Oz 1v, mikä rinkka?

Vierailija

Eli olen lähdössä vuodeksi Australiaan wh-viisumilla, ja pakkausta on tullut mietittyä. Minkä kokoinen rinkka olis sopiva? ainakin sellainen varmaan, missä on pikkureppu samassa, että voi päivä reiussuille ottaa. ehkä joku 65 10 litranen? kokemuksia ois kiva kuulla

2

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei valia

Onko tarkoituksesi patikoida pitkia matkoja se rinkka selassa vai lahinna raahata se taksista hotelliin ja takaisin? Jos ensimmainen vaihtoehto valitse suhteellisen pieni ja hyvin sinulle sopiva (sen voit todeta vain kokeilemalla), jos jalkimmainen ei silla ole mitaan valia.
      Noiden rinnkojen yhdistelmapikkureput tuppaavat olemaan todella pienia. Sinne kun laitat sen kamerasi ei sinne juuri muuta mahdu, pitaisi kuitenkin saada menemaan vaihtokengat, vaatteet, sadetakki, juomapullo, jne... Itsellani on Vauden rinkka 65 10 (halvalla sain) jonka kantolaitteet saa piiloon ja sen muutenkin naamioitua siistiksi etteivat luule joksikin reppureissaajaksi, ja lisaksi kunnollinen reppu johon mahtuu parin-kolmen paivan tarpeet hyvin, ja menee kasimatkatavaroihin. Rinkan mukana tuli myos pikkureppu joka ei riita kuitenkaan mihinkaan. Tuon rinkan kestavyydesta en osaa sanoa, niin vahan on sita tarvinnut kantaa...ei se mikaan vaellusrinkka kuitenkaan ole.

• aisantuntija

Nelisen vuotta sitten lahdin reissuun Halti Base 60 rinkan kanssa suuntana Malesia. Nyt olen Uudessa Seelannissa ja rinkka on osoittautunut kaikinpuolin hyvaksi ja toimivaksi. Lisaksi mukana on ollut ihan tavallinen pienempi Samsonite reppu johon olen myos ollut erittain tyytyvainen.

Olen 175 cm pitka mies ja yhtaan isompaa rinkkaa en ainakaan viitsisi mukana kuljetella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe