Apua, sain juuri megapitkän mailin kirjoitettua ja kuin aloin liittämään siihen kuvaa, onnistuin hävittämään koko mailin!!! En löydä sitä enää mistään. Osaisiko joku neuvoa miten voisin vielä koittaa etsiä sitä, ettei tarvitsisi ihan alusta aloittaa....=(
ATK-nerot, auttakaaaaa!!!!!
6
381
Vastaukset
- n.sorsa
kivoja pikku ohjelmia vaikka tämä, millä saa asiakirjoja palautettua works ja excel tiedostoja on Suomeksi ja ilmainen ja saa muitakin tiedostoja palautettua, kokeille tällä. Ruksi yahoon kohdalta pois.
http://www.filehippo.com/download_recuva/Ei varmaan tähän ongelmaan apua tuosta ollut mutta jatkossa ehkä muissa tapauksissa =) Ja sain jo mailin uudestaan kirjoitettua.
- Pukeli 1
MarzaH kirjoitti:
Ei varmaan tähän ongelmaan apua tuosta ollut mutta jatkossa ehkä muissa tapauksissa =) Ja sain jo mailin uudestaan kirjoitettua.
laittaa aina vaikeasti ymmärrettävän neuvon.
Ehkä siksi, että ihmettelisimme silmät tapillaan hänen ATK-osaamistaan. - ******
Pukeli 1 kirjoitti:
laittaa aina vaikeasti ymmärrettävän neuvon.
Ehkä siksi, että ihmettelisimme silmät tapillaan hänen ATK-osaamistaan.tuo nimimerkki on * n.sorsa *, siis pienellä kirjaimella,, vai onko tarkoituksesikin nimitellä ?
- Pukeli 1
****** kirjoitti:
tuo nimimerkki on * n.sorsa *, siis pienellä kirjaimella,, vai onko tarkoituksesikin nimitellä ?
siellä puun takana piileskelet? En minä pure.
Siksi laitan aina isolla kirjaimella, kun arvostan niin suuresti sitä sinun ATK-osaamista. Kunnia sille kelle kunnia kuuluu. - manta-elviira
MarzaH kirjoitti:
Ei varmaan tähän ongelmaan apua tuosta ollut mutta jatkossa ehkä muissa tapauksissa =) Ja sain jo mailin uudestaan kirjoitettua.
hyötyä mailinkin kanssa...
Kerrasta (kerran) opin sen, että jos pidempiä maileja kirjoittelee kannattaa teksti välillä tallentaa. Jos sattuu hipasemaan väliin jotain deleteen viittaavaa namiskaa vahingossa niin jo tallennettu kirjoittelu ei häviä eikä kaikkea uudelleen tarvii aloittaa...
Eli jos kuvia, linkkejä, liitteitä mailiin haluaa liitellä niin ennen kuvien ym. liittämistä tekstin tallennus.
Tuon toimivuus riippunee sitten s-postiohjelmasta sun muusta sellaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514