Outoja numeroita soitellu pitkin päivää

JusuS

Ihmettelen ku taas tulee ihan ihme numeroista soittoja. Päivällä soitteli 358449949624 (0449949624) ja hetki sitten 358163669059 (eli 0163669059). Enpä viitsinyt vastailla ekaan "känny"numeroon, sillä yövuorossa tällä viikolla ja ajattelin että puhelinmyyntiä taas. Toisesta en sitten tiedä, vaikka olisi joku teeveeluvantarkastuksista kysyviä. Yhteistä molemmissa soitoissa oli että lyövät aika nopeasti luurin kiinni, eli mikäli olisi tärkeätäkin asiaa niin eikös sitä soiteta ihan tappiin asti, näin normaalilla järjenjuoksulla ajateltuna? Onko porukat saaneet samoista numeroista puheluita ja jos, niin kuka siellä oikeen häiriköi? Pitäisi perustaa joku ilmainen numerotietokanta johon saa listata numerot, joista esim. puhelinmyyjät, teeveetarkastajat etc soittavat! Kenellä on resurssit tällaisen saitin perustamiseen?

6

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jofa

Minulle soitettiin kanssa päivällä jälkimmäisestä numerosta, mutta valitettavasti en ollut puhelimen lähellä vastatakseni siihen. Kiinnostaisi kanssa tietää, mistä on kyse.

• Ihmetyttää...

Itsekin sain tänään soiton tosta jälkimmäisestä numerosta, ja tosiaan löivät luurin korvaan melkeimpä samantien...

• Ihmetyttää... kirjoitti:

Itsekin sain tänään soiton tosta jälkimmäisestä numerosta, ja tosiaan löivät luurin korvaan melkeimpä samantien...

kyseessä on joku lehti tilaus .... koko ajan soittavat mitä pitäisi asialle tehdä ? kertokaa jos tiedätte. itsellä on salainen numero mutta mistä ne on saanu sen tietoon ?

• lllllotta
        makepoika24 kirjoitti:

kyseessä on joku lehti tilaus .... koko ajan soittavat mitä pitäisi asialle tehdä ? kertokaa jos tiedätte. itsellä on salainen numero mutta mistä ne on saanu sen tietoon ?

Vaikka sulla on salainen numero voivat lehtimyyjät ym soitella, liittymään pitää ottaa vielä erillinen esto, mikä estää ettei näitä puheluita tule. Se on voimassa aina jonkun tietyn aikaa ja sitten se pitää aktivoida uudestaan.

• lllllotta kirjoitti:

Vaikka sulla on salainen numero voivat lehtimyyjät ym soitella, liittymään pitää ottaa vielä erillinen esto, mikä estää ettei näitä puheluita tule. Se on voimassa aina jonkun tietyn aikaa ja sitten se pitää aktivoida uudestaan.

sanoin vaan myyjälle joka tuputti lehtiä et vittu pidä lehtes tähän numeroon on turha soitella enää tai teen rikosilmoituksen häirinnästä niin eipä ole sen jälkeen soitellu

• tk

samasta numerosta tuli puhelua tänään en ollu vastaamis aikeissa,ihmetyttää kun
      itelläkin on salaine numero.. kerrran lehtimyyjältä kyselin mistä on numeroni saanu ja löi luurit.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22