terveisin "Rantaneuvos"
Ivalossa tavataan 28.06.2008
15
1243
Vastaukset
- siellä
aapisesta?
- riihirikke
Monta poronkusemaa on matka Ivaloon?
- jeetro
Sain Ämmänsaaresta 72 poronkusemaa. Kusema 7,5 km ja matka Ivaloon n. 540 km.
- Hupsis
jossakin tapauksessa luetaan jos osataan =))))
- Utelias Ulpu
Minkä vuoksi galeriassasi on kuva lottoarvonnasta?
"RANTANEUVOS" OLIN JUURI TUOSSA LOTTOARVONNASSA MUKANA EPÄVIRALLISENAVALVOJANA, TÄMÄ VAIN SIITÄ TILAISUUDESTA TODISTUSAINEISTONA.
- "Sääskineuvos"
Tapaile vaan ihan iteksesi sääskien kanssa.
- neuvos? oliko paha
Kysyin vaan neuvokselta, miksi hän tarjoaa ilmaisia aterioida Ivalossa, kun täällä omallakin paikkakunnalla vois tarjota. Tosi on, että Ivalossa vähemmän syötettäviä, mutta ajattelisit oman kunnan köyhiä!
Taisi olla liian paha kysymys, kun on poistettu.- valtionvarainministeri
Ilmaisia aterioita ei ole. Jollekulle voi olla maksuttomia, mutta joku kuitenkin maksaa aina viulut, lähinnä veronmaksaja.
mutta jollakin oli tarve sen poistamiseen, sanan vapaus tällä palsta ei ole suotavaa kaikkina aikona.
Miksi ei tarjota Suomussalmella ilmaisaterijoita ei vain ole ollut kysyntää jos olisi niin miksi en tarjoasi omalla kyläkin ilmaisaterijoita, tilaus vain vetämään ensitilassa neuvokselle,[email protected] tai 040-5944053valtionvarainministeri kirjoitti:
Ilmaisia aterioita ei ole. Jollekulle voi olla maksuttomia, mutta joku kuitenkin maksaa aina viulut, lähinnä veronmaksaja.
ja se maksaja on todella viime kädessä verojen maksaja niin myös tässä neuvoksenkin tapauksessa.
Kirjojeni myynti tuloilla näitä tilaisuuksiani järjestän, kunnat verorahoillanne niitä hankkivat teiltä kysymättä, terveisin "Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404