eli mikä voisi olla vikana kun laitan ihanan kauniin hyvän relluni käyntiin niin elkuun se hörähtää iloisesti käyntiin jonka jälkeen ei huoli kaasua ja sammuu eikä lähde starttaamalla millään käyntiin. työntämällä kyllä ja pysyy myös peräti käynnissä. ajaessa tuntuu ihan pientä nykimistä mitä ei heti huomaa. tyhjäkäynti on normaali.missä vika. onko kellää kokemuksia samanlaisesta ongelmasta.
renu
3
768
Vastaukset
- scenic
kyseessä scenic 2.0 vm-98
Mulla oli aikoinaan 21:ssä samat oireet. Olimme Jouluaattona matkalla anoppilaan ja oli matkan varrella pakko tankata pieneltä huoltsikalta. Ilmeisesti saimme huoltamon tankin pohjat Joululahjaksi. Loput 200 kilsaa olivat sitten pelkkää nykimistä. Yksikään toinen huoltamo ei ollut enää auki, jotta olisin saanut ensiavuksi Masinolia tankin vettä sitomaan. Mulle jotkut viisaammat sanoivat, että aine pilaa tiivisteet, mutta kyllä se vanhan uskollisen 21:n taas henkiin sai kun sitä joulun jälkeen tankkiin litran verran lorotin. Kokeile.
- mja
Et kerro mikä malli, mutta jos se on uudempi Scenic, niin todennäköisesti yksi tai useampi puola on mennyt. Scenicissä on joka tulpalla oma hattupuola.
(Vastoin yleistä luuloa, hattupuola ei ole ranskalainen keksintö, se ei ole vain ranskalaisissa autoissa eikä puolat ole Ranskassa valmistettuja)
Puolia saa myös Motonetistä, ei tarvitse ostaa merkkivaraosina.
Kakkosehdokas viaksi on jakopään asennonosoitin, jotka irtoaa tai rikkoontuu välillä. Tosin silloin ei taida käynnistyä edes työntämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58835En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k50787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722