onko hbx evolla hyvä driftata kun en tiedä kannattaako mun ostaa sitä jos se onkin huono kun sen hinta on ihan kohtuullisen halpa kertokaaonko se hyvä vai huono
Vastaukset 5
- nikke94
kommentoikaa kommentoikaaa
- justiin minä
Ite kävin juuri tänään jälleenmyyjällä ku autoon tuli vika ja sain uuen paketin mut on se ihan ok.
- fish KING
justiin minä kirjoitti:
Ite kävin juuri tänään jälleenmyyjällä ku autoon tuli vika ja sain uuen paketin mut on se ihan ok.
Mutta pienillä säädöillä auton kyllä saa hyväksi perus drifteriksi, REENAAREENAANIMAHRUT PORUKKAA :)
- CostelloMönkkö
Pari akullista ehdin ajaa kunnes etupyörä sai "kevyehkön" iskun sivultapäin ajovirheen vuoksi, seurauksena katkennut servon "varsi" jota on vaikea korjata/tehdä uutta. Varaosana en jaksanut tilata joten purin auton osiksi ja siirsin sähköt seuraavaan autoon.
- kikulikakuli
mitä ainetta nää RC drifti autojen radat on voisko joku kertoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1112297
- 70909
- 60892
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263785Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l129711- 53629
- 39602
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste61579- 62525
- 32519