Tulipa hämmentävä olo tänäaamuna kun luin keittiössä lehteä ja lapset katsoivat olohuoneessa Pikkukakkosta. Alkoi soida semmoinen sävel minkä olin kokonaan unohtanut n. 30 vuoden ajaksi. Oli pakko juosta katsomaan telkkaria. En muistanut itse ohjelmasta yhtään mitään, se oli joku Matti ja Miisu. Kaiketi olen sitten aikoinaan sitä katsellut paljonkin, kauniisti vihelletty tunnari nimittäin todellakin kaivautui muistin syövereistä kirkkaana mieleen. Nyt se sitten soi koko ajan päässä ja olen tässä etsiskellyt netistä.
Selvisi että v. 2004 tällä palstalla annettu linkki kyseisen tunnarin MP3:een ei enää toimi (http://www.whistlingrecords.com/whistling_albums/whistl ing_albums.htm), koko saitti on remontissa, etusivu ilmoittaa aukeavansa "early spring". Minä vuonna? iTunesista löytyy vain joku orkesteriversio ja sitten joku näitä laittomia(?) MP3 saitteja josta pitää ensin asentaa koneelle joku epämääräinen softa, väittää omaavansa tuon kappaleen. Pienellä etsimisellä en löytänyt mitään muuta.
Mutta onko kellään muuta tietoa mistä tuon Matin ja Miisun tunnarin voisi saada MP3:na tai vast.?
Nimim. "päässä soi kunnes saan kuulla sitä tarpeekseni"
Pikkukakkosen Matti ja Miisu tunnari?
mistä sais?
3
1613
Vastaukset
- kuukuukuu
Voi tulla vähän myöhässä mutta tässä tämä nyt olisi http://www.youtube.com/watch?v=O7GAMssocAQ
- ilon itku
pitihän sitä melkein 20 vuotta odottaa että sain kuulla tämän uudestaan. Kiitos tuhannesti.
- R. Whittaker
Oikeasti esittäjä on kylläkin Roger Whittaker eikä mikään Tommy Whistler! Biisin nimi sentään on oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011392
- 1337030
- 1015803
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304019- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793050