Siirryttyäni 450Laajakaistan vaatimaan Mobility Manager -ohjelmaan sain ilmeisesti levykkeeltä oudon DJ_AIO_Software -ohjelman, joka kuuluu olevan yleinen myös muissa EU-maissa. Olen yrittänyt löytää tiedoston omalta koneelta ja poistaa sen, mutta kukaan ei edes tunnu tunnistavan ohjelmaa, ulkomaillakan. Sonerapiste, josta levyke oli hankittu, kehotti soittamaan Tekniseen neuvontaansa eli ei tiedetty sielläkään, mutta osasivat neuvoa, miten oma yritys keraa rahaa.
DJ_AIO_Software haittaa lähinnä konetta sammutettaessa, mutta tuskin on mikään paha virus. Miten saan ohjelman poistetuksi?
DJ_AIO_Software kummittelee yhä
Juha H.
3
618
Vastaukset
- !!!!!!!
Miten ihmeessä kuvittelet että tuo asia liittyy jotenkin tietokantoihin?!
- Juha H.
Kylläpä kysyt vaikeaa. Minä en todellakaan tiedä, yhtä vähän kuin Sinä tiedät vastausta kysymykseeni. Koeta hakea vastausta muilta keskustelupalstoilta. Joku voi kysyä, mitä muuten tiedolla tekisit.
- Juha H.
Valitin asiasta mm. levykkeen valmistajalle ja jostain syystä vika poistui yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828