Hinta tulee laskemaan ennen joulua noin 70e, ehkä jopa enemmänkin, se näkyy ja tuntuu luvuissa mitä tavoitellaan.
Ehkä kytkykauppa lisääntyy ja hinnanlasku ei siltäosin ole tuntuvaa, (esim toinen ohjain ja pelejä mukaan lisää)
mutta onhan konsoli yhä tuon neljänsadan hintaisena ihan ok, vaan yhä liian kallis pelkäksi konsoliksi.
Myynti tavoitteitta aiheuttavat monesti konsolin valmistushinta, sekä myyjät maahantuojineen, joiden lisäksi toimivat useat välikädet.
Mutta uskon että elegtroniikka vanhenee nopeammin kuin me tai meidän kissat :)
Ps3 ja Hinta Laskee
3
516
Vastaukset
- pitkään
Sitten kun ps3:n hinta on selkeästi alle sata euroa, sisältäen vähintään pari leffaa, niin aletaan olla ok hinta/laatu suhteessa.
Nyt ollaan tianteessa ettei mikään laske hinnaltaan noin paljoa, esim, puhelimet pitävät hintojaan kohdallaan mielettömän kauan.
Moni haluaa rikastua elegtroniikan myötä ja pitkään, se tuntuukin nykyään olevan semmoinen isotissinen lemmu, joka antaa maitoa monen pöytään.
Ruoka tietty myös kallistuu, mutta kukapa sitä syötyä muistelee, mennyt on menyttä ja huominen eessä.
Eli, latutuotteilla tehdään rahaa niin pitkään kui vain mahdollista, se koskee monia muita maailman laatu merkkejä joilla moni saa sen lemmunsa lypsämän kauan ja pitkään.
- poitsu lapista
monesti säästää monta kymppiä kun ostaa vasta sitten kun tuote muodista pois.
Minäkin jos säästäisin niin pelaisin nessillä ja ps 1 pelejä ja nauraen kun toiset maksaneet niistä ihan kauheesti.
Odota ihmeessä mihin laskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522