Latasin Gimpiini ihania brusheja. Mutta ne ovat KAMALAN isoja, enkä pysty muuttamaan niiden kokoa? Miten se tehdään?
Gimp: Siveltimen koon muuttaminen? Miten?
5
2525
Vastaukset
- Jossakin,
Säädöissä mahdollisuus tehdä omia siveltimiä.
Koon ja muodon voi vapaasti valita, mutta en itsekään ole löytänyt mitään pikasäätöä siveltimen koolle.- Twixie
Kyllä kärsii maine hyvänä ohjelmana aika paljon, jos ei ole säätöä sille koon muutolle...
- Vain on
Twixie kirjoitti:
Kyllä kärsii maine hyvänä ohjelmana aika paljon, jos ei ole säätöä sille koon muutolle...
Et pysty muuttamaan muiden kuin itse tekemiesi sivellinten kokoa ja muotoa.
Tee itse siveltimet, se on helppoa. Sitten voit myös muokata niitä. Muokattavien siveltimien kulmassa on muokkausmerkki, pieni "risuaita".
Katso kuitenkin noiden lataamiesi ominaisuudet, pääseekö niihin käsiksi, vai ei.
Gimp on kuvankäsittely, eikä piirustusohjelma.
- Anonyymi
9.1. How to change the size of a brush
Decrease size by 1: Ctrl+Alt+Scrollwheel Down.
Increase size by 1: Ctrl+Alt+Scrollwheel Up.
9.1. How to change the size of a brush
Decrease size by 1: Ctrl+Alt+Scrollwheel Down.
Increase size by 1: Ctrl+Alt+Scrollwheel Up. - Anonyymi
CTRL+ALT ja hiiren rullaa pyöritä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1073219Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5172615- 891673
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä711249Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151052- 84993
- 35976
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal81905- 64840