Avast Antivirus, kokemuksia?

samulie

Moi, minulla on suojauksena Avast Antivirus (ilamisohjelma)..
minusta sivun (firefox) latauksessa kestää ikuisuus...ja joskus muutenkin yhteys jumittaa..?
Johtuukohan Avastista?

Onko kellään kokemusta tästä Avast:ista?

102

25958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fundamentalist

      kaikissa koneissa Avast. Löytyy mm. w2000Pro, XP:t Pro ja Home.
      Ei mitään ongelmia.

      "...minusta sivun (firefox) latauksessa kestää ikuisuus..."

      Pysty mitään sanomaan, "ikuisuus2" on ERITTÄIN yksilökohtainen kokemus.
      Toinen vetää herneen nenään jos sivun lataus kestää yli sekunnin ja on ihmisiä joista puoli minuuttia per sivu on jo melkoista vauhtia.
      En minä ole mitään (olennaista) eroa huomannut vauhdissa kokeilemiini muihin virustorjuntoihin nähden.
      Paitsi että F-Secure oli selvästi muita hitaampi ja vaatii koneelta enempi tehoa.

      • Anonyymi

        Avast Antivirus - http://tonzes.com/antivirusfi.htm Kaikki ystäväni suosittelevat Avast! ohjelmaa ja heidän heidän mukaan kyseinen ohjelma on paras mitä on olemassa. Minulla itsellä kyseinen on eikä siitä ole mitään ongelmia ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avast Antivirus - http://tonzes.com/antivirusfi.htm Kaikki ystäväni suosittelevat Avast! ohjelmaa ja heidän heidän mukaan kyseinen ohjelma on paras mitä on olemassa. Minulla itsellä kyseinen on eikä siitä ole mitään ongelmia ollut.

        Ei sulla ole ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avast Antivirus - http://tonzes.com/antivirusfi.htm Kaikki ystäväni suosittelevat Avast! ohjelmaa ja heidän heidän mukaan kyseinen ohjelma on paras mitä on olemassa. Minulla itsellä kyseinen on eikä siitä ole mitään ongelmia ollut.

        Kyllä siinä on ongelmia:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avast Antivirus - http://tonzes.com/antivirusfi.htm Kaikki ystäväni suosittelevat Avast! ohjelmaa ja heidän heidän mukaan kyseinen ohjelma on paras mitä on olemassa. Minulla itsellä kyseinen on eikä siitä ole mitään ongelmia ollut.

        Avast Ultimate on parhain! En suosittele ilmaista Avastia tietokoneelle. Tahtoo olla että päästää läpi viruksia ja löytyy vasta kun tarkistaa tietokoneen perusteellisesti ja sitten ihmettelyä on että mites haittaohjelma koneelle pääsi. ilmaisessa viruksentorjunssa on varmastiki jokin auko mutta maksullinen on kaikein paras Avastilla ja saa samalla todella vahvan palomuurin myös ja VPN:n kans joten takuulla on suojattuna täydellisesti ja eikä kukaan voi seurata kun käyttää VPN yhteyttä. Avast Ultimaten linkki https://www.avast.com/fi-fi/ultimate?ppc_code=012&ppc=a&gclid=EAIaIQobChMIiqnCje7S7wIVThV7Ch0ybgx1EAAYASAAEgKOFfD_BwE&gclsrc=aw.ds


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä on ongelmia:D

        Ei kuule ole ongelmia varsinkaan maksullisella versiolla Avastilla. ilmaisella on ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla ole ystäviä.

        Noin spämmäävät yksinäiset, hyi, häpee


      • Anonyymi

        WINDOWS ON KAMALAN HIDAS JA SAASTUVA!


      • Anonyymi

        Windows saastuu ihan aina!


      • Anonyymi

        WINDOWS ON KAMA


    • Paelae

      Poistin eilen läppäristäni F-Securen ja asensin tilalle Avastin sekä ZoneAlarmin.Kone nopeutui selvästi.

      • PCexpert

        ihan perseestä
        .käytin sitä varmaan vuoden,mutta siihen menu hermot kun se rupesi pienimmistäkin asioista jotain valittamaan

        ....F-secure vie ,mahdottoman paljon tehoja mutta ei rupea valittamaan,uusim norton on paras vaikka onkin ylivoimainesesti suurin teho syöppö

        ps jos koneessa ei riitä tehoja ,niin hanki spybot seach&destroy sekä avg antivirus,se yhdistelmä ei vie tehoja eikä päästä paljon mitä läpikään
        ,ja mitä päästää läpi ,voi tuhota spybot s&d:llä.se löytää kaiken ja tuhoaa lopullisesti,jopa troijalaiset


      • vissiin ollut
        PCexpert kirjoitti:

        ihan perseestä
        .käytin sitä varmaan vuoden,mutta siihen menu hermot kun se rupesi pienimmistäkin asioista jotain valittamaan

        ....F-secure vie ,mahdottoman paljon tehoja mutta ei rupea valittamaan,uusim norton on paras vaikka onkin ylivoimainesesti suurin teho syöppö

        ps jos koneessa ei riitä tehoja ,niin hanki spybot seach&destroy sekä avg antivirus,se yhdistelmä ei vie tehoja eikä päästä paljon mitä läpikään
        ,ja mitä päästää läpi ,voi tuhota spybot s&d:llä.se löytää kaiken ja tuhoaa lopullisesti,jopa troijalaiset

        Ja vika oli Avastissa? Kumma kun muilla toimii, myös itsellä. Ai, tuosta ps -osuudesta näkeekin, että tietoa ei ole kovinkaan paljoa.


      • AkiV
        vissiin ollut kirjoitti:

        Ja vika oli Avastissa? Kumma kun muilla toimii, myös itsellä. Ai, tuosta ps -osuudesta näkeekin, että tietoa ei ole kovinkaan paljoa.

        Olen käyttänyt AVAST-virustorjuntaa sekä XP:ssä että VISTASSA. Elämä virusrintamalla on ollut huoletonta. Erityisen mukavaa, on, että päivityksiä tulee usein ja latausajat ovat tosi lyhyitä ja latausraportti on selkeä. En näe ainakaan omalta osaltani mitään tarvetta tarjolla oleville "voimistelukoneille"

        AkiV


      • Jape'li
        AkiV kirjoitti:

        Olen käyttänyt AVAST-virustorjuntaa sekä XP:ssä että VISTASSA. Elämä virusrintamalla on ollut huoletonta. Erityisen mukavaa, on, että päivityksiä tulee usein ja latausajat ovat tosi lyhyitä ja latausraportti on selkeä. En näe ainakaan omalta osaltani mitään tarvetta tarjolla oleville "voimistelukoneille"

        AkiV

        Avast on ilmainen virusohjelma miksi tulee ilmoituksia rekisteröinnistä Onko se sitten maksullinen jonkin ajan päästä


      • kerran vuodessa uusia
        Jape'li kirjoitti:

        Avast on ilmainen virusohjelma miksi tulee ilmoituksia rekisteröinnistä Onko se sitten maksullinen jonkin ajan päästä

        se sarjanumero, jonka saa ilmaiseksi Avastin sivuilta. Eli ihan ilmainen on.


      • mem----___
        kerran vuodessa uusia kirjoitti:

        se sarjanumero, jonka saa ilmaiseksi Avastin sivuilta. Eli ihan ilmainen on.

        Joo mulla on kans ollu avast käytössä jonkun puolen vuoden ajan ja huonoja kokemuskia on ollut, ensiks ihmettelin kun kone tilttailee eikä löydy vakoilu ohjelmia eikä viiruksia mistään. Sit asensin roskan poistajan koneelle ja siitä huomas että joo ei avast ny pelitä, asensin F-securen kokeilu version, koneelta löytyi 150 eri viirusta 10 000 pirstoutunutta tiedostoa ja 130 eri vakoilu ohjelmaa. Ei ku alusta kone ihan alusta et saa kunnolla toimimaan. Näin hyvä ohjelma on avast antivirus, ja sitten windows defenderikään ei tunnistanu. Jotenkii ne on vaan onnistunut pääsemään koneelle. Nyt toimii kone hyvin ja avast pysyy kaukana.


      • ailikki1

        minä ostin tarjouksesta hintaan 19,99 lisäsuojan nyt se kuitenkin sanoo kun tää ilmainen 30 pv on ohi niin he noin vaan automaattisesti ottavat tililtäni 69ja jotain en suostu tällaseen tarjous piti olla 1 vuosi haluaisin kirjoittaa sinne, mut miten


      • Braila47
        Jape'li kirjoitti:

        Avast on ilmainen virusohjelma miksi tulee ilmoituksia rekisteröinnistä Onko se sitten maksullinen jonkin ajan päästä

        Samoin mullakin ja yritin jopa ottaa vastaan ton tarjouksen joka maksaa 19.99 suunnilleen ,pankissa jo sanottiin ettei se Avastin antama osoite toimi.lähetettiin se kuitenkin, ja ei harmaata aavistusta mihin se joutui,ei ainakaan perille.höh


      • Anonyymi

        Ihan ok, mutta Panda on parempi.


      • Anonyymi

        Juu ja varoitus - Comodoa ei kannata enää asentaa .... Slagii eikä asennu oikein sen koommin pelkkänä palomuurina kun muuttivat sen antiviruspaketiksi. Pilasivat sen. Moni kertoo samaa verkossa. ZoneAlarm ei jotain aikaa ollut Avastin kanssa yhteensopiva etenkää windows 10:ssä. Comodoa ei saa ainakaa windows 8.1 asennettua ehjänä virallisesta paketista . Vanhasta erillisasennuksesta en tiedä. Kaatuilee vähintäänkin taustaprosessina "AppCrasheihin".


      • Anonyymi
        PCexpert kirjoitti:

        ihan perseestä
        .käytin sitä varmaan vuoden,mutta siihen menu hermot kun se rupesi pienimmistäkin asioista jotain valittamaan

        ....F-secure vie ,mahdottoman paljon tehoja mutta ei rupea valittamaan,uusim norton on paras vaikka onkin ylivoimainesesti suurin teho syöppö

        ps jos koneessa ei riitä tehoja ,niin hanki spybot seach&destroy sekä avg antivirus,se yhdistelmä ei vie tehoja eikä päästä paljon mitä läpikään
        ,ja mitä päästää läpi ,voi tuhota spybot s&d:llä.se löytää kaiken ja tuhoaa lopullisesti,jopa troijalaiset

        AVG ei muuten kyllä suojaa mitään, se on vaa koriste. Yli puolet tuholaisista menee juosten läpi sen seulasta testeissä ... Samaa tasoa kuin microsoftin security essentials ainakin 2 vuotta sitten - lumeturvaohjelma. Tee muuta kui mainostaa lähinnä toi AVG free.


      • Anonyymi
        Jape'li kirjoitti:

        Avast on ilmainen virusohjelma miksi tulee ilmoituksia rekisteröinnistä Onko se sitten maksullinen jonkin ajan päästä

        Ei avastia tarvi enää rekisteröidä, riittää ku päivittää (free eli ilmainen) eikä paina sitä Hanki tai Pro, Päivitä nappulaa sokkona). Ei se ole ainakaa kahteen vuoteen mitää rekisteröintejä tarvinnut... Mitä höpiset, koska oot oikee viimeksi käyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok, mutta Panda on parempi.

        Mitähän sä oot käyttänyt .. Panda - LOL .. Kiina kiittää tiedoistasi .. Suojaa yhtä paljon kuin Ranuan Pandat sun konettasi verkolta .. Valtiollinen takaportti suorastaan .... Ei tulis mieleenkää asentaa ....


      • Anonyymi
        Jape'li kirjoitti:

        Avast on ilmainen virusohjelma miksi tulee ilmoituksia rekisteröinnistä Onko se sitten maksullinen jonkin ajan päästä

        Ethän asentanut maksullisen kokoiluversioa, itse tein vahingossa niin, kaikkia paikat pursusi (takanani oleva, mielestäni tarpeeton reikäkin) kunnes tajusin mikä olen tehnyt. Tulee niitä jonkin verran ilmaisessakin.


      • ailikki1 kirjoitti:

        minä ostin tarjouksesta hintaan 19,99 lisäsuojan nyt se kuitenkin sanoo kun tää ilmainen 30 pv on ohi niin he noin vaan automaattisesti ottavat tililtäni 69ja jotain en suostu tällaseen tarjous piti olla 1 vuosi haluaisin kirjoittaa sinne, mut miten

        Meitsi kokeili ilmais versiota n. viikon ja lähti tililtä nyt 72,99 ja peruin sen sillon heti ja siitä n. vuos aikaa.


      • Anonyymi
        ailikki1 kirjoitti:

        minä ostin tarjouksesta hintaan 19,99 lisäsuojan nyt se kuitenkin sanoo kun tää ilmainen 30 pv on ohi niin he noin vaan automaattisesti ottavat tililtäni 69ja jotain en suostu tällaseen tarjous piti olla 1 vuosi haluaisin kirjoittaa sinne, mut miten

        Minulta asentamaton ohjelma otti yli 70€ vuodessa, ennen kuin huomasiin. Sitten tein reklamaation. Avast Kuopio ilmoitti ettei käsittele suomen kielellä. Lähetin saman englanniksi, ei mitään vastausta. Fuck them.


    • testaanhuviksi

      Minä kokeilen juuri tuota Finni-Securen uutta kun saa kokeilla, toistaiseksi ei ole tunnistanut mitään kuten avast heh.

    • Tytyvinen assiiakas

      Minulla on f-secure ja voin esimerkiksi kirjoittaa tänne ja lukea tätä palstaa.

      • Anonyymi

        Se ei oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa .... Kömpelöin tekele kaikista, Kaperskyn moottorilla, virustunnisteet on omat ja kolmas osapuoli kuten operaattori kuorruttaa ulkoasun omillaan ja tyrkkii sovelluksen sisäset mainoset ähkyä pahentamaan... Mut hyvä et joku on tyytyväinen, hakkereiden lisäksi. Koska se on yleinen yrityksissä niin se on myös maailman hyökätyimpiä turvaohjelmia. Hyvä että toiset tekee itsestään houkutusmaalin.


    • noproblems

      Avast free Antivirus toimii ihan hyvin.

    • Ristopi

      Sama juttu. Ostin luulin 1.4.2016 lisäsuojan 19.99 vuodeksi.
      Nyt tulee lisäksi lasku 39.99, jota en hyväksy.
      Onko kyseessä oma ymmärtämättömyys vai onko syytä epäillä
      tarkoituksellista harhautusta vai ehkä molempia?
      Kuka tietää?
      Risto P.

      • Jeppis88

        Mulle tuli myös joku valelasku 29.90 Visan kautta. Avast ollu varmaan puolisen vuotta, eikä mitään päivityksiä ole tullut,enkä ole myös niitä tilannut/hyväksynyt. Mitäköhän pitäisi tehdä? Ulkomaisilla palstoilla näytti olevan paljonkin samanlaisia kyselyjä,mutta kukaan ei osannut antaa vinkkejä,tai edes sanoa mitä tapahtuu jos laskun jättää maksamatta.


    • Taalan_laama

      On ja paljon. Ihmettelin, miksi kaikki systemissäni toimii mielettömön tahmeasti ja jäykästi. Kunnes tajusin että syynä on AVAST! Poistin sen suit sait sukkelaan. Jopa helpotti! Eipä ole enää hidastanut konetta moneen vuoteen. Annoin reklamaatiota AVAST!ille siinä toivossa että ne palauttaisivat fyrkkani. Mitä vielä. Sieltä heitettiin läppää että se olisi pitänyt ilmoittaa silloin, kun em. vika ilmaantui. Siinäpä se, kun se ei ilmaantunut heti alku vaiheessa, vaan vasta sen jälkeen kun valitus aika oli umpeutunut. Kieroa ja hämärää puuhastelua. Niin ja se vielä, kun ohjelma vaatiilevytilaa yli 1 gb:n verran. Tänään asensin erästä toista ohjelmaa, niin AVAST! oli kätketty kierosti siihen mukaan. Kieroa pakko syöttöä. Luulevat että olen heille joku potentiaalinen asiakas, kun olen heiltä ennenkin jäynää hankkinut riesaksi saakka. Ilmoitin heille , etten halua heiltä enää mitään ilmoituksia enkä tarjouksia AVAST!-virus torjunta ohjelmaan liittyen. Ei ole tieto mennyt perille. En suosittele.

      • etvaanosaa

        Palomuurin säädöt perseellään tai jonkun muun suojausohjelman. Minulla ollut Avast vuosia useammalla koneella ja toimii kevyimmin ja luotettavimmin, Palomuuriin, minulla Comodoon piti laittaa luotettavaksi ohjelmaksi kaikki Avastin osat.

        Levytilaa vie näköjään aika paljon, minulla 770 megaa, C:llä jonkin verran lisää. Suurin osa setup-kansiossa ja virustunnisteet. Mieluummin riittävästi suojaa, yhtään virusta ei ole tullut vuosiin, eikä tarvitse lähetää mitään pilveen tunnistettavaksi.

        Ihan ilmaisena toiminut hyvin, eikä ole kertaakaan minkään ohjelman kylkiäisenä tarjottu, monia muita kylläkin. Vanhemmissakin sai mainokset pois, uusin ei taida edes näyttää. Kerran vuoteen olen itse ohjelman päivittänyt ennen kuin rekisteröinyt uudelleen, ei iso vaiva siinäkään.


      • Hamarahommaa

        Hämärähommia tosiaan!! Tollainen olis hyvä saada myös muiden tietoon


      • Nämä jutut lukee sopimustekstissä mikä pitää hyväksyä kun asentaa.

        Siellähän lukee että eivät oikeastaan vastaa mistään ja jos tulee vaikka viruksia niin voi voi, korvaussumma silloinkin korkeintaan se mitä on palvelusta maksanut viimeisen N kk aikana.


    • GGGGRRRRRRR

      Älkää ostako Avast SecureLine jos teillä on TV pelkän netin kautta. Meillä on SoneraTV ja jostain kumman syystä Avast SecureLine aina sekoittaa sen, pitää asentaa TV aina alusta asti uudelleen. Olen laittanut asiasta reklamaatiota kuukauden ajan Avastille, ei vastausta. Olen siis tyhmä maksanut ohjelmasta mitä ei voi käyttää. Ei ole helppo tällekkään foorumille löytää nimimerkkiä ;-)

    • Uhriksi

      Ostin Avast Internet Security, 3 vuotta 48,38€ ja Avast Cleanup, 1 vuosi 24,19€, sekä Avast SecureLineVPN 1 vuosi 32,25€. Monista yrityksistä huolimatta en onnistunut ohjelman astuksissa. Kun viimein kysyin asennusohjeitaja apua suomenkielellä, ilmoitettiin, että suomi ei kuulu heidän ohjelmaansa.
      Kun sitten ilmiotin yhtiölle, että ohjeet on oltava sen maan kielellä, missä tuotetta myydään ja pyysin peruuttamaan tilaukseni, ilmoittivat reklamointini olevan kolme (3) päivää myöhässä asttamastaan 30 päivän ajasta.
      Maksoin siis tarjouksen 252,88€ bruttohinnasta, alennuksen huomioiden 139,96€ jonka summan he kieltäytyivät palauttamasta.

      • avut-onta

        Kannattaa lukea ehdot, aika pitkään olet miettinyt ennen palautetta ja korvausvaatimusta.

        Useimmat osaa englantia ja voi kääntää koneellakin. Ihmettelen kyllä mikä niissä asetuksissa on vaikeaa, etenkin kun itse ohjelma suomeksi, VPN:ssä kai lähinnä voisi olla, sitä en ole kokeillut, ilmaisella pärjää hyvin. Ohjelman täysversiotakin voi kokeilla maksamatta, miksi edes maksoit jos et osaa käyttää?

        Voisit saman tien kertoa mikä ongelmana, ehkäpä joku osaa auttaa.


      • Bersel

        Korjasin tässä taannoin läppärin, jossa oli Avastin virustorjunta ja erilaisia ccleanereita, Avast secure browser, cleanuppeja ja performance boostereita. Ongelma oli koneen hitaus. Poistin nämä ohjelmat ja kone ei ollut enää hidas. Sen jälkeen poistin tehdasasenteiset roskaohjelmat ja kone on nyt varmaan nopeampi kuin uutena.


      • perseellemeni
        Bersel kirjoitti:

        Korjasin tässä taannoin läppärin, jossa oli Avastin virustorjunta ja erilaisia ccleanereita, Avast secure browser, cleanuppeja ja performance boostereita. Ongelma oli koneen hitaus. Poistin nämä ohjelmat ja kone ei ollut enää hidas. Sen jälkeen poistin tehdasasenteiset roskaohjelmat ja kone on nyt varmaan nopeampi kuin uutena.

        Olet sellainen kävelevä versio haittaohjelmasta joka poistaa kaikki suojat ja jättää koneen alttiksi viruksille. Avast vie normaalisti tehoa alle 0,1%, ei huomaa päälläoloa ollenkaan, vain käynnistyksessä hidastaa hiukan jos päivittää tai asentaa, Ccleaner puhdistaa muutaman sekunnin käynnistyksessä ja tuskin hidastaa ollenkaan. Avastin selain suojaa näppäilyvakoilulta ja tarkastetuilla lisäosilla muutenkin turvallisempi, oma valinta asentaako ja käyttääkö.

        Jos koneelle tulee viruksia niin sitten se vasta hidastuukin, useimmat muut virussuojat taas vie tehoa ja hidastaa paljon enemmän. Kukahan hölmö teillekkin antaa koneensa siivottavaksi. Itse olen vaihtanut yhteen vanhaan koneeseen Soneran maksullisen virussuojan tilalle ilmaisen Avastin ja oli tyytyväinen kun pääsi kymmenien minuuttien odottelun sijaan heti nettiin.


      • eiTeeAttiiksiJosEiOoSecu

        Miten käyttäjä saa viruksen jos hän ei asenna ohjelmia? Käyttää vain nettiselaukseen?
        Eikö silloin sinun Avastit ja muut ole täysin turhia? Vieden tietokoneen tehoja ja turhaa sähköä.


    • yeees

      Tänään tärähti tilille Nordea 59,99e ,kun olin soittanu as.palveluun ja kerroin tilanteen>Nyt toimi palvelu niinkuin piti>täytin asianmukaiset paperit ja lähetin sinne 3 vko sitten ja IHME tapahtui!!!

    • mikämik

      Hei.
      Katselin näitä teidän kirjoituksia ja huomasin että samoja ongelmia on ollut.
      Minula oli Avast ilmainen virustorjunta ohelma.Tai ainaki luulin että oli ilmaine !!
      Nyt kuitenkin Visa tililtäni on veloitettu 29,99 ja 59.99 euroa.
      Olen poistanut mielestäni kyseisen ohjelman Joulukuussa 2016.Mutta jostakin syystä se ei olekkaan poistunut??
      Kummallista on se ettei ole ikänä antanut sinne Visa kortin enkä minkään kortin numeroa.
      Huijausta koko Firma !!
      Nyt olen yrittänyt ottaa yheyttä Suomeksi niin eipä huoli mitään viestejä.
      Pyytää Englanniksi peruutus ynnä muita viestejä??
      Kertokaa nyt hyvät ihmiset millä pääsen eroon tästä Virustorjunta Firmasta.

      • nohehhehehhehe

        Onko sinulla virussuojaa ollenkaan, ei ihme jos jotkut vie rahasi minkä tahansa ohjelman nimissä. Avastin on mahdotonta viedä ja ei ne ilman lupaa ota rahoja koskaan ellet ole tehnyt jotain suoraveloitusta. Siitä vaan tekemään rikosilmoitusta ja kerrohan tännekin miten kävi.


      • lukeminenKannattaaAina

        Oiskohan nyt niin, että tilauksen yhteydessä on jäänyt raksi siihen laatikkoon, jonka vieressä lukee "Pidä jatkuva suojaus".


    • Kendalavas

      Avast oli mulla Honor puhelimessa, mutta heitin pois kun alkoi työntää mainoksia heti puhelimen avauksessa. Myös kesken kaiken yllättäen ruudun peitti mainos. Liian tunkeilevaa mainontaa!!

    • Lallallei

      Itse olen asentanut ohjelman Suomenkielisenä. Nykyjään tästä Suomen kielestä voi vain haaveilla. Ohjelma kyllä avautuu mutta palautetta antaakseni en pääse kirjautumisessa käyttämälläni sähköpostiosoitteellani ja salasanoillani enää edes sisälle koko ohjelmaan. Kertokaa joku, minne tai mitä kautta tätä palautetta pääsee antamaan?

    • Kummaihme

      En tiedä muuta, minulla on kaikissa laityeissa 2 kännykkää, 1 kaanettava ja 1 Tabletti, toimiihyvin.

      • Suomma

        Olen tehnyt saman havainnon! Kestää ikuisuuden! Kuinka turvallinen ohjelms on?


    • bourbonangel

      Avast oli ennenvanhaan suosittu, nykyään ei enää, osti Cleanerin ja tuputtaa pop-up-eja.
      Minulla monta erilaista koneissani, Avira, Bitdefender, Panda sekä MS:n Defender mikä nykyään on ok. Ei ole vuosiin tullut viruksia tai troijalaisia. Ennenvanhaan tuli XP:hen pöpöjä useastikin...Kaiketi nämä 8.1 ja 10 hoitaa hommat paremmin.

      • vainyksikerrallaan

        Eipä ole ok jos kaikki asennettuna yhteen koneeseen:D


      • bourbonangel

        Siis mulla on 4 konetta missä win10, 2 konetta missä Win8.1
        ja yks kone missä on Win7.
        Tietenkin 1 antivirusohjelma konetta kohden muuten tulee konflikti


      • win78_saa_ilmaiseksi_10

        Poistaisin jokaisen antivirusohjelman, paitsi windows defender.
        Ne hidastaa konetta ihan liikaa. Windows defender on parempi.
        Ovat itsessään haittaohjelmia, luo reikiä hyökkääjälle. Myös muita ei haluttuja ominaisuuksia. Pop-ups, markkinointi kuten pelottelu. Selaustietojen keräys. Muiden tuotteiden pakkosyöttö. Tekevät rahaa ihmisten tietämättömyydellä, mikä on tarpeeksi hyvä syy hankkiutua eroon.
        Turhia ja luo väärän turvallisuuden tunteen käyttäjälle. Asentelee ohjelmia, ei mikään voi estää käyttäjää asentamasta haittaohjelmaa, paitsi käyttäjä itse.
        https://www.quora.com/Do-antiviruses-stop-the-Wanna-Cry-virus


      • Bourbonangel

        Windows Defenderissä bugi (hiekkalaatikkotilassa).
        https://www.bleepingcomputer.com/news/security/windows-defender-bug-needs-a-restart-not-shutdown-to-enable-sandbox/

        Buggen är inte allvarlig, men något störande. För att aktivera Windows Defender i sandlådeläge måste systemadministratören skapa systemvariabeln MP_FORCE_USE_SANDBOX och sätta den till 1. Och starta om datorn. Obs - starta om datorn. Om datorn stängs av helt, och startas igen aktiveras inte systemvariablen och Windows Defender körs inte i sandlådeläge efter uppstart. Tyvärr verkar det som att läget är aktiverat, utan att vara det.

        Google Translate:
        Vika ei ole vakava, mutta hieman ärsyttävä. Jos haluat ottaa Windows Defenderin käyttöön hiekkamooditilassa, järjestelmänvalvojan on luotava MP_FORCE_USE_SANDBOX-järjestelmämuuttuja ja asetettava se 1. Käynnistä tietokone uudelleen. Huomaa - käynnistä tietokone uudelleen. Jos tietokone sammuu kokonaan ja käynnistyy uudelleen, järjestelmän muuttujaa ei aktivoida eikä Windows Defender käynnisty hiekkalaatikkotilassa käynnistyksen jälkeen. Valitettavasti näyttää siltä, että tila on käytössä ilman että se on.


      • aivopesu-pelottelulla

        Tuo on vielä testaus asteella. Ominaisuus on uusimmassa windows 10 1809 versiossa mutta pitää itse ottaa päälle editoimalla rekisteriä.

        Avast on haittaohjelma. AVG, Norton, McAfee, Bitdefender, ReImage, ... Nämä myös. Suosittelen poistamaan.


      • Bourbonangel

        Joo tämä kai never ending story, itse en tule poistamaan esim. Bitdefender´iä, mulla ei mitään haittaa siintä. Jos on esim. vähintään i5 prossu ja 8 gigaa muistia niin ei taatusti antivirusohjelmat hidasta konetta, kiintolevyllä paljon tyhjää tilaa ja uusimmat ajurit (Tänään päivitin niitä, Toshiba Satelliteen 5 uudempaa ja Dell Latitudeen 3 uudempaa ajuria) Pullonkauloja ei missään koneessa ja kaikki toimii tosi nopeasti vaikkei mulla ole edes SSD:itä.
        Summa Summarum: Jokainen voi toki itse valita (vielä) mitä koneissa on, parin vuoden päästä ei ehkä ole tätä mahdollisuutta ainakaan Win-koneissa.


      • hyvinpelaa
        aivopesu-pelottelulla kirjoitti:

        Tuo on vielä testaus asteella. Ominaisuus on uusimmassa windows 10 1809 versiossa mutta pitää itse ottaa päälle editoimalla rekisteriä.

        Avast on haittaohjelma. AVG, Norton, McAfee, Bitdefender, ReImage, ... Nämä myös. Suosittelen poistamaan.

        Bitdefender free on erittäin kevyt ja yksinkertainen. Se kannattaa asentaa..


      • Bourbonangel
        hyvinpelaa kirjoitti:

        Bitdefender free on erittäin kevyt ja yksinkertainen. Se kannattaa asentaa..

        Aivan samaa mieltä, Bitdefender on yksi parhaimmista , minulla ollut jo monia vuosia eikä koskaan probleemaa. Toinen hyvä on Avira ja jos ei halua pop-up ´eja niin voi asentaa Bgp killer ohjelman.
        http://bgpkiller.weebly.com/download.html


      • Bourbonangel

      • käytä-win-defender

        BitDefender ja Avira ovat myös haittaohjelmia. Näkee kun joka sivulla markkinoidaan.
        4.5/5
        5/5


      • Bourbonangel

        Siis näytä mustaa valkoisella miksi olisivat haittaohjelmia?
        Kiitollinen vastauksesta.


      • Bourbonangel

        HAITTAOHJELMIA???????
        Vielä... siis mulla ollut Bitdefender ja Avira jo vuosikausia....toki markkinoidaan niinkuin lähes kaikkia mutta voi käyttää ilmaisversioita jotka toimii ok.Miksi kirjoitat että ovat "haittaohjelmia"
        Kaikkia markkinoidaan...halutaan rahaa mutta onneksi voi vielä löytää ilmaisohjelmia.


      • rahastus-enää-jäljellä

        https://www.howtogeek.com/218675/beware-free-antivirus-isnt-really-free-anymore/
        Tietoa maksullisesta puolesta, tämä linkki on vain vastaus ylempään.

        Olet saanut päähän pinttymän, kuvittelet että et ole turvassa ilman näitä ohjelmia. Kapitalismi ei johda parhaaseen lopputulokseen vaan eniten rahaa tuottavaan. Oikea/Oleellinen tieto ei tee rahaa, jolloin ajan kanssa katoaa ja suurin osa tiedosta on markkinoinnin luomaa. Windows XP ajoilla oli puutteita windowsin käyttöjärjestelmässä. Silloin oli tarvetta hankkia reikiä paikkaava ohjelma. Nykypäivän ohjelmat eivät paikkaa reikiä, ne estävät käyttäjää ja huonosti siinä. Ne skannaa ladattuja tiedostoja, jos ei löydy tietokannasta, päästää läpi. Tämä ei mitenkään estä käyttäjää asentamasta haittaohjelmaa. Turha ja sinä maksat siitä. Yhteiskunta maksaa siitä. Ehkä sinä et maksa mutta joku toinen maksaa. Käyttävät rahat markkinointiin, väärän tiedon levitykseen ja lobbaukseen. Decoy effect, echo chamber, "Again, we are truly sorry for what happened and we will do our best to make this whole auto-renewal process more transparent. ". Pyytävät anteeksi ja lupaavat parantaa tapojaan. Viikossa asia pyyhitty maton alle. Jatkavat samaan tahtiin. Uusi henkilö jonossa. Ei mitään seurauksia.
        https://www.wilderssecurity.com/threads/warning-bitdefender-avangate-ethics-auto-renewal.337297/page-2

        Enemmän haittaa kuin hyötyä. Minulla on suojaohjelma asennettu, voin ladata ja käyttää netin palveluita täysin vapaasti murehtimatta. Minulla on suojaohjelman selain suojat ja vaikka mitä muuta. Et edes tiedä miten nämä ohjelmat suojaavat sinua. Jättävät kertomatta, onkohan erityistä syytä? Kerrotaanko sinulle mitä tapahtuu jos et hanki suojaohjelmaa? Mistä luet tiedot, onko rahallista konfliktia lähteellä? Miten sivusto saa rahoituksen? Miten tutkimus rahoitettiin? Tiesitkö että suurin osa tutkimuksista jotka eivät tue yhtiöitä jäävät rahoittamatta tulevaisuudessa?

        Jos liikut turvallisilla sivuilla tai turvattomilla, et ole mitenkään vaarassa ilman suojaohjelmaa. Olet vaarassa sitten kun syötät tietoja tai alat lataamaan ohjelmia jonka jälkeen päätät asentaa ladatun ohjelman. Ei mikään suoja auta sinua näissäkään, ehkä estää yhden 500 latauksesta, millon on jo liian myöhäistä. Google safe browsing on joka selaimessa. Suojaohjelmilla on omansa mitkä he pitävät omana tietonaan. Tue omahyväisyyttä.

        Suojaohjelmat ovat rikkaruohojen kitkentää varten. Jos jokin kasvaa isoksi suojaohjelma huomaa sen ja poistaa sen tuhon jälkeen. Windows defenderillä on eniten käyttäjiä. Microsoft saa kerättyä paljon tietoa käyttäjiltä. Jos joku käyttäjä epäilee latausta haittaohjelmaksi voivat he ladata tiedoston microsoftin tarkistettavaksi, jolloin kaikki käyttäjät mahdollisesti saavat estettyä tietyn haittaohjelman.

        keywords: Kapitalismi | Nykypäivän ohjelmat | ilman suojaohjelmaa | tuho | suojaohjelma
        katso myös: Decoy effect | echo chamber | south park "we are sorry" | Google safe browsing


      • bourbonangel

        Hei! Minulla ihan päinvastoin, kun katson antivirusohjelmien karanteenia niin siellä on koko joukko haittaohjelmia mitkä muuten olisivat tullut koneeseen.
        Kannatta myös muistaa että antivirusohjelmat kehittyvät ei olla missään XP: n aikaisissa enään.
        Juttua voi taas kelata loputtomiin...Kuitenkin tässä faktaa mitä tarkoitetaan milläkin ja vielä ihan suomenkielellä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Virustorjunta

        Ja mikä on haittaohjelma ???? huom. listassa ei ole että antivirusohjelma olisi haittaohjelma.
        Toki itse voi definioida kaiken miten haluaa, Suomessa kai joku sananvapaus vielä vaikka Lex Karpela halua pitää suut kiinni.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Haittaohjelma


      • käytäUacJaSalisNiEstää

        Koko joukko? Mistä latailet ohjelmia? Etkö osaa katsoa keneltä lataat softaa? Wikipedia kukakohan on kirjoittanut? Suomen kielinen wikipedia ei ole aktiivinen voi löytyä vaikka mitä.

        Haittaohjelmat tekevät ei toivottuja asioita. Tiedätkö mitä antivirus ohjelmasi tekee? Hidastaa tietokonetta, käy tiedostoja läpi, kerää nettisivut tietokantaan, markkinoi, mainostaa, ei suojaa täydellisesti. Tiedätkö mikä suojaa yhtähyvin, ellei paremmin? UAC ja ei painaminen aina. Tietojen syöttö vain sen jälkeen kun on katsonut osoitteen oikeaksi tai avannut sivun kirjainmerkistä (ellei joku haxaa sun kirjainmerkit).

        Miten luulet näiden ohjelmien kehittyvän? Ne lisää listaan uuden ohjelman/nettisivun? Englannin kielinen wikipedia lainaa joitan yrityksiä vanhentunut tapa ja tehoton. Taitaa rahat mennä nykyään vaan markkinointiin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Antivirus_software#Issues_of_concern
        Lueppas siitä.


      • bourbonangel

        En osaa sanoa miten muilla menee antivirusohjelmien kanssa mutta itse voin kertoa miten minulla:
        1. Ei hidasta minun koneita (i5 prossu ja 8 Gigaa Ramia.
        2.Markkinoinkiin vapaasti mulla on suojat ei tule osta osta pop-up-eja.
        3.Ei suojaa täydellisesti,,,sehän on jo tiedetty ajat sitten...mikään ei suojaa täydellisesti.
        4.Toki osaan katsoa mistä lataan softaa, yleensä MajorGeeks´iltä missä Timothy sanoo tarkistaneensa onko kaikki ok. Toki ei 100% varmaa tämäkään.
        5. UAC ei mitään vikaa sehän oli näitä Vistan hommia.

        Summa Summarum: Uskonko wikipediaa enemmän (Mikä on haittaohjelma) vai Suomi24 Tietotekniikka sivujen kirjoituksia.
        Itse tulen käyttämään antivirusohjelmia edelleen, niistä ei MINULLE mitään haittaa, ainoastaan hyötyä.


      • suoritus-salasana-jälkee

        Huomaatko mitä mainokset tuolla MajorGeeks sivulla syöttää? Eikö majorgeeksiä kiinnosta että mainokset tarjoaa haittaohjelmia? Jos ei heitä kiinnosta niin miksi heitä ei kiinnostaisi levittää PUP sivustolla, jos sekin antaa tuloja niin kuin mainokset?

        Olen käyttänyt sivua joskus 5 vuotta sitten. Sieltäkin pitää ensin etsiä kunnon ohjelma. Kyllä siellä on huonoja ohjelmia jotka ovat täysin turhia, haitallisia.


      • bourbonangel

        Siis jos ei olet huomannut niin nämä mainokset voi kieltää niinkuin minä teen
        Itse olen sivuutellut jo 10 vuotta sitten...ei ongelmia.
        PUP hommat Major Geeks ilmoittaa jo etukäteen (AdWare)
        Kaikki haluaa rahaa ei mitään uutta...
        No kysymys mistä sivustolla muka löytää "kunnon" ohjelmia?) Minulla ei huonoja eikä haitallisia täältä...En lataa "Turhia" vaan mitä mistä mulle on hyötyä.
        Kaiken voi kollata VirusTotal´in kautta.
        Sivu updateeraa päivittäin jos et ole huomannut...tää minun lataus-sivu ja kun kaikki toimii ok ja olen tyytyväinen ei ole syytä muuttaa käytäntöä.
        Vielä kerran; En tyrkytä mitään enkä halua lähteä henkilökestaisiin arvosteluihin vaan toki kaikki voi kirjoittaa oman mielipiteen, siksi tämä foorumi on.
        Toki kaikkea voi kritisoida niinkuin sinun juttuja niinkuin minunkin ja kaikkea voi pyöritellä miten haluaa.
        Itse lataan muihinkin koneisiini Uuden Aviran (voi lukea mitä parannusta on sivuilta)
        ja kuka ei halua antivirusohjelmia niin ok minun puolesta olkoon ilman...kukin tavallaan.
        One More Time: ANTIVIRUS OHJELMAT eivät ole haittaohjelmia.
        Netitä löytää tuhansia sivuja...
        Ja juuri nyt Bitdefender estää HAITTAOHJELMIA pääsemästä minun tähän koneeseen vajkka tältäkin sivulta...
        BRAVO!


    • VaraaTestataAsiakkaillan

      Avast oli ennen hyvä, mutta tuon automaattisen lisenssiuudistamisensa myötä meni vähän maku Avastista.

      Miksi saattaa käyttäjät siihen tunteeseen, että yritetään rahastaa automaattisesti kun hyvän tuotteen myötä asiakkaat pikkuhiljaa muutenkin alkavat käyttää ja ovat tyytyväisiä sekä maksavat vapaaehtoisesti..?

      Vai oliko kyse vain yleensäkin siintä, että Avast ikäänkuin testasi ihmisten käyttäytymistä luottokorttilaskutustensa suhteen.....?

    • virukseton

      Mulla on ollut vuosia seuraava setti Windows 10:ssä: Windowsin oma Defender, Windowsin oma palomuuri ja haittaohjelmille Malwarebytes ilmaisversio. Hyvin on mennyt. Kone ei hidastele eikä takkua ja tähän asti pöpöt ovat pysyneet poissa. Mielestäni Windowsin oma tietoturva lienee riittävä, mutta kenties haittaohjelmiin on syytä olla vähän kättä pidempää. Malwarebytes on poiminut noin 4 vuoden aikana muutaman haittaohjelman.

      • windows-defender-UAC

        Jos asentelee ohjelmia niin pitää aina olla valmis menettämään tietokoneen tiedot tai olla valmis uudelleen asentaa käyttiksen. Windows 10 on sentään asetuksissa työkalu millä on helppo ei tarvii USB tikkua enää.

        Tietenkin ei tarvitse huolehtia jos asentaa vain mainstream ohjelmia lähteistä. Ei ekalta mainokselta tai google haun ehdotukselta vältämättä.


    • Wintoosallekenkää

      Poistin wintoosan koneelta ja kone nopeutui moninkertaisesti. Viimeinen käytössä ollut wintoosa oli win 7 monta vuotta sitten.Ei oo tarvittu Avastia tai muitakaan härpäkkeitä viimeiseen 10 vuoteen. Kaverilta poistettiin wintoosa n 9 v sitten kun oli kone täynnä kaikkee roskaa, viruksia ja troijalaisia vaikka oli taatusti päivitelty F-Secure ja palomuurit kunnossa... Ei oo sen jälkeen valitellut et kone kaatuilis tai tökkis. Käyttistä en tässä kerro mut wintoosaa ei tuu tähän eikä kaverin koneelle enää koskaan.

      • wintoosallekenkää

        Kone on kaatunt sen jälkeen 2 kertaa ja syynä tekninen vika molemmilla kerroilla. virtalähde hajosi ekalla keraa niin ei käynnistynyt enää. toisella kertaa hajosi 7v ikäinen emo.
        Rautavika siis molemmilla kerroilla. Softa toimii ja päivittyy kivuttomasti ilman uudelleen käynnistyksia.


    • Q11

      hei ! minua avast koittaa ryöstää ! vaikka minulla ei ole heidän palveluja ollut enää pitkään ajkaan ??????????? eikä he vastaa sähkö postiin minkä olen lähetänyt !!

      • Mulla kanssa ei ees koneella ole ja kokeilin ja peruutin ilmais version 72,99€ livahti niille.


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tämän Avastin suomenkielistä palvelunumeroa rikosilmoitusta nimittäin pukkaa tästä avastista.

      Yrittivät veloittaa kaksinkertaista maksua tililtä vaikka kokeilujakso oli ohi. Pankki joutui sulkemaan tilin.


      Varokaa helvetissä näitä huijareita

      • Anonyymi

        Tyhmästä päästä kärsii.. Windowsissa on jo itsessään vakiona ilmainen virustorjunta nimeltä Defender. Muita ei siis tarvitse eikä kannata enää asentaa tai varsinkaan maksullisia.


    • Anonyymi

      Tää Avast tosiaan on täysi huijareitten pesä olkaa skeptisen varovaisia sen suhteen. Kaappaavat koneen ja romuttavat sen ajan kanssa varsin nopeasti

    • Anonyymi

      Alkajalla varmaan on vielä eduskuntavaaliehdokkaat mielessä jotka tarjoavat makkaraa ja kahvia odottaen vipuun menemistä vastaanottajalta, eli ilmaisia asioita ei ole kuin ....................

    • Anonyymi

      Avast näyttää olevan esiasennettuna huawein kännyköissä ja tableteissa. Eivät ole aiheuttaneet päänvaivaa.

    • Anonyymi

      Ei johdu, firefox menee tukkoon mitä enemmä välilehtiä pidät auki ...Syö myöskin noi ssd levyt hengiltä koska oletusasetuksena tallentaa selausikkunoitasi 30 sekunnin välein muistiin ...

      BrowserSessionInterval mikä se olikaan pitäs asettaa huomattavasti pidemmäksi millisekunneissa ... 1800000 vois olla sopiva luku ... ja suositeltava. Ohjeet on mikrobitissä kun googlaat .. Ihan silkkaa firefox ähkyä kuitenkin ..

      Ole ollut mitää ongelmaa avastin kanssa, selainlisäkkeensä nuuskii ja voi hidastaa tietokannoistaan sivuja ennakkosensuroidessaan hälytyslistalta mutta ei muuten .. Ehkä jos on ikivanha kone ja potku ei riitä .. Kaksiytiminen 2GHz alkas olla vähimmäinen millä siedettävästi saat mitää toimimaan... Silläkin voit unohtaa f-securen ja Kaperskyn tekeleet ... (liian lihavia kaupallisia torjuntaohjelmia mainoksineen vielä vaikka maksullisia) ja kömpelöitä molemmat.

    • Anonyymi

      Avast vei tililtäni 60€ vaikka en ole tilannut sieltä mitään.Tämähän on ryöstö.Onko kenelläkään tietoa miten saan tiedon sinne että haluan rahani takaisin.Oma kielitaitoni on huonoa enkä muutenkaan löydä mihin pitäiis ottaa yhteyttä.Auttakaa jos voitte.Olen pieneläkeläinen ja se vei tämän kuun viimeiset rahani.

      • Anonyymi

        ei voi viedä tililtä rahaa jos ei ole antanut tilinumeroa sinne joka ei todellakaan tapahdu mitenkään vahingossa!


    • Anonyymi

      on kokemusta, ja vain positiivista sellaista, sen jälkeen kun on ottanut kaikki nuo avastin omat selaimen lisäkkeet pois päältä.

    • Anonyymi

      Jedun autojen merkki Avast, pahuus Poisto

    • Anonyymi

      Tosi paska, kun eivät muka pysty siellä päässä tekemään tilausten lopettamista -

    • Anonyymi

      Kyllä Avast vie rahat luottokortin tililtä vaikka tili suljettu välillä. Nyt tapahtunut useammin ja yhteyttä ei saa Suomeksi.

      • Anonyymi

        Saa syyttää itseään kun moisiin hömpötyksiin lähtee. Windows ei ole tarvinnut ulkopuolista torjuntaa yli 5-vuoteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa syyttää itseään kun moisiin hömpötyksiin lähtee. Windows ei ole tarvinnut ulkopuolista torjuntaa yli 5-vuoteen..

        Varokaa avastin ilmais ohjelmaa ja ei näköjään saa peruttua sitä, vie rahat luvatta tililtä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa syyttää itseään kun moisiin hömpötyksiin lähtee. Windows ei ole tarvinnut ulkopuolista torjuntaa yli 5-vuoteen..

        Kyllä tarvii ei oo defender kovin hyvä.


      • Anonyymi
        tomatsu kirjoitti:

        Kyllä tarvii ei oo defender kovin hyvä.

        On erittäin hyvä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa avastin ilmais ohjelmaa ja ei näköjään saa peruttua sitä, vie rahat luvatta tililtä

        Eihän moista roskaa kannata käyttää nykypäivänä..


    • Anonyymi

      VITUN PASKA ANTIVIRUS MAKSAA VITTU 50€ EI VITTU HINNAT ALAS VITTU👹

      • Anonyymi

        Onko sinulla aivovaurio?


    • Anonyymi

      Kun se Antti virus tulee tietokoneelle, laitan het kiinni!

    • Anonyymi

      Näkyy paljasperseisiä akkoja hyppivät silmille tabletissa.
      Meinaako, että alkas ikäänkuin olla aika suorittaa miehen työ?
      Olenkin katsellu vaimoa jo pitkään..
      En sillä silmällä, mutta ajatuksella tositoimista.
      Eipä muuta, kun vyötäröltä kiinni, pöksyt alas ja tuuppaa munaa vakoon.

      • Anonyymi

        Winkura ja viirukset juhlii!


    • Anonyymi

      Justiinsa poistin avast virus ohjelman

      Ohjelma hyppii silmille loytää muka samaa virusta 100 kappaletta
      Samaan aikaan ei voi tehdä mitään kun avast käynissä
      Windowsin virus ohjelma ei löytänyt yhtään virusta
      Paska Mikä Paska
      Terveisin Kalervo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe