suojaamatonta seksiä Gambiassa

idiootti gimma

Ette voi uskoa, että ottaa aivoon. Oltiin ystävättären kans Gambiassa parin viikon reissulla. Melkein ekana iltana vedettiin paikallista juomaa jota tummat pojat tarjoilivat. Seuraavaksi huomasin harrastavani seksiä jonkun kanssa jossain v..tun bambumajassa. Aamulla vielä kyselin, että miten näin taphtui ja olin kuulemma itse ollut kovasti innokas. Arvaatte varmaan että v..tutti.
Niinku tässä ei oli tarpeeks, oltiin kajakkisafarilla ja siellä iltanuotiolla samat perseet olalle ja tällä kertaa opas hoiteli mut.
No, eihän tässä mitään mutta molemmilla kertaa kännissä ilman suojausta. Tuntuu tosi idiootilta, tuolla HIV-prosentti on varmaan Suomea selvästi korkeampi?? Pakko kai mennä testiiin....ottaa pannuun.

22

8450

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -fantasioita

Missäs siellä Gambiassa on bambumajoja?? Voihan sitä unelmoida ties mistä...

• voi kuin

Sitä ei voi kuin ihmetellä mitä idiootteja ihmiset on. Miksi kännätä perseet olalle, miksi naida kenen kanssa vaan, miksi... Mitä helvettiä te ihmiset oikein ajatteleltte? Eikö teillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Miten ihmeessä ihmiset voi vajota noin alas ja pitää sitä luonnollisena!! Ei voi kuin ihmetellä.

• habadus

pano oli edes sen arvoinen.. mitä vahvasti epäilen hahhah!!!

• kattavia

sukupuolitautitestejä, 3kk päästä voit testutaa hiv:n. Tiedän vitutuksen tunteen, itse olen pelännyt sen 3kk. On tosi, että hiviä on seillä todella todlla paljon enemmän kuin Suomessa.

• on myös

Thaimaasta ja kännissä naimisesta ilman suojaa.
        Kuukauden ventta riittää ja sit testeihin.
        Tuolla Afrikassa on muuten tosi paljon HIV:iä.
        Ja naiseen se ottaa vielä herkemmin kun mieheen.
        Olen muuten nainut Gambialaistakin akkaa kerran muutaman varvin, mutta silloin oli kumit kehissä ;)

Se olis kyllä kaksnaamasille suomalaisakoille ihan oikein, että parilta putois pillu irti. Ollaan aina äijiä osoittelemassa, mutta ite pillu levällään jokaiselle patanokalle.

• kommentoin vaan

Provohan tuo tietysti oli, mutta toisinaan suomessakin tulee vastaan naisia jotka ovat seurustelleet gambialaisten tai kongolaisten kanssa. Valkoisen miehen kannattaa kiertää ne kaukaa.

• ihanko tosi?!

...entäs nigerialaisten, ghanalaisten, senegalilaisten, kamerunilaisten, tansanialaisten, kenialaisten, somalialaisten, zimbabwelaisten, namibialaisten jne kanssa seurustelleet naiset, pitääkö heidätkin kiertää kaukaa?! Jos vaikka aivastaa ja hiv tarttuu!!! Apua...

• helppo vastata
        ihanko tosi?! kirjoitti:

...entäs nigerialaisten, ghanalaisten, senegalilaisten, kamerunilaisten, tansanialaisten, kenialaisten, somalialaisten, zimbabwelaisten, namibialaisten jne kanssa seurustelleet naiset, pitääkö heidätkin kiertää kaukaa?! Jos vaikka aivastaa ja hiv tarttuu!!! Apua...

"pitääkö heidätkin kiertää kaukaa?"

Pitää. Paitsi jos ei ole valinnanvaraa ja sinulla tuskin on...

• varaa??
        helppo vastata kirjoitti:

"pitääkö heidätkin kiertää kaukaa?"

Pitää. Paitsi jos ei ole valinnanvaraa ja sinulla tuskin on...

Ei kiitos, mulle kelpaa vain musta mies!

• tuo menee niin että:
        varaa?? kirjoitti:

Ei kiitos, mulle kelpaa vain musta mies!

"Saan vain mustia miehiä".

Afrikassa pulska on kaunis...

• uudestaan!
        tuo menee niin että: kirjoitti:

"Saan vain mustia miehiä".

Afrikassa pulska on kaunis...

Pulska on laiska, en helkutti päästäisi itseäni koskaan sellaiseen kuntoon! Kyllä, saan mustaa miestä, toista en enää haluaisikaan. Suomalaiset tarjokkaat tyrmään vieläkin ennen kuin saavat edes lausetta loppuun!

• tämä tapahtui

vai onko tämä kirjoitus provo.
      Nimittäin on vaikea uskoa, että noin löyhämoraalista ihmistä löytyy, sinähän et kunnioita itseäsi yhtään.
      Enkä muuten usko, että paikallisetkaan nyt niin innolla ovat, kaikkea tietysti mahtuu maailmaan.
      ÄLLÖÄ

• tottakai!

Ei Gambiassa ole bambumajoja.

• Anonyymi
        tottakai! kirjoitti:

Ei Gambiassa ole bambumajoja.

Tarkennan: gambiassa ei ole EDES bambumajoja.

• Leena1962

Tautia sieltä saa.

• Anonyymi

mikä siinä on että suomiblondin pitää kampiaan asti mennä hakemaan, onko niin huono!!

• Anonyymi

Helpompi hypätä lentokoneeseen kuin laihduttaa 40 kiloa?

• Anonyymi

Jos on niin tyhmä, että menee neeekerin kanssa petiin, joutaakin saada neeekerisankkkerin

• Anonyymi

voi teidän kanssa...

• Anonyymi

Aloitus on provo. Miehen kirjoittama. Naistenvihaajia löytyy joka paikasta.

• Anonyymi

Lisäksi on muistettava, että kaikenlainen naisten arvostelu on naisvihaa.

• Anonyymi

Paitsi white trash naisten.

Tuskin kukaan voi kiistää etteikö maailma olisi parempi paikka ilman heitä...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      212
      1277
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      826
    3. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      220
      779
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      732
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      54
      654
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      651
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      585
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      570
    10. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      560
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      294
      541
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      58
      539
    14. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      45
      526
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      523
    16. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      74
      521
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      514
    18. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      509
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      473
    Aihe