HCR :llä Tienaa

3500e kk

Siinä on keskiansiot kohdallaan myyjillä.3500e/kk ???????? alkaa kiinnostaan tuo myyjäksi ryhtyminen...........lisää holiday clubin sivuilla nim.avoimet työpaikat.

6

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silkkaaa

      Paskaa, eihän kukaan enään osta itselleen ikuista riesaa ,Hyvä jos myyntitykki tienaa 1000 Kuussa . Menis vaikka kunnon töihin ja lopettais mummojen huijaamisen.

      • minäminä

        olin kiinteistövälittäjänä joskus ennen perheenlisäyksiä, täytyy sanoa, että toiset tienaa, toiset ei, siellä parhaat vetää viidestä kahdeksaan tuhanteen kuussa, mutta toiset ei saa edes tonnia...
        Kaikkia ei ole luotu myyjiksi, esim minua ;-)


      • yfghfg

        Tuota sinun asenneviestiäsi kun lukee niin huomaa, ettet tiedä myyntialasta mitään. Sinä et todellakaan tienaisi tonniakaan edes vuodessa tuossa hommassa. Ja kerro meille kaikille mitä on kunnon työ?


      • rakennan ..
        yfghfg kirjoitti:

        Tuota sinun asenneviestiäsi kun lukee niin huomaa, ettet tiedä myyntialasta mitään. Sinä et todellakaan tienaisi tonniakaan edes vuodessa tuossa hommassa. Ja kerro meille kaikille mitä on kunnon työ?

        hirsi mökkejä, jossa tienaa n.3200€ kuussa aika helposti,enkä kuseta ihmisiä, enkä huijaa ostamaan isoa riesaa itselleen, valheellisilla paskanjauhamisilla ja ihmisiä puhumalla pyörryksiin, vaan rehellisellä työllä.


    • eikade

      Mitenkähän HCR myyjät nykyään tienaa? Monikohan pääsee 4.000-5.000 haarukkaan kuussa. Ainaskin Naantalissa huomasin että myyjillä oli lähemmäs 70-100tonnin autoja alla..pistää miettimään.

    • LUOTULUOTOLLAELÄMÄÄN

      Ei se hirveitä tuloja vaadi että 70 tonnin auton saa alle. Minulla perusinsinöörinä brutto 4200/kk ja autoni hinta uutena 128000. Toki ostin sen pari vuotta käytettynä ja viimeinen erä on yli 30000, mutta vaihdan ennen sitä uudempaan, joten tuo suurempi erä menee taas viimeiseksi. Kuka palkansaaja on niin tyhmä, että käteisellä kulutustavaraa ostaisi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe