eli siis kone on aivan sekaisin ollut nyt noin viikon, käy tosi hitaalla,selaimet ei toimi,mozilla ei suostu avaamaan sivuja eikä uusia välilehtiä,ja explorer on todella hidas ja sammuilee..
sitten kone muutenkin tilttailee vähän väliä. spybot löytää joka käynnistyksessä samat viat;"Doubleclick,tradedoubler,virtumonde,virtumonde.dll"
ja vaikka noi kyseiset poistaa tms. spybot ohjelmalla,ne tulevat aina takasin.
lisäksi zonealarm huutelee vähän väliä kanssa esim. eraseme_56046.exe niminen troijalainen löytyi. Avasti ei kuitenkaan löydä yhtäkään virusta.
joten mitä pitäisi tehdä? formatointi varmasti toimisi mutta sinne menisi sitten kaikki musiikit elokuvat yms....
Kone sekaisin
NyyB
1
368
Vastaukset
Ota tiedostot talteen ulkoiselle kiintolevylle ja uudelleenasennusta kehiin. Hanki kuitenkin ohjelmat uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984