Kaaduin pahasti ja polven kohdalta hermorata venyi.
Nyt jalkapöytä ei nouse eikä siinä ole tuntoa.
Olisiko hermorata hieronnasta tms. apua kuntoutuksessa vai tekeekö aika tehtävänsä eli paranee tai sitten ei?
Peroneus pareesi
4
2939
Vastaukset
- parantaa... jos parantaa...
Eipä siinä paljoa muuta ole tehtävissä kun odotella. Palautuminen voi kestää viikkoja tai jopa kuukausia. Yli puolen vuoden kestävät tunto- tai liikepuutokset ovat yleensä pysyviä.
- l. pohjelihashalvaus
Kiitos!
Löytyykö netistä mistään tietoa asiasta.
Olen tässä pari viikkoa googlettanut, mutta ei täältä paljoa löydy?
Oliko muuten lausuntosi omakohtaista tietoa vai opittua?
Kohtalontovereilta tms. kysyisin miten autolla ajo sujuu tälläisien "läpyskän" kanssa? omistan automaattivaihteisen auton, mutta tietty kipee jalka on oikea...... - hermovamma
l. pohjelihashalvaus kirjoitti:
Kiitos!
Löytyykö netistä mistään tietoa asiasta.
Olen tässä pari viikkoa googlettanut, mutta ei täältä paljoa löydy?
Oliko muuten lausuntosi omakohtaista tietoa vai opittua?
Kohtalontovereilta tms. kysyisin miten autolla ajo sujuu tälläisien "läpyskän" kanssa? omistan automaattivaihteisen auton, mutta tietty kipee jalka on oikea......Löytyy ainakin jotakin liittyvää es
http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat_tmp.Naytaartikkeli?p_artikkeli=fys00019
Aina rapatessa roiskuu, eli on omakohtaistakin kokemusta pääasiassa ranka- ja pehmytkudosperäisen hermopinteiden aikaansaamista oireista palautumisineen. Ja liittyy ihmiskehon hermoston toiminta myös ammattiini (hieroja).
Asiakkaiden kautta tulee myös tuhannet kropat vaivoineen ja sairauksineen tutuiksi.
Lainattu ylläolevasta linkin tekstistä....auttaisikohan siihen autoiluun ???
"Peroneushalvauksissa käytetään nilkan roikkumisen estävää peroneustukea, joka kiinnitetään jalkineeseen. Usein kuitenkin pitkävartinen jalkine on paras ja kätevin peroneustuki. Jos halvaus on niin laaja-alainen, että esimerkiksi potilaan polvi uhkaa kävellessä pettää, voidaan käyttää tämän estävää polvitukea." - l. pohjelihashalvaus
hermovamma kirjoitti:
Löytyy ainakin jotakin liittyvää es
http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat_tmp.Naytaartikkeli?p_artikkeli=fys00019
Aina rapatessa roiskuu, eli on omakohtaistakin kokemusta pääasiassa ranka- ja pehmytkudosperäisen hermopinteiden aikaansaamista oireista palautumisineen. Ja liittyy ihmiskehon hermoston toiminta myös ammattiini (hieroja).
Asiakkaiden kautta tulee myös tuhannet kropat vaivoineen ja sairauksineen tutuiksi.
Lainattu ylläolevasta linkin tekstistä....auttaisikohan siihen autoiluun ???
"Peroneushalvauksissa käytetään nilkan roikkumisen estävää peroneustukea, joka kiinnitetään jalkineeseen. Usein kuitenkin pitkävartinen jalkine on paras ja kätevin peroneustuki. Jos halvaus on niin laaja-alainen, että esimerkiksi potilaan polvi uhkaa kävellessä pettää, voidaan käyttää tämän estävää polvitukea."Kiitos! Tätä kaipasinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161