisuudessa, Bhagavad-Gitassa. Buddhalaisuudessa ei taistella, vaan opitaan kärsivällisyyden avulla tuntemaan todellisuus. Vaihda se jankutus rohkeudesta kärsivällisyyteen.
Ei ole kysymys käännoksestä. Lopeta tällainen jankutus, joka on ihan paskaa:
"Muista,sisäisen pelon voittamiseen tarvitaan rohkeutta. Muussa tapauksessa ,unohda koko juttu". = IHAN SILKKAA ROSKAA. - polku8
Kahdeksanosaisena:
Oikea näkemys,aikomus,puhe,toiminta elinkeino,ponnistus,tarkkaavaisuus ja keskittyminen.
Pelko on yhden teorian mukaan kärsimyksentorjuntaa.- alkuperäisestä...
jos viitsit,käännöksiä on monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368