silja -tallinkin asiakaspalvelu

hääppösen onni

Tein puhelimitse siljalle lippuvarausta jouduin soittaan 2 puhelua , mutta niistä laskutetteenkin reippaammin . Lipujen varuksen hinnaksi tuli 6 e 80 senttiä . Minusta tää on aika paljon . Eli kyllä liput kannattaa varata aina netin kautta .

21

3883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkustavainen

      Se vaihtoehto että menet ostamaan lippusi matkatoimistosta tai terminaalista.
      Lähtöhinta 10 egua päättyen 25 eguun.
      Ja tätä kutsutaan "toimitusmaksuksi".
      Siinä sitä on lipulla hintaa.

    • laivalla sama meno

      Neuvostoliitossakin ajateltiin, että se on asiakkaan vika, jos ostaa meiltä. Itse en enää osata Silja-Tallinkilta, en puhelimella enkä netistä. Riittää kun on kerran saanut ikkunattoman hytin ikkunallisen sijaan ja kun on asiallisesti asiasta huomauttanut, niin on tullut julkisesti laivan respassa nolatuksi. Varauksessa luki ikkunahytti ja myös maksu oli sen mukaan. Mutta meidän annettiin ymmärtää, että oltiin huonoja ihmisiä kun ei oltu tyytyväisiä siihen että oltiin ylipäätään saatu jokin hytti.

      Jos on työseminaari laivalla, niin sitten joutuu valitettavasti menemään Siljallekin vielä joskus, mutta ei enää vapaa-aikana ikinä sinne!

      • Alusta loppuun

        Ihan samaa tasoa on palvelu alusta loppuun saakka. Erittäin nuivaa on, hymyä on turha odottaa. Tosin kyllä jotkut tuntuu olevan siihenkin vähään tyytyväisiä, vai liekö nuo sitten asiakaspalvelun kirjoittamia viestejä.


      • Voi jum......
        Alusta loppuun kirjoitti:

        Ihan samaa tasoa on palvelu alusta loppuun saakka. Erittäin nuivaa on, hymyä on turha odottaa. Tosin kyllä jotkut tuntuu olevan siihenkin vähään tyytyväisiä, vai liekö nuo sitten asiakaspalvelun kirjoittamia viestejä.

        Millaisia luuloja on vielä ihmisillä....

        Olisi edes matkailijoiden...

        Nimim. "maailmaa nähnyt kokenut matkailija"
        Heh heh...


    • lipuille lähtöaikaa

      Ei tullut mitään,kovin oli tyly vastaus pyyntööni.
      En tiedä miten menettelisin jatkossa.Kyllä tietokone aikana,kaikki sujuvuus"on palvelun a ja o,minunmielestäni?.

    • Pålle

      sitä ainavaan ruikutetaan samasta asiasta. Vaihtakaahan pässit välillä nauhaa... Kyl ex-siljaltakin hyvää palvelua saa edelleenkin, mut jos itse käyttäydyt törpösti niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Ja loppuun tälläinen vetoomus: PYSYKÄÄ POIS TALLINKSILJAN LAIVOILTA JOS PALVELU ON AINA TEIDÄN MIELESTÄ PERSEESTÄ!!! Kai tyhmempikin tuon tajuaa?

      • Haittaako sua?

        Miksi otat itseesi noin paljon? Eihän näitä ole kenenkään pakko lukea! Itsekin kuulun niihin, jotka ovat saaneet tuntea nahoissaan Tallinksiljan palvelun huonontumisen, eikä tässä mistään törppöilystä ole kyse. Ole onnellinen, jos sinulle ei ole tiuskittu ravintolassa tai jos hyttisi on aina ollut siinä luokassa, mihin sen olet varannut ja maksanut. Tuollaisen asian selvittäminen nimittäin aiheuttaa tiuskimista väistämättä, jollain tavallahan kulttuuriin näyttää nykyään kuuluvan että asiakas on kuitenkin lopulta väärässä.

        Osa suomalaisista tyytyy ihan mihin vain kohteluun. Päähänpotkittuja reppanoita.

        Pysyisin mieluummin pois Tallinksiljan laivoilta, mutta aina ei voi kaikkia työseminaariensa paikkoja valita. Siljalle on välillä mentävä, ja siellä sitten kärsittävä tiuskimiset ja tylyt kohtelut. Koska palaute laivayhtiölle ei tuota tulosta, minä ainakin kirjoitan yleisönosastoille ja valitan kaikissa mahdollisissa foorumeissa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan!


      • -->Palstapoliisi<--
        Haittaako sua? kirjoitti:

        Miksi otat itseesi noin paljon? Eihän näitä ole kenenkään pakko lukea! Itsekin kuulun niihin, jotka ovat saaneet tuntea nahoissaan Tallinksiljan palvelun huonontumisen, eikä tässä mistään törppöilystä ole kyse. Ole onnellinen, jos sinulle ei ole tiuskittu ravintolassa tai jos hyttisi on aina ollut siinä luokassa, mihin sen olet varannut ja maksanut. Tuollaisen asian selvittäminen nimittäin aiheuttaa tiuskimista väistämättä, jollain tavallahan kulttuuriin näyttää nykyään kuuluvan että asiakas on kuitenkin lopulta väärässä.

        Osa suomalaisista tyytyy ihan mihin vain kohteluun. Päähänpotkittuja reppanoita.

        Pysyisin mieluummin pois Tallinksiljan laivoilta, mutta aina ei voi kaikkia työseminaariensa paikkoja valita. Siljalle on välillä mentävä, ja siellä sitten kärsittävä tiuskimiset ja tylyt kohtelut. Koska palaute laivayhtiölle ei tuota tulosta, minä ainakin kirjoitan yleisönosastoille ja valitan kaikissa mahdollisissa foorumeissa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

        Työssä vittuuntuminen ei liene kuulu palstalle, mikä on otsikoitu matkailuun!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000308&subcat=833


      • nyt kaikista
        Haittaako sua? kirjoitti:

        Miksi otat itseesi noin paljon? Eihän näitä ole kenenkään pakko lukea! Itsekin kuulun niihin, jotka ovat saaneet tuntea nahoissaan Tallinksiljan palvelun huonontumisen, eikä tässä mistään törppöilystä ole kyse. Ole onnellinen, jos sinulle ei ole tiuskittu ravintolassa tai jos hyttisi on aina ollut siinä luokassa, mihin sen olet varannut ja maksanut. Tuollaisen asian selvittäminen nimittäin aiheuttaa tiuskimista väistämättä, jollain tavallahan kulttuuriin näyttää nykyään kuuluvan että asiakas on kuitenkin lopulta väärässä.

        Osa suomalaisista tyytyy ihan mihin vain kohteluun. Päähänpotkittuja reppanoita.

        Pysyisin mieluummin pois Tallinksiljan laivoilta, mutta aina ei voi kaikkia työseminaariensa paikkoja valita. Siljalle on välillä mentävä, ja siellä sitten kärsittävä tiuskimiset ja tylyt kohtelut. Koska palaute laivayhtiölle ei tuota tulosta, minä ainakin kirjoitan yleisönosastoille ja valitan kaikissa mahdollisissa foorumeissa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

        tallinksiljan aluksista??? Silja Europalla, Symphonilla ja Serenadilla olen saanut vain ja ainoastaan loistavaa palvelua. Kaikki ovat iloisia ja tulevat juttelemaan lapsistamme. Mielestäni palvelu paranee ainakin Europalla joka kerta kun sinne menemme.
        Puhelinpalvelussa en ole koskaan saanut huonoa palvelua, välillä tietysti on joku virolainen, että pitää puhua ja kuunnella tarkemmin, mutta aina jos olen vaikka kysynyt jotain, jota ei ole osattu heti sanoa, on soitettu hetken kuluttua takaisin.
        Tallinkin paateissa en ole koskaan ollut, joten siitä palvelusta en tiedä.


      • Ei valittamista
        nyt kaikista kirjoitti:

        tallinksiljan aluksista??? Silja Europalla, Symphonilla ja Serenadilla olen saanut vain ja ainoastaan loistavaa palvelua. Kaikki ovat iloisia ja tulevat juttelemaan lapsistamme. Mielestäni palvelu paranee ainakin Europalla joka kerta kun sinne menemme.
        Puhelinpalvelussa en ole koskaan saanut huonoa palvelua, välillä tietysti on joku virolainen, että pitää puhua ja kuunnella tarkemmin, mutta aina jos olen vaikka kysynyt jotain, jota ei ole osattu heti sanoa, on soitettu hetken kuluttua takaisin.
        Tallinkin paateissa en ole koskaan ollut, joten siitä palvelusta en tiedä.

        palvelusta Siljan laivoilla. Puhelinpalvelussa on kerran tullut moka, joka kyllä oikaistiin terminaalissa.


      • Laivalla matkustaja

        Noin ne aina välillä huutaa siellä Siljalla ... kukahan se oikein on se törppö?


      • olet..
        Haittaako sua? kirjoitti:

        Miksi otat itseesi noin paljon? Eihän näitä ole kenenkään pakko lukea! Itsekin kuulun niihin, jotka ovat saaneet tuntea nahoissaan Tallinksiljan palvelun huonontumisen, eikä tässä mistään törppöilystä ole kyse. Ole onnellinen, jos sinulle ei ole tiuskittu ravintolassa tai jos hyttisi on aina ollut siinä luokassa, mihin sen olet varannut ja maksanut. Tuollaisen asian selvittäminen nimittäin aiheuttaa tiuskimista väistämättä, jollain tavallahan kulttuuriin näyttää nykyään kuuluvan että asiakas on kuitenkin lopulta väärässä.

        Osa suomalaisista tyytyy ihan mihin vain kohteluun. Päähänpotkittuja reppanoita.

        Pysyisin mieluummin pois Tallinksiljan laivoilta, mutta aina ei voi kaikkia työseminaariensa paikkoja valita. Siljalle on välillä mentävä, ja siellä sitten kärsittävä tiuskimiset ja tylyt kohtelut. Koska palaute laivayhtiölle ei tuota tulosta, minä ainakin kirjoitan yleisönosastoille ja valitan kaikissa mahdollisissa foorumeissa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

        kaltoinkohdelluksi tulemisesi tuonut julki jo moneen otteeseen. Mitä luulet uskoisimmeko jo ja voisit siirtyä valittamaan noille "muille foorumeille ja yleisönosastoille" tai vaihtaa aihetta?


      • On muitakin
        olet.. kirjoitti:

        kaltoinkohdelluksi tulemisesi tuonut julki jo moneen otteeseen. Mitä luulet uskoisimmeko jo ja voisit siirtyä valittamaan noille "muille foorumeille ja yleisönosastoille" tai vaihtaa aihetta?

        Enpäs vain näköjään ole yksin tämän kokemukseni kanssa. Kirjoittaahan tänne muutkin samasta asiasta. On mukava käydä keskustelua ja huomata, että muitakin on kohdeltu kaltoin. Ei sentään kaikkia, ja siksi joku täällä niin kovasti yrittää väittää että vika olisi aina nimenomaan siinä asiakkaassa.

        Eiköhän keskustelupalstan tarkoitus ole keskustelu. Sinua näköjään ärsyttää, jos kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä.


      • Deipyle
        On muitakin kirjoitti:

        Enpäs vain näköjään ole yksin tämän kokemukseni kanssa. Kirjoittaahan tänne muutkin samasta asiasta. On mukava käydä keskustelua ja huomata, että muitakin on kohdeltu kaltoin. Ei sentään kaikkia, ja siksi joku täällä niin kovasti yrittää väittää että vika olisi aina nimenomaan siinä asiakkaassa.

        Eiköhän keskustelupalstan tarkoitus ole keskustelu. Sinua näköjään ärsyttää, jos kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä.

        mielipide minua ärsytä, vaan tuo saman asian jankutus. Ethän sinä mitään keskustelua halua, itse niin kirjoitat, vaan tuoda "kaikkialla" julki miten sinua on Siljalla kohdeltu kaltoin. Uskotko että tuollaisesta räksytyksestä on apua? Vai mikä oikein on motiivisi tässä turhassa jauhannassa?

        Pari viikkoa sitten olin Symphonylla, enkä missään nähnyt tai kokenut henkilökunnan osalta muuta kuin ammattitaitoa, asiallisuutta ja ystävällisyyttä, jälkimmäistä sellaisilta myyjiltä joilta se luonnostaan sujuu. Jopa infossa jaksoi mies toistaa samaa asiaa eräälle hytinvaihtajalle kärsivällisesti useampaan kertaan.

        Näin niitä kokemuksia TallinkSiljasta riittää puoleen ja vastaan, jatketaan vaan minun puolestani omaa toistamista...


    • Mä vaan

      Mun mielestä asiakaspalveluun soittaminen pitäisi olla ilmaista eikä jotain 0600-alkuisia ryöstöpuheluita, toinen asia, pari kertaa soittaneena, olisin toivonut että Suomen kieltä osataan sen verran ettei tarvitsisi korva tarkkana kuunnella mitä Siljan päässä sanotaan että saa selvää(=lue Viron korostus),
      muuten laivat on ok.

      • on muuttunut

        Silloin kun vielä oli Silja line, niin palvelu pelasi. Nyt Tallinkin aikana ei näin tunnu olevan. Ikävä kyllä fuusiossa kävi niin, että Siljasta tuli Tallink. Sehän tietysti oli tarkoituskin, kun kaikki Siljan vanhat dirikat kenkäistiin ja tilalle nimitettiin Tallinkin poikia.


      • palvelu noilla
        on muuttunut kirjoitti:

        Silloin kun vielä oli Silja line, niin palvelu pelasi. Nyt Tallinkin aikana ei näin tunnu olevan. Ikävä kyllä fuusiossa kävi niin, että Siljasta tuli Tallink. Sehän tietysti oli tarkoituskin, kun kaikki Siljan vanhat dirikat kenkäistiin ja tilalle nimitettiin Tallinkin poikia.

        Siljan laivoilla pelaa siinä missä ennenkin, miksi olisi muuttunut kauppojen myötä kun henkilökunta on sama?

        Vuoden toinen risteily Siljalla takana (pari vielä edessä ennen vuoden loppua),palvelu pelasi, tarjoilijat ja myyjät olivat ystävällisiä. Todella onnistunut reissu.


      • nuo
        palvelu noilla kirjoitti:

        Siljan laivoilla pelaa siinä missä ennenkin, miksi olisi muuttunut kauppojen myötä kun henkilökunta on sama?

        Vuoden toinen risteily Siljalla takana (pari vielä edessä ennen vuoden loppua),palvelu pelasi, tarjoilijat ja myyjät olivat ystävällisiä. Todella onnistunut reissu.

        Tallinkin mollaajat samoja, jotka joillain palstoilla haukkuvat Lidliä? Usein vielä aikoja sitten valheeksi osoitetuilla väitteillä?


      • Tiuskinnan kohde
        nuo kirjoitti:

        Tallinkin mollaajat samoja, jotka joillain palstoilla haukkuvat Lidliä? Usein vielä aikoja sitten valheeksi osoitetuilla väitteillä?

        Syy miksi valitan Siljan asiakaspalvelusta, on aivan rehellisesti se, että olen joutunut Silja Serenadella tiuskinnan kohteeksi, antanut siitä palautetta ja tullut mitätöidyksi. Jos jollakulla on ollut parempi tuuri niin hyvä niin.

        Tällä ei ole mitään tekemistä Lidlien kanssa, en itse ainakaan ole koskaan kirjoittanut yhtään ainoaa kirjoitusta Lidlien palvelusta.


      • Viimeinen kerta
        Tiuskinnan kohde kirjoitti:

        Syy miksi valitan Siljan asiakaspalvelusta, on aivan rehellisesti se, että olen joutunut Silja Serenadella tiuskinnan kohteeksi, antanut siitä palautetta ja tullut mitätöidyksi. Jos jollakulla on ollut parempi tuuri niin hyvä niin.

        Tällä ei ole mitään tekemistä Lidlien kanssa, en itse ainakaan ole koskaan kirjoittanut yhtään ainoaa kirjoitusta Lidlien palvelusta.

        Olin juuri Siljan risteilyllä, enkä uudelleen mene.

        Sain juosta tiskiltä tiskille ongelmani kanssa ja aina kohtasin nyrpeitä ja välinpitämättömiä asiakaspalvelijoita. "Olen täällä vain töissä" -asenne tai peräti vahingoniloinen "mitäs olit niin tyhmä, että tulit tänne" -asenne oli ikävä.

        Luulin, että asiakas on aina asiakas, mutta Siljalla hän on pian entinen asiakas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe