Lääkärin pöydällä, novelli

Meijuvaan

Riisuin haluttomasti vaatteitani. Pitkään jatkuneet nipistelyt ja vihlaisut alavatsalla ja alati yltyvät kuukautiskivut oli pakko tutkia. Viimeinen niitti oli kun pyörryin isäni 50-vuotispäivillä äkkiä iskeneeseen kipukohtaukseen. Äiti valvoi ihan henkilökohtaisesti että soitin ja tilasin ajan seuraavalle päivälle. Tässä sitä nyt oltiin, voi hemmetti! Ja vielä mieslääkäri, just mun tuuria! Miten tästä ikinä selviää?
-Voit käydä siihen pöydälle, istu ihan reunalle ja käy sitten makaamaan.
Lääkäri oli ehkä joku nelikymppinen ukkeli, katseli neliskanttisten silmälasiensa yli totisena. Kun olin selittänyt takellellen vaivaani, hän tuijotti hajamielisesti papereitaan ja nyökkäili. Vatsan hän paineli päältä nopeasti mutta sitten tuli tämä! Kävelin nopeasti huoneen poikki pöydän viereen, olis pitänyt laittaa pitempi paita eikä pelkkää napapaitaa, nyt saa sitten olla koko alapää paljaana... Kiipesin pöydälle, sitä peittävä karkea paperi rahisi. Pidin jalkojani yhdessä, ne lepäsvät pöydän päässä alhaalla olevalla telineellä. Palelin ja olo oli paljas. Lääkäri lähestyi ja vetäisi tuolin sängyn päätyyn. Hän puki kumihanskat käteensä ja tarttui jalkoihini polvien takaa. Tunsin miten reiteni levitettiin varovasti auki ja jalkani asetettiin teräksisille jaluksenmuotoisille tuille. Nielaisin. Lääkäri veti kohdevaloa lähemmäksi ja suuntasi sen kohti jalkoväliäni.
-Teen tässä ensin sisätutkimuksen ja selvitellään sitten tarkemmin noita vatsakipuja.
Katselin surkeana kattoon ja vilkaisin syrjäsilmällä miten lääkäri levitti sormiinsa jotain kirkasta geeliä. Häpeän puna kuumensi poskiani kun hän kosketti varovasti pimppiäni ja levitti etusormillaan sen huulet auki. Hän katseli pimppiäni hetken hiljaa.
-sinä et ole ollut yhdynnässä, siitä ei ollutkaan puhetta.
-En.. En. Kurkkuni karahti.
Lääkäri sipaisi geeliä sormellaan emättimeni aukkoon ja työnsi sitten etusormen hitaasti sinne sisään. Sitten hän veti sormen ulos, levitti vasemman kätensä sormillaan pimppini huulia ja työnsi kaksi sormea sisälleni. Se satutti ja henkäisin. Lääkäri odotti hetken ja alkoi sitten liikutella sormia varovaisesti sisälläni, samalla vatsan päältä painellen ja tutkien. Kiemurtelin ujoudesta ja vihlovasta tunteesta jonka sormet aiheuttivat. Työntely tuntui kestävän pienen ikuisuuden! Vihdoin hän veti sormet pois ja pakotin itseni rentoutumaan. Lääkäri painoi reisiäni leveämmälle.
-Ihan rentona vielä, noin. Kurkistan vähän tuota kohdunkaulaa.
Lääkäri otti käteensä muovisen kourun ja puikon. Hän levitti taas pimppini huulet ja työnsi kourun pimppiin, se meni sinne helpommin mutta tuntui kamalan pitkältä. Puikon hän työnsi kourun sisälle ja aukaisi niillä pimppiäni nähdäkseen syvälle. Puikon kääntely tuntui oudolle sisuksissani. Gynekologi tiputti välineet sängyn päädyn alapuolella odottavaan astiaan ja otti esiin kondomin. Olin aivan hölmistynyt että mihin hän sitä tarvii, kunnes näin että hän rullasi sen vieressä odottavan laitteen sauvamaisen anturin päälle.
-tutkin vielä munasarjoja ultraäänellä.
Lääkäri pursotti liukastetta anturin nokkaan ja asetti sen sitten pimppiäni vasten. Kiemurtelin hieman kun hän alkoi työntää sitä sisään. Se oli iso ja tuntui ettei se mitenkään voi mahtua. Mutta lääkäri työnteli anturia hitaasti pimpissä kunnes se oli aika syvällä. Sitten hän käynnisti laitteen ja tuijotti monitoria samalla kun liikutteli anturia syvällä pimpissä. Kaikki näytti kuulemma normaalilta.
-Koetan nyt vielä peräaukon kautta että kaikki tuntuu normaalilta. Yritä olla mahdollisimman rentona, silloin se on helpompaa. Pidä jalat löysänä ja levällään telineissä.
Olin pyörtyä ja korvissani humisi. Tämä ei voi olla totta! Tunsin miten lääkäri raotti käsillään pakaroitani ja hieroi nopeasti pyllynreikääni liukastegeeliä. Hän nousi seisomaan ja kääntyi hieman sivuttain minuun päästäkseen parempaan asentoon tutkimista varten. Suustani pääsi inahdus kun lääkäri työnsi kaksi sormea varoen mutta päättäväisesti syvälle pyllyyni. Hän liikutteli sormiaan pyllyssäni vetäen niitä hitaasti edestakaisin ja tunnustellen minua sisältä. Joka kerta kun hän käänsi kättään, supistin epätoivoisena pyllyäni ettei sieltä vain karkaisi mitään... Lopulta hän lopetti tutkimuksen ja veti sormensa pois. Häpeän kyynel valui silmänurkastani pöydän paperipäällysteelle.
-kaikki on minun nähdäkseni kunnossa, mutta saat vielä lähetteen verikokeisiin vaivan syyn selvittämiseksi, ja särkylääkkeet kuukautiskipuihin.
Lääkäri otti käteensä pehmeitä papereita ja alkoi pyyhkiä niillä pimppiäni ja pyllyäni puhtaaksi voiteesta. Paperit hän tiputteli samaan vatiin käytettyjen välineiden kanssa. Hänen lopetettuaan sain viimein nousta. Huimasi ja tuntui etteivät polvet kanna. Pimppini oli arka ja tuntui kipeältä. Vedin vaattet sermin takana päälleni, otin lähetteen ja lähdin.

13

33726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      moi!!
      se oli hyvä ja toivon että kirjota tällaisia lisääki!!!

    • XXX

      ..mutta hyvä silti. lisää tällaista

      • erkki

        etkä sä oo ikinä saanu!!!!!????????


      • don't say you love me
        erkki kirjoitti:

        etkä sä oo ikinä saanu!!!!!????????

        oliko tämä "vastaus" edellisen novellin vastaajalle ("lääkäri olisi voinut olla mies..?")
        nimittäin en jaksanut lukea loppuun koska tämä oli niin samanlainen kuin tuo toinen!
        mutta novellisi on silti loistavia!


    • Asta

      Luin myös toisen novellisi ja tämä tuntui hieman toistolta. Tarinassa oli kyllä uusia mukavia viboja, mutta muutama kohta tuntui turhan tutulta.
      Silti jaksoin jälleen kiihottua. Loistavaa kerrontaa ja hyviä yksityiskohtia. Voisin tutkia sinut itsekkin... :)

    • heh

      Vai että oikein novelli piti kirjoittaa tapahtumasta jonka jokainen nainen joutuu kokemaan käydessään naistenvaivojen takia lääkärillä, no huh huh

      • gynellä käynyt

        Samaa mieltä, eihän tossa tarinassa ollut mitään kiihottavaa. Kuin jonkun sairaskertomusta lukis. Kyllä täytyy seksielämän olla tosiaan surkeeta jos tavallinen tutkimus kiihottaa...


      • Sama

        ...itse en koe tilanteessa mitään seksikästä tai kiihottavaa,
        kai se sitten toisista voi olla sitä.


      • hhhhhhhhht
        Sama kirjoitti:

        ...itse en koe tilanteessa mitään seksikästä tai kiihottavaa,
        kai se sitten toisista voi olla sitä.

        No se on se VALTA-ASETELMA mikä näissä joitakin kiihottaa. Näiden pointtina tuskin on ollakaan mitenkään "seksikkäitä" sinänsä. Lääkärinovelleja diggailevissa on selvästi kahta eri klaania, niitä joita kiihottaa se tietty nöyryytys ja valta, ja niitä joille se lääkärin vastaanotto on vain puite, jossa seksikkäät ihmiset panevat.


    • Mitäs tuo nyt on

      En kokenut tuota novellina vaan aivan tavallisen alapään sisätutkinnan kertomisena. Noita on tehty minulle useita enkä koe niitä noin häpeällisenä. En tosin olekaan neitsyt.Seksinovellissa pitää olla paljon muitakin elementtejä kuin ujon tytön sisätutkinta.

    • pamela

      Minun mielestäni tuo ei ollut mikään seksinovelli.Se hän enemän joku lääkäri juttu.Sori nut vaan mutta ei tuollasia pitäis kirjottaa tänne.Minä olen muuten kirjoittanut tänne yhden tarinan ja se haukuttiin lyttyyn.Eli tiedän tunteesi jun joku haukkuu tätä!Minun salasanani on muuten: money£"ei muuten kantti uskoo kaikkee mitä muut sanoo"

    • Keltaruusu

      voiku joku tekis mulle tälleen :D

    • ukukyukyuk

      No luulisi olevan vaikea "kurkistaa kohdunkaulaa".
      Kannattaisiko ensin tsekata anatomian oppikirjaa?

      Ja tiedoksi niille, jotka eivät ole käyneet gynellä - se EI ole tuollaista, niin että ei tarvitse hätääntyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe