Hei, olisin hommailemassa tälläistä konetta:
Prosessorijäähdytin, NH-U12P, AM2/K8/s775, Uutuus! 59.40 €
SH-S223F/BEBN DVD -RW Dual Layer, SH-S223F/BEBN, 22x8x48x, SATA, musta, bulk (uutuus!) 23.90 €
P35-NEO2-FIR P35 NEO2-FIR, S775 IP35 DDR2 SATA2 GBLAN RAID 96.00 € [poista]
HD501LJ 500GB Spinpoint T166, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM (Tarjouserä) 64.40 €
0761345-08142-9 Sonata III Silent ATX-kotelo (500W) 104.00 €
1GDDR2800A-DATA 1GT DDR2 800MHz, Vitesta, 240-pin DIMM 77.60 €
NX8800GT-T2D512E/OC GeForce 8800 GT 512MB OverClocked 156.00 €
BX80562Q6600 CORE 2 QUAD Q6600 2.4GHZ 205.00 €
Mietin vain, että kestääkö tuo emo hyvin kellotusta ja muutenkin, että onko hyvä paketti ;P. Tänks
Uutta konetta kasaamassa
3
362
Vastaukset
Tuo Q6600 onkin hyvä prosessori kuitenkin uudempaakin tekniika on jo saatavilla.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/76192
Tosin jos ei ole mikään moniajojen tarvitsija niin tavis sukankuluttajalle riittää tuplaydin.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/76677
Ehkä tuo emolevy ei kuitenkaan ole kaikkein paras.
Itse olen satsannut emolevyyn syystä että myös tykkään kellotella.150€ kannattaa emolevyyn kuitenkin laittaa etteikäy jälkikäteen harmittamaan.- aloittaja
on tietty budjetti tässä hommassa kuitenkin niin ei tuota 9450 ottaa ja kuitenkin kellotan ton q6600 yli 3ghz. Emolevyn tosiaan saatanvaihtaa johonkin x38 malliin ja näyttikseksi HD4850.
aloittaja kirjoitti:
on tietty budjetti tässä hommassa kuitenkin niin ei tuota 9450 ottaa ja kuitenkin kellotan ton q6600 yli 3ghz. Emolevyn tosiaan saatanvaihtaa johonkin x38 malliin ja näyttikseksi HD4850.
Itselläni oli Q6600 G0 aikaisemmin kunnes tähän E8400 vaihdoin.P965 emolyllä Q6600 kellottui n.3,4GHz.Tällä Abit ip35 sitten yli 4GHz ilmajäähdytyksell.Ne 24/7 kellot oli sitten tälläkin 3,3GHz kun tuo 4ydin prosesori kuumentaa esim, virransyöttöä ihan eri malliin kuin 2 ydin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439