Pk-seudulta wiccoja?

Forest remains victor

Olen yksinäinen, nuori ja perheellinen. En ole wicca mutta tottapuhuen en tiedä mikä muukaan. Olen aivan sekaisin elämäni kanssa, minulle on sattunut vaikka mitä yliluonnollista jne. Tuntuu siltä että haluaisin tutustua wiccoihin/noitiin/tms. ihmisiin ihan oikeasti, mutta en tiedä kuinka sen tekisin kun foorumit ovat puolikuolleita ja kaikkialle pitää rekistöröityä. En välitä miiteistä, koska en "virallisesti" kuulu mihinkään enkä edes tiedä mihin uskon- kaikki tuntuu mahdolliselta!

Onko täällä ketään, kuka olisi edes hieman vastaavassa tilanteessa? Tai sitten joku, joka tietää asioista ja haluaisi hieman "johdattaa"/auttaa? En kaipaa uskonnollista aivopesua mutta ehkä pitäisi mennä jonkun ansioituneen puheille vai kuinka saisin selkoa omiin tunteisiini? Palava olo ottaa selville, mitä tunnen, mitä uskon ja kuka olen.

Anteeksi typerästi kirjoitettu tekstini. Osasin aikoinaan kirjoittaa todella hyvin, mutta raskaat tapahtumat menneisyydessä ja niistä seurannut masennus estää aivojani toimimasta kunnolla. :(

4

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei,
      kirjoittele minulle. Sähköpostini on vihertava (at) suomi24.fi. En tuputa mitään, mutta vaihdan mielelläni ajatuksia. Ja tutustun. Ehkä yhdessä voidaan saada selkeyttä maailmaasi.. Epätietoisuus on ikävä tila, jossa itsekin olen ollut.

-Vihertävä

• Wicca

Voitaisiin viestailla.Olen ollut wicca noin neljä vuotta.Sitä ennen olin aika epätoivoinen oman hengellisen identiteettini määrittelyssä...Mutta edelleen olen avoin muillekin uskonnoille ja uskomuksille,ja lisään jatkuvasti tietoani kaikesta hengellisestä.Wicca on minulle tapa ilmaista jotain mitä ei voi ilmaista vain yhdellä tapaa...Wicca ei ole käännytysuskonto,enkä odota sinulta muuta,kuin että suhtaudut avoimesti.Kerron mielelläni omista kokemuksistani näissä asioissa.

• Silvertongue

Olen wicca pääkaupunkiseudulta ja mä vastaan kyllä sun viesteihis jos haluat ottaa yhteyttä. sähköpostiosoite on käytössä päivittäin.

• wiccan child

No siis oon itte wicca ja oon vantaalt mut oon aika nuori viel 12 vuotta, tiiän et se on tosi nuori ikä wiccalle mut en löytäny mitään tietoo et miks kakstoista vuotias ei vois harjoittaa wiccaa, joten mä ja mun sisko alettiin vaan harjoittaa sitä, ja ihmeen hyvin on menny siihen verrattuna et ollaan viel nii nuorii. Ollaan löydetty aika paljo tietoo siit miten toimia sapateissa ja eri riiteissä. Meki haluttais tavata jotai meiän ikäsii wiccoi mut se on varmaan aika epätoden näköstä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe