Ketä suosittelisitte? Maalaus ei ole monimutkainen, ja saattaa ehkä joltain valmistajalta löytyä tämmösillä maalauksilla/teippauksilla oleva kypärä muutoonkin.
elikkäs tämmönen olisi mielessä.
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/he/helmets-18-model-shoei-senna-helmet-1992.JPG
kypärämaalari
12
1290
Vastaukset
- haluat
maalauttaa kypäräsi oksennuksen näköiseksi?
Ayrton Senna oli paras F-1 kuski, joka kuoli 1.5.1994 italian iomolassa tamburello mutkassa tapahtuneesta onnettomuudesta syntyneisiiin vaikeisiin aivovaurioihin italialaisessa sairaalassa. Senna oli yksi suurimmista, ehkä suurin, F-1 kuljettaja. Intphimo, palo työhönsä. kaikki moottoriurheilua enemmän seuranneet muistavat prostin ja sennan legendaariset kamppailut, 3 maailmanmestaruutta, donington-93 avauskierroksen ohitukset, ja vain kaksi kuljettajaa on voittanut m.shumacherin ajamalla. Nimittäin senna ja hakkinen.
Muistamme kauden -93 , jollon M.Shumacher oli kisälli, seurasi suurten mestareiden kamppailuja, prost ajoi ylivoimaisella williamsilla mestaruuteen sennan laittaessa hanttiin heikommalla mclaren kalustolla. Sekä estoril-93 aika-ajon jolloin mclarenin kisakuskiksi nostettu ex.testikuski voitti sennan aika-ajossa, sekä vuoden -93 suzukan kisan, lehdistötilaisuuksineen.
Se joka ei tiedä sitä historiaa, mikä tuon kypärän maalauksien takana on, sellaisen on parempi pitää suunsa kiinni. Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa tässätilanteessa.- ever..
ravenlored kirjoitti:
Ayrton Senna oli paras F-1 kuski, joka kuoli 1.5.1994 italian iomolassa tamburello mutkassa tapahtuneesta onnettomuudesta syntyneisiiin vaikeisiin aivovaurioihin italialaisessa sairaalassa. Senna oli yksi suurimmista, ehkä suurin, F-1 kuljettaja. Intphimo, palo työhönsä. kaikki moottoriurheilua enemmän seuranneet muistavat prostin ja sennan legendaariset kamppailut, 3 maailmanmestaruutta, donington-93 avauskierroksen ohitukset, ja vain kaksi kuljettajaa on voittanut m.shumacherin ajamalla. Nimittäin senna ja hakkinen.
Muistamme kauden -93 , jollon M.Shumacher oli kisälli, seurasi suurten mestareiden kamppailuja, prost ajoi ylivoimaisella williamsilla mestaruuteen sennan laittaessa hanttiin heikommalla mclaren kalustolla. Sekä estoril-93 aika-ajon jolloin mclarenin kisakuskiksi nostettu ex.testikuski voitti sennan aika-ajossa, sekä vuoden -93 suzukan kisan, lehdistötilaisuuksineen.
Se joka ei tiedä sitä historiaa, mikä tuon kypärän maalauksien takana on, sellaisen on parempi pitää suunsa kiinni. Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa tässätilanteessa.jonain päivänä sinäkin pääset/kasvat mikro tasolta makrotasolle ja näet kaiken merkitöksettömyyden...
- Turo--Inkeri
ravenlored kirjoitti:
Ayrton Senna oli paras F-1 kuski, joka kuoli 1.5.1994 italian iomolassa tamburello mutkassa tapahtuneesta onnettomuudesta syntyneisiiin vaikeisiin aivovaurioihin italialaisessa sairaalassa. Senna oli yksi suurimmista, ehkä suurin, F-1 kuljettaja. Intphimo, palo työhönsä. kaikki moottoriurheilua enemmän seuranneet muistavat prostin ja sennan legendaariset kamppailut, 3 maailmanmestaruutta, donington-93 avauskierroksen ohitukset, ja vain kaksi kuljettajaa on voittanut m.shumacherin ajamalla. Nimittäin senna ja hakkinen.
Muistamme kauden -93 , jollon M.Shumacher oli kisälli, seurasi suurten mestareiden kamppailuja, prost ajoi ylivoimaisella williamsilla mestaruuteen sennan laittaessa hanttiin heikommalla mclaren kalustolla. Sekä estoril-93 aika-ajon jolloin mclarenin kisakuskiksi nostettu ex.testikuski voitti sennan aika-ajossa, sekä vuoden -93 suzukan kisan, lehdistötilaisuuksineen.
Se joka ei tiedä sitä historiaa, mikä tuon kypärän maalauksien takana on, sellaisen on parempi pitää suunsa kiinni. Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa tässätilanteessa.ei noille kannata yrittää tavata mitään noin monimutkaista, kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen.
Itse asiassa, tuon kyseisen hyypiön kanssa ei kannata jutella yhtään mitään. Jätä aivan omiin oloihinsa. - Inga--Jooseppi
Turo--Inkeri kirjoitti:
ei noille kannata yrittää tavata mitään noin monimutkaista, kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen.
Itse asiassa, tuon kyseisen hyypiön kanssa ei kannata jutella yhtään mitään. Jätä aivan omiin oloihinsa.Mistäs sen tietää, että kyseessä on jus tuo kyseinen hyypiö. Jos se onkin joku ihan toinen hyypiö.
"kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen. "
Ja taas tää vanha virsi aivokapasiteetista, vaihda jo levyä vai etkö keksi mitään omaperäisempää.
Mitäs jos kerrankin keskittyisit itse aiheeseen eli kypärämaalaukseen, etkä alkaisi heti arvostelemaan muita kirjoittajia. - Tero--Irmeli
Inga--Jooseppi kirjoitti:
Mistäs sen tietää, että kyseessä on jus tuo kyseinen hyypiö. Jos se onkin joku ihan toinen hyypiö.
"kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen. "
Ja taas tää vanha virsi aivokapasiteetista, vaihda jo levyä vai etkö keksi mitään omaperäisempää.
Mitäs jos kerrankin keskittyisit itse aiheeseen eli kypärämaalaukseen, etkä alkaisi heti arvostelemaan muita kirjoittajia.Nyt kuule siinä senkin...kuuuu- le.
Nyton kuule viherteema kuuule ja me ollaan Turo--Inkerrin kansssa kuule niin sateenkaaarta nyt viikonloppuna...kuule...sä senkin kuule höpönasssu ; )....nii kuule....
Hanurrin vaan sano hinuri kuule ja hyvää teki kuule ;) - ei kannata
Turo--Inkeri kirjoitti:
ei noille kannata yrittää tavata mitään noin monimutkaista, kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen.
Itse asiassa, tuon kyseisen hyypiön kanssa ei kannata jutella yhtään mitään. Jätä aivan omiin oloihinsa.ja onneksi sinulla on kapasiteettiä mennä virran mukana.
Kannattaa käydä kyselemässä. Maalaus ei ole tosiaan monimutkainen, mutta vaatii maalarin ja sinun yhteistyötä. Eli, maalataanko logot vai tulevatko ne teipillä. Jos maalataan niin jonkun mainosteippausfirman pitää valmistaa sapluunateipit joiden avulla maalari maalaa logot kypärään jos teipataan, niin sama homma, eli yhteys teippausfirmaan. Tuo sopivan maalarin löytyminen onkin sitten toinen juttu. Käy kyselemässä paikallisilta maalareilta, jos eivät itse ala niin saattavat tietää jonkun joka tekee..
- joku roti.
kiinan skodella kahtakymppii ylämäkeen toi legolandia potta päässä Heh!
- sopii sulle
- Markhorn
Yksi suositeltava paikka on:
http://www.msstreetart.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372