Kuinka tämä nainen pääsisi parketille?

olen keski-suomeen..

.. äskettäin muuttanut lavatanssiharrastaja joka osaa perustanssit (foksi, valssit, humppa, jenkka ym.) Olen tänä kesänä käynyt muutamalla keski-suomalaisella lavalla ja huomannut; vaikka itse olen ollut aktiivinen tanssiin hakija silti miesten haun aikana jään lähes aina seinäruusuksi.
Minne perustaitajan kannattaisi täällä mennä tanssimaan ja minne jättää menemättä, jotta pääsisi parketille muuloinkin kuin naisten haulla?

8

2065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se menee

"Minne perustaitajan kannattaisi täällä mennä... jotta pääsisi parketille muuloinkin kuin naisten haulla?"

Vastaus: tanssikursseille (rock'n'swing, lattarit)

Tai sitten pyydät lavalla jotain ystävällistä herraa opastamaan näissä lajeissa alkuun. Näinkin on joskus huhujen mukaan piirin sisään päästy.

• silmäpeli

Nainen voi olla aktiivinen haun kohteenakin. On osattava käyttää sanatonta viestintää. Silmäpelillä voi sopivasti avittaa itseään kiinnostavaa hakijaehdokasta rohkaistumaan. Muukin vaivihkainen elekieli on avuksi.

Kuten toisaalla täällä varoiteltiinkin asiassa on yksi mutta. Joku saattaa ymmärtää vinkkisi huomaattaan tai tahallaan väärin luullen sen olevan lupaus muustakin kuin vain tanssimisesta. Siis harkintaa mukaan.

• zöf

Mikäli nainen on hyvä seuraamaan niin ei hakijoista ole pulaa.

Mikäs se on parketia liidellä "urheiluauton" kanssa jolloin kaksi ihmistä tanssin ajan sulautuvat yhdeksi, mutta rekan kanssa voi olla työläämpää.

Tämä ei sitten ole yleinen käsitys, vain oma kokemuksen tuoma mielipiteeni josta minut voi vapaasti tuomita.

• Nuorempi kiinnostaa

Etsi paikka missä on vähän vanhempaa väkeä. 55- 75 vuotiaita miehiä. Usein parhaita tanssittajia. Heidän silmissä 40 - 50 vuotias on houkutteleva nainen. Et jää varmasti seinäruusuksi.

• tanssilavoilla

Jatkat käymistä niillä tutuilla tanssilavoilla.
      Eikä aikaakaan, kun on jo muutama tuttu, jotka hakevat.
      Hyvä tanssitaito(seuraamien)huomataan kyllä.
      Pian on hakijoita pilvin pimein.

Eli: Hieman kärsivällisyyttä.

• Niin, kyllä varmaan tanssikurssille kannattaa hakeutua. Siellä tulet myös kasvotutuksi monelle.

Tietenkin ne perinteiset
        -käsilaukku
        -tupakanhaju
        -poissaoleva katse
        kiva asu
        iloinen mieli
        jne asiat

• ..kysyä
        Kiippari kirjoitti:

Niin, kyllä varmaan tanssikurssille kannattaa hakeutua. Siellä tulet myös kasvotutuksi monelle.

Tietenkin ne perinteiset
        -käsilaukku
        -tupakanhaju
        -poissaoleva katse
        kiva asu
        iloinen mieli
        jne asiat

Missä jyvässeudulla on tälle 32-vuotiaalle naiselle parhaat parketit?

• miepä myös

Hyväksi koettua:

-ole oma itsesi, silloin olet parhaimmillasi :) itseluottamus ja varmuus on kaunein koristus

-mutta kyllä se muuten se pieni laittautuminen on välttämätöntä, omaan tyyliin sopivat meikit ja fleda!

-Vaatteet saisivat olla siistit. mutta kun miesten mielenkiintoa etsitään hame tai mekko on paras valinta... Punainen tuo huomiota, mustalla katoat pahimmillaan massaan! persoonallisuus on tässäkin suotavaa tiettyyn rajaan asti. jos pystyt luomaan oman tavaramerkin (jokin huivi, vyö vyötärölle tms) niin se auttaa miehiä muistamaan sut seuraavallakin kerralla ( ns. kasvosokeus on yleistä, ja tanssien välillä voi mennä aikaa parikin viikkoa)

-yleinen hygienia, mieluummin miehet haistelevat sisuja kuin valkosipulia

-lähde iloisin mielin, mutta älä hanki fiiliksiä viinasta. viinan tuoksu ei ole houkuttelevaa

-Hymy, flirtti ja juttelu. Jos mies juttelee, juttele takaisin, hymyile ja katso silmiin :) kaikki eivät pidä puhumisesta tanssin aikana, mutta pelien vaihdon aikana voit kertoa esim. mielipiteesi bändistä.

-paikan valinta hakurivissä. jokin kirjoittamaton sääntö, usein parhaat tanssijat ovat kauimpana ovesta ja huonoimmat lähellä ovea. mene siis mahdollisimman keskelle ja mahdollisimman eteen. silloin miehet näkevät sinut ja kerrot olevasi innokas tanssimaan.

-eikä lannistuta, istumalla ei tanssimaan pääsee, eikun vaan eturiviin ja valloita lava omana itsenäsi!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1919
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      247
      1394
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe