onko hbx evolla hyvä driftata kun en tiedä kannattaako mun ostaa sitä jos se onkin huono kun sen hinta on ihan kohtuullisen halpa kertokaaonko se hyvä vai huono
hbx evo
5
753
Vastaukset
- nikke94
kommentoikaa kommentoikaaa
- justiin minä
Ite kävin juuri tänään jälleenmyyjällä ku autoon tuli vika ja sain uuen paketin mut on se ihan ok.
- fish KING
justiin minä kirjoitti:
Ite kävin juuri tänään jälleenmyyjällä ku autoon tuli vika ja sain uuen paketin mut on se ihan ok.
Mutta pienillä säädöillä auton kyllä saa hyväksi perus drifteriksi, REENAAREENAANIMAHRUT PORUKKAA :)
- CostelloMönkkö
Pari akullista ehdin ajaa kunnes etupyörä sai "kevyehkön" iskun sivultapäin ajovirheen vuoksi, seurauksena katkennut servon "varsi" jota on vaikea korjata/tehdä uutta. Varaosana en jaksanut tilata joten purin auton osiksi ja siirsin sähköt seuraavaan autoon.
- kikulikakuli
mitä ainetta nää RC drifti autojen radat on voisko joku kertoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1373791Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81835Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 70897
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 55678