Hei!,
Tahtosin lisää tietoo Belgialaisista oon käynyt
www.koirat.com
www.finbelge.fi .
Ja tahtosin lisää tietoo mun mailiin tai tänne palstalle.Huom!tahtosin erityisesti Tervu ja Groenendael.Muuten tietääkö kukaan kuvia belgeistä joita saisi ottaa omille sivuille?
Ja kuviikin saisi lähettää mulle mailiin ja tiedot ois kiva saada mukaan laittasin ne mun hoitolan sivuille.Mun maili on [email protected]
Belgianpaimenkoira
6
1294
Vastaukset
- sunrise
Kokeileppa Googlen "kuva" haulla.
Varmasti löytyy kuvia .- jaspage
googlehakuna esim. sbpky
eli suomen belgianpaimenkoirayhdistys
- Espe
Mutta eipä niitä välttämättä omille sivuilleen saa levittää. Kuvahaku on vain tavallinen haku joka etsii kuvia nettisivuilta, olivat ne sitten luvallisia kopioimiseen tai eivät. :P
- mikko
welcome.to/sunnyspage mutta jos laitat sivuillesi, ilmoita siitä tuonne vieraskirjaan ja ilmoita sivuillasi kuvien lähde, eli tuo osoite
- hurtta
...tällä sivulla
http://tunturisusi.com/koiralinkit/groenendael.html - meikka
Hae esim. googlella eri kasvattajien sivuja... Je M'Appelle esimerkiksi kasvattaa groeja, niistä yksi tuolla kuivattelemassa. Hukka-ahol ei taida ol sivui, kasvattaa tervui ja niitäkin tuol yks märkä kappale. Tai Finbelgenkin kaut pääsee kasvattajien sivuille, ota yhteyt sivujen ylläpitäjiin ja kysy saatko käyttää kuvia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096