Bodominjärvi

kalastaja

onko kyseinen paikka hyvä kuhajärvi? juttuja kuulee mut ruotoakaan en ole nähnyt.

4

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaappu tiätsä?

      En voi sille mitään, että ko. järvestä meikäläiselle tulevat aivan muut asiat mieleen kuin kalastus, mutta tähän vuoden 1960 tapaukseen liittyen muistan kuulleeni, että aika mojovia ahvenia sieltä ainakin ylös kiskottiin. Kuhista en tiedä mitään. Eikös se ole aika kirkas järvi joten ei kai siellä kuha oikein paksusti jaksele?

      • kapula

        Ei ole kirkasta vettä tosiaankaan...


    • rasseQ

      kyllä kaverin kanssa käydään siellä kalassa.Kylla paksuja ahvenia ja haukia nousee.Eipä ole kuhia vielä näkyny.

    • ikikiki

      Bodomilta yksi pieni hauki, olen käynyt monet kerrat. Vaikea uskoa että kuhaa juuri olisi. Kannattaa veneellä mennä, rantapaikat on vähissä mistä on hyvä heitellä. Itse asiassa en menisi ollenkaan enkä mene paitsi jos ei jaksa pidemmälle mennä, mielestäni aika huono kalapaikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe