Sopiiko miehille tuo helkama sc1 oranssina? Onko se tyttömäinen?
helkama sc1
8
503
Vastaukset
- hfghgf
no se on ihan makuasia, että tykkääkö oranssista skootterista. Kaverilla (joka on mies) niin on tollaisen helkama sc1 oranssi niin ihan hyvin on kehannut ajaa sillä.
Käyttäähään jotkut pojatkin pinkkiä vaatteita (vaikka minusta se on enemmän tyttöjen väri) niin mikset et kehtais ajaa tollaisella oransilla skodella. - johkij
no sopii hyvin. ei ole tyttömäinen. meillä on juuri sellainen.
- mainiosti
Olemme 40 molemmin puolin oleva pariskunta ja meillä on yhteiskäytössä juuri tuo oranssimusta. Hyvin on mieskin kehdannut kaupungilla ajella, vaikka pituuttakin on 190cm.
- sc_1
eikös se ole aikalailla kotarin väreissä eli jos ei kehtaa niin ei kehtaa millään. Itellä kyllä musta vastaava.
sehän on hieno oranssina.kyllä se miehlle ja naisille sopii
- kolleen
ei taida sopia kelleen
- ihme touhua
Ei se oranssi ole tyttömäinen.
Pinkkinä olisi tyttömäinen, tosin nykyäänhän on sukupuoliroolit menneet sekaisin ja monet "miehet" tyttöilee.- sillallal
varsinkin helkaman sarvissa tuntuvat viihtyvän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640