Kypros, Ayia Napa?

Nessae

Elikkä olen lähdössä Kyprokselle Ayia Napaan tossa heinäkuun 21 päivä ja halusin kysellä vähän mielipiteitä?
Niksejä olisi myös kiva kuulla :) Tällä tarkoitan esim. hyviä ravintoloita, baareja, illanvietto paikkoja ja paikkoja jotka on 'must' nähdä. Myöskin jos on jotain asioita joita kannattaisi varoa/tarkkailla, niin olisi hienoa kuulla niistä :)
Hotellina toimii meillä Christabelle hotelli, joten jos joku on sattunut olemaan tässä hotellissa, olisi ihana saada hiukan mielipiteitä :)

Kiitos etukäteen jo ihmisille, toivottavasti edes joku vastaisi :)

5

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut kerran

      Ihan ok hotelli, mutta melu voi haitata yöllä jos yrittää nukkua. Aika paljon brittejä ja uima-allas alue on pieni joten tungosta tulee. Muuten ihan ok hotelli, sijaitsee Agia Napan reunamilla joten rannoille on matkaa, mutta kannattaa vuokrata skootteri.
      Agia Napa on turistirysä, joten ravintioloita ja baareja riittää, sekä klubeja (avaavat ovensa n.3 aamuyöstä). Mitään näkemisenarvoista ei oikeastaan ole, mutta kannattaa vuokrata auto ja käydä Nikosiassa sekä lähiympäristössä.

      • Nessae

        Elikkä kiitos tästä :)
        Sillä meiningillähän me ollaan menossa, että biletystä ja auringon ottoa sekä vierailu Waterworldissa olis tiedossa. Ehkä myös hiukan shoppailua :) Täytyy kattoo vuokraisko sitten skootterit tai jotain vai kulkisko vaan ihan mielensä mukaan :) Kyllä noi paikalliset liikenteetkin ihan kai ok on.


      • pari lisäystä
        Nessae kirjoitti:

        Elikkä kiitos tästä :)
        Sillä meiningillähän me ollaan menossa, että biletystä ja auringon ottoa sekä vierailu Waterworldissa olis tiedossa. Ehkä myös hiukan shoppailua :) Täytyy kattoo vuokraisko sitten skootterit tai jotain vai kulkisko vaan ihan mielensä mukaan :) Kyllä noi paikalliset liikenteetkin ihan kai ok on.

        eli Agia Napassa on kyllä hienot ja pitkät hiekkarannat! Maasto on aika mäkistä eli Christabelle mennessä saa kavuta ylämäkeä.
        Liikenne on vasemmanpuoleinen joten se voi aluksi hämätä. Hyvää bile- ja rantalomaa!


      • Nessae
        pari lisäystä kirjoitti:

        eli Agia Napassa on kyllä hienot ja pitkät hiekkarannat! Maasto on aika mäkistä eli Christabelle mennessä saa kavuta ylämäkeä.
        Liikenne on vasemmanpuoleinen joten se voi aluksi hämätä. Hyvää bile- ja rantalomaa!

        että asia on näin :) Hiekkarannat houkuttelevat, mäki nyt ei haittaa yhtään. Bile- ja rantalomaa tässä tavotellaankin :)


      • röllipeikko
        Nessae kirjoitti:

        että asia on näin :) Hiekkarannat houkuttelevat, mäki nyt ei haittaa yhtään. Bile- ja rantalomaa tässä tavotellaankin :)

        Hei!
        Olin kyseisessä kohteessa kolmisen vuotta sitten elokuussa. Odotin esikoista, ja siellä oli peijoonin kuuma!!! No, se ei varmaan teitä haittaa :) Mukava paikka kaikin puolin, etenkin jos bile-elämästä tykkäätte. Hotellin nimeä en enää muista. Sen vain, että bileet ne oli sielläkin pystyssä harva se ilta. Ruoka oli hyvää, mutta minun mielestäni melko kallista. Oli yllättävää, että kahden ravintolailta maksoi enemmän kuin kotimaassa, vaikka minä en edes juonut alkoholia. Paikka oli melko pieni, ja kävellen pystyi hyvin liikkumaan, jos ei pientä kuntoilua pelännyt. Kävimme lähikaupungissa omatoimisella bussimatkalla. Ei kannata mennä siesta-aikaan, kaupat todella ovat kiinni :) Rannat olivat ihania, ja jos olisi halunnut, olisi siellä ollut perusranta-aktiviteettejä tarjolla riippuliitoineen. Ei muuta kuin lomalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe