tullut selväksi että 1-12 kk vauvan voi viedä junaan, laivaan ja lentokoneeseen. Kuka kysyy seuraavaksi voiko viedä ....mihin?
Ja ruokaakin on useammasta maasta löytyy myös maitoa. Vaippoja on ja retkisänkyjä joka lähtöön.
On se maailma ihmeellinen kuin kaikki on nyt kunnossa. Alle vuoden ikäisen voi viedä seisovaanpöytään ja syöttää ihan sitä samaa kuin sinä itse.Nakit muusilla varmaan maistuu. Viini kannattaa jättää antamatta, ehtiihän tuota.
Nyt on sitten
oppia ikä kaikki
1
593
Vastaukset
- painaa
pitkää päivää...? Pidäpä sinäkin joskus vähän lomaa. Matkusta vaikka ulkomaille niin unohtuu hetkeksi muiden asiat. Saatat vaikka sivistyä ja keksiä jotain järkevää tekemistä netissä jankuttamisen sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221