..ja Afrikkaan halajan, eläimiä katsomaan. Heitelkääpäs ideoita halvoista kohteista ja majoituspaikoista. Olen vielä Afrikka-neitsyt, mutta haluan kokea tuon mantereen ensi vuonna... Mikä vuodenaika olisi paras?
Matkabudjetti
700 euroa
3
1105
Vastaukset
- Botswana
kiinnostaa maista eniten...
- sama^
Onko tuo 700e siis matkasi kokonaisbudjetti, sisältäen myös lentolippujen hinnat? Koska epäilen, että tuon pelkän 700e tai enemmän saat kulumaan ainoastaan lentolippuihin..
- Safarimän
700 eur jos pitää saada lennot ei riitä mihinkään (Botswanan lennot helposti 1100 eur)ja Botswana taitaa olla vielä eteläisen Afrikan kallein maa.Luonnonpuistoihin pääsy on kallista jos menee jonkun operaattorin matkalle.
Anyway Afrikka on hyvä valinta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741