mikkelistä puuttuu rikkaat

väinö tyhjätasku

miksi mikkelissä ei asu rikkaita ihmisiä?
karttavatko rikkaat ihmiset mikkeliä?
mikkeliin olisi hyvä saaha näitä oikeasti varakkaita ihmisiä pröystäilemään, koska täällähän on ainoastaan muutama pyrkyri, jotka luulevat olevansa rikkaita, mutta eivät oikeasti sitä kuitenkaan ole.

mikkeliä täytyisi alkaa mainostaa suomen rikkaille ihmisille, niin saataisiin tännekin hiukan rahan tuoksua.

nykyisin mikkeliläinen luulee olevansa rikas, kun pihalla on osamaksuauto, velkainen talo ja moottorivene.

12

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät pröystäile, vaan elävät elämäänsä omassa rauhassaan.

    • sinä pidät

      rikkauden rajana?

      Kuinka suuri pitää omaisuuden olla, jotta voidaan sanoa rikkaaksi? Isot tulot eivät olle rikkauden merkki, jos ne tuhlaa eikä niillä kerrytä omaisuuttaan rikkauden rajan yli.

      Mielestäni Mikkelissä on muutama rikaskin. Heidän omaisuutensa on yritysomaisuutta, joka tuottaa heille varsin hyvät tulotkin. Jos pääomatulot ovat loton pääpotin luokkaa joka vuosi, sanoisin sellaista henkilöä rikkaaksi.

      • valoa ...

        Tutkimusten mukaan 80% suomalaisista ei tiedä, mikä on rikas. Sensuuri toimii hyvin Suomessa.

        "Kuinka suuri pitää omaisuuden olla, jotta voidaan sanoa rikkaaksi?"

        Köyhällä on auto ja rikkaalla autokauppa. Eräät pankit eivät suostu avaamaan tiliä, jollei ole tallettaa viittä miljoonaa - siinä on köyhän raja nykymaailmassa.


    • täällä..

      ..itse en ainakaa kaipaa sellasia ollenkaan.Tällasten takana on yleensä aina vähä sitä sun tätä...paskaa...........

      • sinä sitten

        "itse en ainakaa kaipaa sellasia ollenkaan.Tällasten takana on yleensä aina vähä sitä sun tätä...paskaa"

        meille, mitä paskaa niiden rikkaiden takana on!


      • proletariaatin esiinmarssi
        sinä sitten kirjoitti:

        "itse en ainakaa kaipaa sellasia ollenkaan.Tällasten takana on yleensä aina vähä sitä sun tätä...paskaa"

        meille, mitä paskaa niiden rikkaiden takana on!

        Rikkaudet on saatu nylkemällä ne työläisten selkänahasta.Lisäksi juonitellaan,varastetaan ja sorretaan köyhiä.Valtiovaltakin on antanut tukensa ja siunauksensa tälle menolle.Eläköön LENIN!!


      • kertoa
        proletariaatin esiinmarssi kirjoitti:

        Rikkaudet on saatu nylkemällä ne työläisten selkänahasta.Lisäksi juonitellaan,varastetaan ja sorretaan köyhiä.Valtiovaltakin on antanut tukensa ja siunauksensa tälle menolle.Eläköön LENIN!!

        selviä esimerkkejä kommari-iskulauseiden sijasta?

        Onko yhtään faktaa propagandasi tueksi, pelle?


      • niiku..
        kertoa kirjoitti:

        selviä esimerkkejä kommari-iskulauseiden sijasta?

        Onko yhtään faktaa propagandasi tueksi, pelle?

        tossa alussa jo oli...oikeat rikkaat eivät pröystäile vaan elävät omassa rauhassaan....


    • tittelintuure

      Eikös se riitä kun siellä Mikkelin alapuolella Mäntyharjussa on ne kaikki omasta mielestään rikkaat. Mikkeliin sama systeemi jotta köyhät, työttömät ja luottokelvottomat veks ni kohta rupiaa raha haisemaan... Ei ne rikkaat "loisia" elätä...

    • olet sellainen

      tyhjätasku, niin et vaan tunne niitä rikkaita ja sitten luulet, ettei täällä sellaisia olisi.

    • kossunautti

      ...niin tai ravintolalaiva =)

    • kokemukseni..

      Olinpa kerran...ns.rikkaalla töissä.No...ensimmäinen huomioni kiintyi käytökseen joka oli.....Toisekseen sai korjata itse hänen vehkeensä jotta niillä jotain voi tehdä kun uusiin ei oikeen ollu varaa heh heh!No kuukauden päästä kyselin palkkaa kohdalleen....no...vieläks tästä niiku palkkaaki pitäs...jaaha,sillo mä läksin.Nyt olen ollu jo kymmenen vuotta ei rikkaalla töissä ja palkkaaki saan paremmin ja pyytelee saunomaan,tuo joskus kossupullon ym heh!Kyselee ja kuuntelee ja on reilu.Että se näistä rikkaista......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe