Kertokaa hyvii retroi joihin ei tarvita hamachii!
VOIN KERTOO PARI RETROO JOTKA ON HYVII
JC HOTEL
HABBOSLUMMI
SIINÄ OLI PARI!
Kertokaa retroja
9
880
Vastaukset
- ValkeaHabbon omistaja
www.ValkeHabbo.ucoz.com Tossa on omani ja JC on paska se on mulla sama ko alottelia hotelli
Slummi ei toimi!!! - L30n1d
täs on: http://www.hebzo.net/
- HAHMOJOKUVAAN
Tarviiko toi hebzo hamachia ja tarviiko toi valkeahabbo myös hamachia
- http://www.kompastu-sisaan....
HAHMOJOKUVAAN kirjoitti:
http://www.kompastu-sisaan.webs.com/
EI HAHMACHIA - MOD-Valkea
HAHMOJOKUVAAN kirjoitti:
ValkeaHabboon ei tarvii mitään helvetin
Hamachia!!
- ihmehyyppä
onko suomalaisii ne kaksi?
- Prohotelli on yks mu
Moi! Prohotellissa ei tarvii hamachii, mutta siellä on enemmän peeloja ku missään retrossa!
- RETROJEN TIETÄJÄ
NII ITE KYL OON VIEL PROOS MUT SIEL ON SEN NIMINEN UKKO KUN KOSSU SE ON YBER PEELO JA ELLA-79 SE ON EPÄ MASSA JA PEELOS MULTA 6 LEWAA SEN PELAAMOS PS: MÄ LAITON NOI PELIT TOHON ELI NIMI MERKKI OL RETROJEN TIETÄJÄ=)
- RETROJEN TETÄJÄ
TÄS RETROI!! PITÄS TOMII
WWW.BIRCKHOTEL.COM
WWW.PRO HOTELLI.NET
WWW.EUBBOHOTEL.COM
WWW.HABBOAE.COM
WWW.NGH HOTEL.COM
WWW.FEAR HOTEL.COM
WWW.FRESH HOTEL.COM
WWW.NAMMOHOTEL.COM
WWW.XENHOTEL.COM (VIP ON)
WWW.HABPLUS.COM
WWW.TIME HOTEL.COM
WWW.ANKKAHOTELLI.COM
WWW.LEET HOTEL.COM
WWW.PEAR HOTEL.COM
WWW.PRO SAP HOTEL.COM
WWW.HOBBE HOTEL .COM (VIEL ON TEKEMÄSS EI SIKSI TOMI)
SIIN RETROI PITÄS TOIMII MUL AINAKI TOIMI :) PS JOS LÖYÄN LISÄÄ RETROI NIIN LAITAN NE HET TÄNNE :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59952