Onko ko. putkella otetussa kuvassa paljon eroa ef 300mm L is usm putkeen verrattuna. Olen kuvaillut valkohäntäpeuroja ja hirviä sigman apo dg 70-300mm ja tarttis saada käsivarakuvaukseen heikommissa valaistusolosuhteissa toimiva ja paremmin piirtävä (täydellä aukolla) obiska.
Canon EF 70-300mm F4-5,6 IS USM
2
1513
Vastaukset
- Retkilinssinä
Tietysti kiinteä 300 millinen on parempi, jo valovoimansa puolesta, mutta kyseinen zoomi on niitä harvoja ostamisen arvoisia.
http://www.photozone.de/Reviews/Canon EOS Lens Tests/200-canon-ef-70-300mm-f4-56-usm-is-test-report--review?start=1
Optinen suorituskyky on "very good" ja kauttaaltaan tasainen. Mekaaninen toteutus on keskinkertainen.
Objektiivi on hyvin pieni, mutta melko painava ja venyy melkein kolmasosan zoomatessa. Kuljetettaessa pitää zoomata lyhyeksi.
Vakaaja auttaa paljon liikkumattomiin kohteisiin.
Terävän kuvan voi saada 300 millisenäkin vielä 1/20 sekunnilla, mutta silloin pitää laukaista rauhallisesti.
Jos valovoima olisi 4 ei muuta 300 millistä kannattaisi havitella. - otettuja kuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849