Kurssi Bulgariassa 2008?

........................

Forex 1.89, mutta paikanpäällä varmasti paljon parempi kurssi.

4

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varnan kultahietikolta

kurssi riippuu missä rahaa vaihtaa.välillä 1.83-1.95..myöskin niitä "katuvaihtajia"oli,mutta heiltä ei saa vastinetta rahanvaihdossa.jos käyt yhdessä paikassa vaihtamassa saat kuitin ja kun menet siihen samaan paikkaan seuraavan kerran niin kurssi vähän parempi.asiakkaiden kalastusta...

• juuri tullut

ainakin hotelli perlassa oli 1.83 eli forex oli parempi. muualla kyllä ilmoitettiin paremmasta kurssista, mutta tiedä sitten mikä on totuus...

• ..............

Varnassa matkalla markkinoille kulmassa hyvä vaihtopiste ja kurssi 1.98 eikä muita kuluja.

• ääliöt

se kurssi vaihtelee eri paikoissa joten kannattaa katella ja vertailla eri paikkoja meidän hotelli tsarevetsin kurssi oli 1.83 ja melkeen 50metrin päässä bonkers-discon vieressä keilahallin ohessa kurssi on jo 1.90 ja jos et oo varma niin laske itse paljon sun kuuluisi saada eli 50e=95bn tolla 1.90 kurssilla ja luonnollisesti vähemmän tolla 1.83 kurssilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe