Hei! Miten voin tehdä vuoristoratoihin tunneleita niinkuin esimerkiksi tässä videossa http://youtube.com/watch?v=xeqEHANYgF8&feature=related (joka tosin kulkee koko ajan tunnelissa) Mutta olen nähnyt videoita joissa vuoristorata laskeutuu melkein maan pinnalta joku 50 metria maan sisään. Ja joissain vuoristoradoissa lukee kun voi valita vaikka vaunun värit että "valitse ttunnelivaloille värit" ?
Kysymys kuuluu että miten niitä tunneleita oikein pystyy tekemään?
Kiitos kovasti avusta. =)
RCT3 apua!
4
579
Vastaukset
- Joku
Eikö kukaan tiedä??? Olisin kiitollinen vastauksille.
=)- täältä valitettavasti
löytyä vastausta.
Tämä kun on enemmän simulaatiopeleille suunnattu palsta ja tuollaiset rakentelupelit eivät ole oikein täällä edustettuina.
Pistä sama kysymys myös noille muille pelipalstoille, jolloin ihmiset paremmin näkevät viestisi.
Kokeile myös googlailla pelin nimellä, silloin voi löytyä jotain pelille omistautuneita sivustoja joista voisi löytyä tietoa enemmän.
Tietysti voithan aina pistää youtubeenkin kysymyksen englanninkielellä jos siellä on tuollaisia videoita missä näytetään jotain erikoisempia rakennelmia. - SignorPirelli
Mahtaa olla custom scenery-tunneli. Pitää ladata itse.
- rct3-9856
tarvitset soaked lisäosan.
tunneli tulee pystysuraan seinämään kun vaan tee radan siitä läpi:katso ohjeita harjoitteluosioista jotka löytyvät työkalut valikosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912