Onnistuukohan? Onkohan helppo toteuttaa ja mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla, laiva,bussi taksi? entä kustannukset?
primorskosta sunny beachille
4
524
Vastaukset
- matkustaja
Mua kiinnostais sama reitti, mutta päinvastoin eli SB:ltä käsin Primorskoon... Onko kokemuksia, onko suora yhteys? Kauan kestää esim. bussilla?
- Hanne
Sozopolista (on Primorskon vieressä) lähtee laiva Nessebaariin.Joten sitä kautta pääsee Sunny Beachille ehkä nopeammin?Omaa kokemusta ei ole, mutta aioin elokuussa käydä Nessebaarissa laivalla, jos vaan mahdollista on.Olen silloin viikon Primorskossa.
T:Hanne- matkustaja
Hanne, onko tietoa paljon tuo laivamatka on edestakaisin?
Paljonkohan tulee taksilla suunnilleen maksamaan SB:ltä Sozopoliin tai Primorskoon edestakaisin? Kertoilkaa, jos on tietoa tai kokemusta. - Hanne
matkustaja kirjoitti:
Hanne, onko tietoa paljon tuo laivamatka on edestakaisin?
Paljonkohan tulee taksilla suunnilleen maksamaan SB:ltä Sozopoliin tai Primorskoon edestakaisin? Kertoilkaa, jos on tietoa tai kokemusta.En kyllä tiedä mitä tulee laivamatka maksaan Sozopolista Nessebaariin, mutta tekevät kait päiväretkiäkin sinne.
Primorskon ja Sozopolin välimatka on n. 23 km, että ei kyllä sinne kyyti taksilla paljoa maksa.
Mutta hinnat tiedän vasta elokuun puolessa välissä, kun käyn lomalla siellä
T:Hanne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892