Eli pidättekö rotikoillanne talvella lämpömanttellia? Onko tarvis? Paleleeko niitä talvisin? :D
Paleleeko rotikat talvella?
4
2053
Vastaukset
- muhvi
Jos koirasi on täysin sisäkoira, niin voihan sitä tietenkin vähän palella pissillä käydessä kovilla pakkasilla, mutta jos nyt on kyse lähes täysin ulkokoirasta, niin ei ole tarvis.
Riippuu varmasti yksilöstäkin tuo paleleminen. Jos pohjavilla on normaali, niin ei rotikka normaaleille talvipakkasilla palele. Itse puen rotikalleni talvimanttelin jos pakkasen purevuus alkaa olemaan kovaa (pakkasta siinä - 20 hujakoilla taikka hyvin kylmä pohjoistuuli). Talvella kun koira odottelee omaa treenivuoroaan autossa, niin on mantteli päällä, jotta lihakset eivät kylmety.
- Serppa
Meidän wuffe ei ainakaan pahemmin talvisin palele. Tosi kovalla pakkasella saattaa tassuja vähän nostella, mutta niitä kun itse kädellä hetken aikaa lämmittää niin matka jatkuu normaalisti. Emäntähän tuo on aina huolissaan palelemisesta ja vaikka minkälaista manttelia oli ostamassa viimekin talvena, mutta sain uskoteltua, ettei se ole tarpeen :)
- meidän koiralla
se on sisä koira. mahan alustassa on hyvin vähän karvaa. nahka paistaa joissain kohdissa läpi.
muutenkin altis virtsa tulehdukselle jos ei ole takkia. vesisateella sillä on sadetakki, punainen.
aiheuttaa täällä pienellä paikkakunnalla naurua
kun ulkoillaan. pimeällä sillä on mun tuunama heijastinliivi, jonka olen tehnyt vastaavasta ihmisten omasta. kyllä "hurtta ja stara" näkyy.
terveiset kaikille rotikan omistajille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk326622Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin203314Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521440Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201362Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281316PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781293- 1401161
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport461090- 39946
- 145850