Onnistuukohan? Onkohan helppo toteuttaa ja mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla, laiva,bussi taksi? entä kustannukset?
primorskosta sunny beachille
4
562
Vastaukset
- matkustaja
Mua kiinnostais sama reitti, mutta päinvastoin eli SB:ltä käsin Primorskoon... Onko kokemuksia, onko suora yhteys? Kauan kestää esim. bussilla?
- Hanne
Sozopolista (on Primorskon vieressä) lähtee laiva Nessebaariin.Joten sitä kautta pääsee Sunny Beachille ehkä nopeammin?Omaa kokemusta ei ole, mutta aioin elokuussa käydä Nessebaarissa laivalla, jos vaan mahdollista on.Olen silloin viikon Primorskossa.
T:Hanne- matkustaja
Hanne, onko tietoa paljon tuo laivamatka on edestakaisin?
Paljonkohan tulee taksilla suunnilleen maksamaan SB:ltä Sozopoliin tai Primorskoon edestakaisin? Kertoilkaa, jos on tietoa tai kokemusta. - Hanne
matkustaja kirjoitti:
Hanne, onko tietoa paljon tuo laivamatka on edestakaisin?
Paljonkohan tulee taksilla suunnilleen maksamaan SB:ltä Sozopoliin tai Primorskoon edestakaisin? Kertoilkaa, jos on tietoa tai kokemusta.En kyllä tiedä mitä tulee laivamatka maksaan Sozopolista Nessebaariin, mutta tekevät kait päiväretkiäkin sinne.
Primorskon ja Sozopolin välimatka on n. 23 km, että ei kyllä sinne kyyti taksilla paljoa maksa.
Mutta hinnat tiedän vasta elokuun puolessa välissä, kun käyn lomalla siellä
T:Hanne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416