TARJOUSTALO FORSSA

seppo 34v.

En ole ikinä nähnyt kamalampaa paikkaa kuin forssan tarjoustalo! Jokainen hinta tulee kassakoneelta erinä kuin lukee joko tuotteessa tai hyllynreunassa. Myyjät eivät todellakaan pysy tarjousten perässä. Monet myyjät ovat todella töykeitä esimerkkinä tämänpäiväisestä käynnistäni tarjoustalossa:
minä: " anteeksi nyt mutta en löydä täältä ollenkaan
sipsejä enkä myöskään ratsastus välineitä joten voitko neuvoa"
myyjä: " no sipsit on tuo elintarvikkees ja ratsatusvälineet siinä sen lähel"
tämän jälkeen myyjä lähti kovaa vauhtia jonnekkin. erittäin ystävällistä.

samantapaista tapahtui myös kun kysyin miksei myynnissä ole ollenkaan l&m punaista normia tai edes maxi askia. myyjä vastasi että ne on kaissi loppu tai voi niitä varastos olla.. onneksi sentään nuori blondi tyttö ymmärsi avata toisen tupakkakaapin ja antaa sieltä minulle haluamani tupakka askin!

En halua nyt yleistää, koska monet myyjät ovat myös mukavia, mutt eräästä tummasta ja hoikasta nuoresta tytöstä en pidä. hän on töykeä, kiireinen
ja silloin kun hän hymyilee on hänellä sellainen teko hymy päällä etten tykkää.

Oletteko huomanneet samaa vai olenko minä vain harhaluuloinen?

90

13343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agagaggagag

      oon huomannu saman! ja visa electronit ei myöskä toimi ikinä ja myyjät väittää ettei oo katetta vaikka on !

      • sönde

        juu aivan samaa mieltä.ja välillä ku astuu kauppaan edes sisälle niin myyjät katsovat jo silloin paheksuvasti tai alkaa se ihme kuiskinta.kummallista toimintaa.hohhoijjaa..


      • hankala ihminen :D
        sönde kirjoitti:

        juu aivan samaa mieltä.ja välillä ku astuu kauppaan edes sisälle niin myyjät katsovat jo silloin paheksuvasti tai alkaa se ihme kuiskinta.kummallista toimintaa.hohhoijjaa..

        Tässä yksi esimerkki vielä:
        Eilen illalla kävin siellä justiinsa ja havaitsin heti portilta myyjän siellä naisten vaatetuspuolella.
        Laitteli tuotteitaan esille.
        Ymmärrykseni mukaan myyjä on asiakkaan käytettävissä jos hän myymälän puolella on esillä.
        Niin, olin varmaan väärällä asenteella liikenteessä koska oli kiire ja kysyin ihan tavallisesti:
        -" hei, voisitko sanoa missä olis sateenvarjoja?"

        Vastauksena oli paha mulkaisu ja käden laiska heilautus:
        -" tossa niitä on" ja kas kummaa niin tyhmä olinkin että melkein seisoin siinä varjojen vieressä.

        Kulkuani vielä viestitti erittäin kyllästynyt ilme jonka ilmeinen analyysi minusta oli: TYHMÄ.

        Niin, tälläisiä hankalia otuksia me ollaan.


      • henkilön kirjoittamia?
        hankala ihminen :D kirjoitti:

        Tässä yksi esimerkki vielä:
        Eilen illalla kävin siellä justiinsa ja havaitsin heti portilta myyjän siellä naisten vaatetuspuolella.
        Laitteli tuotteitaan esille.
        Ymmärrykseni mukaan myyjä on asiakkaan käytettävissä jos hän myymälän puolella on esillä.
        Niin, olin varmaan väärällä asenteella liikenteessä koska oli kiire ja kysyin ihan tavallisesti:
        -" hei, voisitko sanoa missä olis sateenvarjoja?"

        Vastauksena oli paha mulkaisu ja käden laiska heilautus:
        -" tossa niitä on" ja kas kummaa niin tyhmä olinkin että melkein seisoin siinä varjojen vieressä.

        Kulkuani vielä viestitti erittäin kyllästynyt ilme jonka ilmeinen analyysi minusta oli: TYHMÄ.

        Niin, tälläisiä hankalia otuksia me ollaan.

        meinaan.


      • turhaa
        sönde kirjoitti:

        juu aivan samaa mieltä.ja välillä ku astuu kauppaan edes sisälle niin myyjät katsovat jo silloin paheksuvasti tai alkaa se ihme kuiskinta.kummallista toimintaa.hohhoijjaa..

        Se on Kakkosen kauppa, sen piti tulla väkisin tänne länsi-suomeen. Olis pysynyt halpoine tavaroineen idässä. Turhin kauppa mikä Forssasta löytyy.


      • Tarjoustalon lattioita usei...
        henkilön kirjoittamia? kirjoitti:

        meinaan.

        Mikään liikeyritys ei ole turha Forssan seudulla. Kaikki ne työllistävät ihmisiä. Jokainen työpaikka tuo verorahoja Forssaan. Muutenkin Forssan työllisyystilanne näyttää aika huonolta. Hiukan enemmän positiivisuutta. Ettei vaan täällä kirjoittelisi joku kilpailevasta kaupasta?


      • sinulle vastaus
        hankala ihminen :D kirjoitti:

        Tässä yksi esimerkki vielä:
        Eilen illalla kävin siellä justiinsa ja havaitsin heti portilta myyjän siellä naisten vaatetuspuolella.
        Laitteli tuotteitaan esille.
        Ymmärrykseni mukaan myyjä on asiakkaan käytettävissä jos hän myymälän puolella on esillä.
        Niin, olin varmaan väärällä asenteella liikenteessä koska oli kiire ja kysyin ihan tavallisesti:
        -" hei, voisitko sanoa missä olis sateenvarjoja?"

        Vastauksena oli paha mulkaisu ja käden laiska heilautus:
        -" tossa niitä on" ja kas kummaa niin tyhmä olinkin että melkein seisoin siinä varjojen vieressä.

        Kulkuani vielä viestitti erittäin kyllästynyt ilme jonka ilmeinen analyysi minusta oli: TYHMÄ.

        Niin, tälläisiä hankalia otuksia me ollaan.

        Onkohan sinulla vain hieman huono itsetunto kun osasit katseesta päätellä, että sinua pidettiin tyhmänä?
        Ja jos on ihan kamala kiire, niin mitäs kauppaan poikkeat? Kannattaa mennä ajan kanssa. On sitten aikaa etsiä.

        Toki asiakaspalvelu on plussaa, mutta mietitään vaikka näin esimerkkien valossa.

        Olet töissä sairaalan ensiavussa. Potilas on kuolemaisillaan eteesi. Sinun tulisi tehdä työsi. Sitten pompsahtaa ovesta joku, joka kysyy neuvoa röntgeniin. Seuraava kysyy tietä kahvioon. Seuraava vuodeosastolle. Jos näitä kaikkia jäät neuvomaan niin sinulle annettu työtehtäväsi jää hoitamatta (=pahimmillaan potilas menehtyy). Ja kaikki kysyvät olisivat löytäneet ilman sinun apuasikin kaiken mitä etsivät.

        Tai olet töissä uimahallissa valvojana. Tehtäväsi on valvoa ettei ketään pääse hukkumaan.
        Asiakas tulee ja kysyy missä on porealtaat. Missä on sauna. Missä on terapia-allas. Kahvio. Kuntosali..
        Jos näitä kaikkia neuvot, niin joku saattaa hukkua sillä välin ja et ole taaskaan saanut sinulle annettua tehtävää suoritettua. Ja jokainen olisi etsimänsä löytänyt kun vain olisi vaivautunut etsimään.

        Kärjistettyä? Ehkä. Mutta onko aina pakko valittaa?


      • asiakaspalvelu ja laitteet
        turhaa kirjoitti:

        Se on Kakkosen kauppa, sen piti tulla väkisin tänne länsi-suomeen. Olis pysynyt halpoine tavaroineen idässä. Turhin kauppa mikä Forssasta löytyy.

        Jos laitteet eivät toimi (esim. elektron ei toimi) se ei ole sen kassaneidin vika. Syy löytyy jostakin "ylemmältä taholta" tai sitten vain yhteyksissä on vikaa.
        Jos hinnoitteluissa on vikaa niin sekään ei ole kassaneidin vika. On "ylemmän tahon" tehtävä hoitaa ne uudet hinnat koneille ja kassaneitien tietoisuuteen.

        Ja se kun joku vielä kommentoi kuinka ärsyttävää on jonkun kassaneidin "tekohymy". huhhuh. Jaksatko sinä jokainen päivä töissäsi hymyillä 8 tuntia päivässä jos sinulla on minimi palkka ja tiedät jo ennakkoon, että kukaan (tai todella harva) ei kuitenkaan sinulle hymyile takaisin. Ja kuitenkin sinua ja kollegoitasi haukutaan netissä vaikka yrittäisitkin hymyillä. Ole onnellinen kun ko. hommissa vielä työntekijöitä riittää. Vai mistäs ajattelit maitopurkkisi saada kohta kun kaikki kypsyvät asiakaspalveluun hiljalleen.

        TEHYläiset ja muut saivat korotuksia. Mitenkäs olisi korotukset kaupan alalle? Rupeaisi ihan aidostikin jotakuta ehkä hymyilyttämään.

        Ja ei. En ole töissä asiakaspalvelussa. Enää. Otin lopputilin jo pari vuotta sitten kun kypsyin asiakkaisiin, jotka aina vain valittivat vaikka yritin parhaani ja jopa hymyilin.


      • kaupat forssassa
        asiakaspalvelu ja laitteet kirjoitti:

        Jos laitteet eivät toimi (esim. elektron ei toimi) se ei ole sen kassaneidin vika. Syy löytyy jostakin "ylemmältä taholta" tai sitten vain yhteyksissä on vikaa.
        Jos hinnoitteluissa on vikaa niin sekään ei ole kassaneidin vika. On "ylemmän tahon" tehtävä hoitaa ne uudet hinnat koneille ja kassaneitien tietoisuuteen.

        Ja se kun joku vielä kommentoi kuinka ärsyttävää on jonkun kassaneidin "tekohymy". huhhuh. Jaksatko sinä jokainen päivä töissäsi hymyillä 8 tuntia päivässä jos sinulla on minimi palkka ja tiedät jo ennakkoon, että kukaan (tai todella harva) ei kuitenkaan sinulle hymyile takaisin. Ja kuitenkin sinua ja kollegoitasi haukutaan netissä vaikka yrittäisitkin hymyillä. Ole onnellinen kun ko. hommissa vielä työntekijöitä riittää. Vai mistäs ajattelit maitopurkkisi saada kohta kun kaikki kypsyvät asiakaspalveluun hiljalleen.

        TEHYläiset ja muut saivat korotuksia. Mitenkäs olisi korotukset kaupan alalle? Rupeaisi ihan aidostikin jotakuta ehkä hymyilyttämään.

        Ja ei. En ole töissä asiakaspalvelussa. Enää. Otin lopputilin jo pari vuotta sitten kun kypsyin asiakkaisiin, jotka aina vain valittivat vaikka yritin parhaani ja jopa hymyilin.

        Se on ihan totta että kassaneiti/poika ei ole vastuussasiitä että esim.koneeltaei tule oikeaa hintaa.

        Osastoilla työskentelevät tilaavat tavarat, "ajavat" tuotteeen koneelle hintoineen ja viivakoodeineen ja kassaneiti vain vetää tuotteet koodilukijan läpi. Jos hinta ei koneella täsmää niin vika on osastoihmisessä ei kassassa.

        Mitä tuohon ko. kauppaan tulee niin parempi tavaravalikoima siellä on kuin uudessa halpahallissa yhtiönkadun varressa. Tunnelmakin on parempi ja myyjiäkin sentään näkee jotta voi kysyä apua ja muita asiakkaitakin on :D


      • ja niiden syyt
        kaupat forssassa kirjoitti:

        Se on ihan totta että kassaneiti/poika ei ole vastuussasiitä että esim.koneeltaei tule oikeaa hintaa.

        Osastoilla työskentelevät tilaavat tavarat, "ajavat" tuotteeen koneelle hintoineen ja viivakoodeineen ja kassaneiti vain vetää tuotteet koodilukijan läpi. Jos hinta ei koneella täsmää niin vika on osastoihmisessä ei kassassa.

        Mitä tuohon ko. kauppaan tulee niin parempi tavaravalikoima siellä on kuin uudessa halpahallissa yhtiönkadun varressa. Tunnelmakin on parempi ja myyjiäkin sentään näkee jotta voi kysyä apua ja muita asiakkaitakin on :D

        "Osastoilla työskentelevät tilaavat tavarat, "ajavat" tuotteeen koneelle hintoineen"

        Paitsi ettei se mene monessakaan kaupassa niin.

        Tavaran tilaukset hoituvat automaattisesti kassajärjestelmän mukaisesti keskusvarastolta ja tavaraa ei monessakaan kaupassa myyjä saa edes halutessaan tilattua. Hinnat määräytyvät myös sieltä keskusvaraston työntekijöiden kautta ja ne ilmoitetaan myyjille kauppaan - ja niissä on usein virheitä, joista sitten pitkin päivää tippuu sähköpostilla korjauksia. Näitä hintamuutoksia ei pysty tekemään myymälästä päin, vaan väärän hinnan korjaaminen vaatii muutoksen tietojärjestelmään, jonne pääsevät käsiksi vain keskusvarastolla pari ihmistä (joita ei sitten saa kiinni edes kun pitäisi).

        Joten ei se osastoihminenkään nykyisin enää ole vastuussa vääristä hinnoista tai tavaroiden tilauksista vaan joku normimyyjälle tuikituntematon setä tai täti keskusvaraston tietokoneella.


      • itsekin kaupan alalla töissä
        sinulle vastaus kirjoitti:

        Onkohan sinulla vain hieman huono itsetunto kun osasit katseesta päätellä, että sinua pidettiin tyhmänä?
        Ja jos on ihan kamala kiire, niin mitäs kauppaan poikkeat? Kannattaa mennä ajan kanssa. On sitten aikaa etsiä.

        Toki asiakaspalvelu on plussaa, mutta mietitään vaikka näin esimerkkien valossa.

        Olet töissä sairaalan ensiavussa. Potilas on kuolemaisillaan eteesi. Sinun tulisi tehdä työsi. Sitten pompsahtaa ovesta joku, joka kysyy neuvoa röntgeniin. Seuraava kysyy tietä kahvioon. Seuraava vuodeosastolle. Jos näitä kaikkia jäät neuvomaan niin sinulle annettu työtehtäväsi jää hoitamatta (=pahimmillaan potilas menehtyy). Ja kaikki kysyvät olisivat löytäneet ilman sinun apuasikin kaiken mitä etsivät.

        Tai olet töissä uimahallissa valvojana. Tehtäväsi on valvoa ettei ketään pääse hukkumaan.
        Asiakas tulee ja kysyy missä on porealtaat. Missä on sauna. Missä on terapia-allas. Kahvio. Kuntosali..
        Jos näitä kaikkia neuvot, niin joku saattaa hukkua sillä välin ja et ole taaskaan saanut sinulle annettua tehtävää suoritettua. Ja jokainen olisi etsimänsä löytänyt kun vain olisi vaivautunut etsimään.

        Kärjistettyä? Ehkä. Mutta onko aina pakko valittaa?

        Kaupan myyjä on ensisijaisesti asiakaspalvelija, joten kyllä myyjän toimenkuvaan kuuluu asiakkaiden neuvominen ja opastaminen jossain määrin. Hyllyttäminenkin on toki tärkeää, mutta ei siinä kukaan kuole jos joku tavara ei sinne hyllyyn ehdi sillä sekunnilla. Tärkeämpää on, että asiakas saa tarvitsemansa tuotteet ja poistuu kaupasta tyytyväisenä.

        Kyllä asiakkaalla on oikeus saada myyjiltä apua, etenkin jos kyseessä on uusi ja iso myymälä.

        Mutta ei pidä unohtaa sitäkään, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Asiallisella ja mukavalla käyttäytymisellä saa taatusti hyvää asiakaspalvelua missä vaan.


      • sohlaa joka paikassa

        Aika monessa kaupassa tuntuu olevan ongelmia visa electronin kanssa johtuen siitä, että joka kerta maksaessa kortti varmennetaan eli otetaan yhteys pankkiin ja katsotaan onko tilillä katetta. Mikäli yhteydet eivät toimi kunnolla, varmennusta ei saada tehtyä. Näitä yhteyskatkoksia on ollut tosi usein, varmaan viikottain. Ja koskevat usein jokaista kauppaa yhtäaikaa.

        Jos kassakone ilmoittaa, että varmennusta ei voida tehdä tai tilillä ei ole katetta, niin kassahenkilö ei voi muutakaan kuin ilmoittaa tästä asiakkaalle ja pyytää jotain toista maksutapaa.

        Jos ei ole tyytyväinen omaan maksukorttiinsa ja sen toimivuuteen (tai toimimattomuuteen), niin eikös silloin pitäisi olla yhteydessä omaan pankkiin ja miettiä joko pankkikorttia tai käteisen kuljettamista mukana.


      • Astuja
        sinulle vastaus kirjoitti:

        Onkohan sinulla vain hieman huono itsetunto kun osasit katseesta päätellä, että sinua pidettiin tyhmänä?
        Ja jos on ihan kamala kiire, niin mitäs kauppaan poikkeat? Kannattaa mennä ajan kanssa. On sitten aikaa etsiä.

        Toki asiakaspalvelu on plussaa, mutta mietitään vaikka näin esimerkkien valossa.

        Olet töissä sairaalan ensiavussa. Potilas on kuolemaisillaan eteesi. Sinun tulisi tehdä työsi. Sitten pompsahtaa ovesta joku, joka kysyy neuvoa röntgeniin. Seuraava kysyy tietä kahvioon. Seuraava vuodeosastolle. Jos näitä kaikkia jäät neuvomaan niin sinulle annettu työtehtäväsi jää hoitamatta (=pahimmillaan potilas menehtyy). Ja kaikki kysyvät olisivat löytäneet ilman sinun apuasikin kaiken mitä etsivät.

        Tai olet töissä uimahallissa valvojana. Tehtäväsi on valvoa ettei ketään pääse hukkumaan.
        Asiakas tulee ja kysyy missä on porealtaat. Missä on sauna. Missä on terapia-allas. Kahvio. Kuntosali..
        Jos näitä kaikkia neuvot, niin joku saattaa hukkua sillä välin ja et ole taaskaan saanut sinulle annettua tehtävää suoritettua. Ja jokainen olisi etsimänsä löytänyt kun vain olisi vaivautunut etsimään.

        Kärjistettyä? Ehkä. Mutta onko aina pakko valittaa?

        Valittaminen on ainoastaan hyvä asia sellaiselle yritykselle, joka oikeasti HALUAA palvella asiakkaitaan ja hoitaa hommansa HYVIN.
        Tarjoustalo, -saati moni muukaan liike Forssassa-
        eivät kuulu tähän ryhmään.


      • sl03
        hankala ihminen :D kirjoitti:

        Tässä yksi esimerkki vielä:
        Eilen illalla kävin siellä justiinsa ja havaitsin heti portilta myyjän siellä naisten vaatetuspuolella.
        Laitteli tuotteitaan esille.
        Ymmärrykseni mukaan myyjä on asiakkaan käytettävissä jos hän myymälän puolella on esillä.
        Niin, olin varmaan väärällä asenteella liikenteessä koska oli kiire ja kysyin ihan tavallisesti:
        -" hei, voisitko sanoa missä olis sateenvarjoja?"

        Vastauksena oli paha mulkaisu ja käden laiska heilautus:
        -" tossa niitä on" ja kas kummaa niin tyhmä olinkin että melkein seisoin siinä varjojen vieressä.

        Kulkuani vielä viestitti erittäin kyllästynyt ilme jonka ilmeinen analyysi minusta oli: TYHMÄ.

        Niin, tälläisiä hankalia otuksia me ollaan.

        forssan tarjoustalossa on samat väsyneet ämmät jotkat oli säästö pörssissä ja ne eivät todellakaan osaa hymyillä asiakkaille saatika heiltä jotain kysyvältä.onko v... päivä joka päivä vai mikä mättää.menkää muualle duuniin jos kerta v... mennä töihin ja palvella asiakkaita.muuten hyvä kauppa.


      • Tekstien Holmes
        henkilön kirjoittamia? kirjoitti:

        meinaan.

        Itseasiassa neljä ensimmäistä viestiä olivat yhden ja saman henkilön kirjoittamia. Tekstien kieliasu oli kaikissa samanlainen, lisäksi tietyt kielioppivirheet toistuivat kautta linjan. Motiivi ilmeisesti oli yrittää uskotella ihmisille, että hänen alkuperäisessä keskustelunavauksessa oli jotain perää. Aika säälittävää touhua tuollainen.

        En ole koskaan käynyt Forssan Tarjoustalossa, joten siihen asiaan en ota kantaa.

        Sellaisen vinkin annan alkuperäiselle kirjoittajalle: älä tule tänne kitisemään! Tämä palsta ei pysty korjaamaan kokemaasi vääryyttä. Jos haluat muutokseen asiaasi, soita Tarjoustalon henkilöstöpäällikölle ja tee virallinen valitus asiasta.


      • humpuukia 15
        sinulle vastaus kirjoitti:

        Onkohan sinulla vain hieman huono itsetunto kun osasit katseesta päätellä, että sinua pidettiin tyhmänä?
        Ja jos on ihan kamala kiire, niin mitäs kauppaan poikkeat? Kannattaa mennä ajan kanssa. On sitten aikaa etsiä.

        Toki asiakaspalvelu on plussaa, mutta mietitään vaikka näin esimerkkien valossa.

        Olet töissä sairaalan ensiavussa. Potilas on kuolemaisillaan eteesi. Sinun tulisi tehdä työsi. Sitten pompsahtaa ovesta joku, joka kysyy neuvoa röntgeniin. Seuraava kysyy tietä kahvioon. Seuraava vuodeosastolle. Jos näitä kaikkia jäät neuvomaan niin sinulle annettu työtehtäväsi jää hoitamatta (=pahimmillaan potilas menehtyy). Ja kaikki kysyvät olisivat löytäneet ilman sinun apuasikin kaiken mitä etsivät.

        Tai olet töissä uimahallissa valvojana. Tehtäväsi on valvoa ettei ketään pääse hukkumaan.
        Asiakas tulee ja kysyy missä on porealtaat. Missä on sauna. Missä on terapia-allas. Kahvio. Kuntosali..
        Jos näitä kaikkia neuvot, niin joku saattaa hukkua sillä välin ja et ole taaskaan saanut sinulle annettua tehtävää suoritettua. Ja jokainen olisi etsimänsä löytänyt kun vain olisi vaivautunut etsimään.

        Kärjistettyä? Ehkä. Mutta onko aina pakko valittaa?

        Kyllä oli tosi asiaton vertaus sairaalasta ! Se nyt on hiukkasen eri juttu !! Mutta tosta palvelusta ,kyllä Forssassa saa aika kiukkusia katseita ja vastauksia jos jotain uskaltaa kysyä ,huom. USKALTAA ! Sitä pitää sitten palkata uusia työntekijöitä ja niitä riittää Forssassa jos aika ei riitä ASIAKASPALVELUUN ! Ja ilmastointi kuntoon siellä on tosi huono ilma ! Tämä ei ole valitusta vaan asiallista palautetta !!! Ja tarkoitin lisää henkilö kuntaa !!


      • Anonyymi
        sinulle vastaus kirjoitti:

        Onkohan sinulla vain hieman huono itsetunto kun osasit katseesta päätellä, että sinua pidettiin tyhmänä?
        Ja jos on ihan kamala kiire, niin mitäs kauppaan poikkeat? Kannattaa mennä ajan kanssa. On sitten aikaa etsiä.

        Toki asiakaspalvelu on plussaa, mutta mietitään vaikka näin esimerkkien valossa.

        Olet töissä sairaalan ensiavussa. Potilas on kuolemaisillaan eteesi. Sinun tulisi tehdä työsi. Sitten pompsahtaa ovesta joku, joka kysyy neuvoa röntgeniin. Seuraava kysyy tietä kahvioon. Seuraava vuodeosastolle. Jos näitä kaikkia jäät neuvomaan niin sinulle annettu työtehtäväsi jää hoitamatta (=pahimmillaan potilas menehtyy). Ja kaikki kysyvät olisivat löytäneet ilman sinun apuasikin kaiken mitä etsivät.

        Tai olet töissä uimahallissa valvojana. Tehtäväsi on valvoa ettei ketään pääse hukkumaan.
        Asiakas tulee ja kysyy missä on porealtaat. Missä on sauna. Missä on terapia-allas. Kahvio. Kuntosali..
        Jos näitä kaikkia neuvot, niin joku saattaa hukkua sillä välin ja et ole taaskaan saanut sinulle annettua tehtävää suoritettua. Ja jokainen olisi etsimänsä löytänyt kun vain olisi vaivautunut etsimään.

        Kärjistettyä? Ehkä. Mutta onko aina pakko valittaa?

        Ei tällaista voi verrata kaupan palveluun sitä varten myyjät on siellä että auttavat ja neuvovat


      • Anonyymi
        itsekin kaupan alalla töissä kirjoitti:

        Kaupan myyjä on ensisijaisesti asiakaspalvelija, joten kyllä myyjän toimenkuvaan kuuluu asiakkaiden neuvominen ja opastaminen jossain määrin. Hyllyttäminenkin on toki tärkeää, mutta ei siinä kukaan kuole jos joku tavara ei sinne hyllyyn ehdi sillä sekunnilla. Tärkeämpää on, että asiakas saa tarvitsemansa tuotteet ja poistuu kaupasta tyytyväisenä.

        Kyllä asiakkaalla on oikeus saada myyjiltä apua, etenkin jos kyseessä on uusi ja iso myymälä.

        Mutta ei pidä unohtaa sitäkään, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Asiallisella ja mukavalla käyttäytymisellä saa taatusti hyvää asiakaspalvelua missä vaan.

        Olen samaa mieltä


    • törkeystalo

      kassamuijat mulkoilevat ja arvostelevat kaikki ovesta sisään astuvat, kun ei ole muuta tekemistä. en mene enää.

      • näkemiin

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä.Kaameita akkoja,ei vain Forssassa vaan muuallakin mm.Hyvinkäällä.Mulkoillaan arvostelevasti asiakkaita.Olis koulutuksen paikka.Kiitti mulle riitti.Pitäkä rättinne.


    • Jokaiselle jotakin

      ”En halua nyt yleistää, koska monet myyjät ovat myös mukavia,,,,,,,,,,,,,,,,,
      en pidä. hän on töykeä, kiireinen”

      ”Oletteko huomanneet samaa vai olenko minä vain harhaluuloinen?”


      KYLLÄ OLET harhaluuloinen ja epäkohteliaasti ajatteleva,
      jos vielä 34v tuollaisia on mielessäsi,
      on sinulle jäänyt murrosikä pahasti päälle.
      ------------------------------------------------------------------

      olisitpa kertonut muutaman esimerkin uusista,
      tai paljon kehittyviä/laajenevia yrityksiä joissa kaikki tietää kaiken ?

      • euron kitkuttaja

        Tämä uusi kauppa herättääkin paljon tunteita.
        Tarjoustalossa on työntekijöitä ehkä paikalla enemmän kuin muissa.
        Herättääkö tämä sellaisen tunteen kun kaksi myyjää juttelee keskenään, ettei palvelua tule?
        Ainakin sittarissa on henkilökunta vedetty vissiin minimiin ja ne raasut menee siellä häntä pitkänä, eikä ne keskenään juttele niin paljon.
        Olen huomannut tämän, mutta ei ole ainakaan vielä tullut sellaista olotilaa että kaksi keskenään justkaavaa myyjää nyt minusta mitään puhuisi.
        Ainoa seikka joka nyt minua, hieman vanhempana ihmisenä joissain vaivaa on purukumia jauhava kassa.
        Tämäkin on vanhaisaikainen mielipide ja varmaan joku sen pian minulle selittää että nyt minussa on vika ja että purukumin syöminen, se on sitä nykyaikaa. Mutta enhän asioi sellaisen kanssa joten sou? Sainhan sanoa mielipiteeni?


    • eräs asiakas

      Itse olen saanut ihan hyvää palvelua tuolla. Hinnat on välillä sekaisin, mutta usein myös niin päin, että kassalla halvempaa kuin hyllyn reunassa. Etten valita.

    • kun kuvittelet

      että asiakaspalvelijoilla pitäisi olla erityisiä tunteita sinua kohtaan. Noloa kuvailla joku henkilö noinkin tarkasti ja samalla solvata melko voimakkaasti. Tiesit varmasti että aiheutat solvauksellasi vähintäänkin syvää mielipahaa ja pahan arven henkilön mieleen. Eikö olisi ollut reilumpaa keskustella asiasta ihan vaan nenätysten.

      Jostain syystä internet on luonut monillekin MIEHILLE jonkinlaisen harhakuvan, että netissä voisi aukoa päätään miten sattuu ja huvittaa ja kenestäkä vaan, tosi egoistista ja narsistista.

      Mitäpä jos olet itse aiheuttanut jo vastenmielisyyttä ko. henkilössä tölläämällä ja mussuttamalla turhista?

      Ehkä sun olisi vähintäänkin korkea aika tarkistaa omia asenteitasi ja miettiä mitä ihmisistä puhut, selkään puukottaja.

      Sanotaanko niin että Seppo se on sellainen selkäänpuukottaja, että ei se jätä kiertämättä, jos kerran sattuu osumaan!

    • on huono

      työn johto. Kaikki tätä kauppaa vaivaavat viat johtuvat kehnosta johtamisesta. Syystä tai toisesta (jota siis tässä yhteydessä ei osaa edes arvailla) on johdolta hukassa niin osaaminen kuin ohjaaminenkin.

      Saattaahan olla että liike pyrkiessään maksimoimaan tuoton halvoilla hinnoilla, ei haaskaa myöskään palkkoihin. Tästä seuraa yleensä heikko ja heikkenevä työmoraali. Ei ole oikeastaan mitään väliä toimiiko kauppa itsessään koska sillä ei ole mitään merkitystä työntekijälle.

      Toisaalta tulee myös mieleen että onko ko. kaupan toiminnassa mukana jotain sellaista jonka peittelemiseksi halutaan pitää palvelutasoa heikkona. Verottaja voisi kiinnostua paikasta jos on selvästi osoitettavissa että hinnoilla ei ole todellisuuspohjaa.

      Siinä mielessä siis yksittäisten työntekijöiden mollaaminen netissä on erittäin arvelluttavaa ja erittäin loukkaavaa käytöstä.

      • totinen ostaja, en vaadi hymyä

        Olen jo sekaisin näistä kirjoituksista, mutta pakko nyt jonkun mielipiteeseen siitä "tekohymystä" sanoa oma kantani.
        No joopa joo, eihän kenenkään poskilihakset kestä hymyilemistä koko päivää.
        Tuleehan siitä ihan outo ilme jos väkisin pusertaa tuollaisen hymyn naamaan mikä ei oo aito. Ja millainen on ihminen joka hymyilee oikeesti koko ajan, onko se .....ihan.....anteeksi nyt vaan kaikille hymyileville, mutta eikö siellä kassalla sitten saa olla ihan normaalilla naamalla?

        Mutta kuka työnantaja pakottaa hymyilemään?
        Katselin kerran Hemtexin ilmoitusta ja siinä haettiin "paineen kestävää, hymyilevää myyjää".
        APUA, sanon minä.
        Asioin Turussa tähän ketjuun kuuluvassa myymälässä, eikä siellä nyt kukaan ollut epäaidon tuntuinen, ihan hyvä palvelu totisella naamalla.

        Jotain tarttis tehdä kun nuo kassat on jatkuvasti tulilinjalla, hymyä vai ei. Aina joku narisee. Toivoisin kyllä että meillekkin tulisi näitä kassa-automaatteja, niinkuin Lontoossa ne on jo arkipäivää. Siellä saa valkata ottaako automaatin vaiko ihmisen! Ja arvatkaapas. Se inhimillinen ihminen on usein joku maahanmuuttaja karmean pienellä palkalla.

        Kaupan täti ei ole enää kohta yhtään mitään.


      • vali....vali
        totinen ostaja, en vaadi hymyä kirjoitti:

        Olen jo sekaisin näistä kirjoituksista, mutta pakko nyt jonkun mielipiteeseen siitä "tekohymystä" sanoa oma kantani.
        No joopa joo, eihän kenenkään poskilihakset kestä hymyilemistä koko päivää.
        Tuleehan siitä ihan outo ilme jos väkisin pusertaa tuollaisen hymyn naamaan mikä ei oo aito. Ja millainen on ihminen joka hymyilee oikeesti koko ajan, onko se .....ihan.....anteeksi nyt vaan kaikille hymyileville, mutta eikö siellä kassalla sitten saa olla ihan normaalilla naamalla?

        Mutta kuka työnantaja pakottaa hymyilemään?
        Katselin kerran Hemtexin ilmoitusta ja siinä haettiin "paineen kestävää, hymyilevää myyjää".
        APUA, sanon minä.
        Asioin Turussa tähän ketjuun kuuluvassa myymälässä, eikä siellä nyt kukaan ollut epäaidon tuntuinen, ihan hyvä palvelu totisella naamalla.

        Jotain tarttis tehdä kun nuo kassat on jatkuvasti tulilinjalla, hymyä vai ei. Aina joku narisee. Toivoisin kyllä että meillekkin tulisi näitä kassa-automaatteja, niinkuin Lontoossa ne on jo arkipäivää. Siellä saa valkata ottaako automaatin vaiko ihmisen! Ja arvatkaapas. Se inhimillinen ihminen on usein joku maahanmuuttaja karmean pienellä palkalla.

        Kaupan täti ei ole enää kohta yhtään mitään.

        onko siellä pakko olla työssä jos ei viihdy
        -asiakkaat huonostikäyttäytyvä - pieni palkka.
        menee ja hakee toisen työn - yksinkertaista.


      • ootko tosissas???
        vali....vali kirjoitti:

        onko siellä pakko olla työssä jos ei viihdy
        -asiakkaat huonostikäyttäytyvä - pieni palkka.
        menee ja hakee toisen työn - yksinkertaista.

        niitä töitä kun ei ihan niin hirveästi ole. Kassoilla jne asiakaspalvelussa on paljon ihmisiä, koska eivät ole välttämättä löytäneet sitä muuta työtä. Osalla vielä todella hyvä koulutus takana.
        Kyllä joskus pitäisi vaan oikeasti olla vähän myötätuntoisempi toista ihmistä kohtaa. Kun elämässä on monilla ihan todellisiakin ongelmia kuin jonkun tekohymy!!!


      • kirja käteen
        ootko tosissas??? kirjoitti:

        niitä töitä kun ei ihan niin hirveästi ole. Kassoilla jne asiakaspalvelussa on paljon ihmisiä, koska eivät ole välttämättä löytäneet sitä muuta työtä. Osalla vielä todella hyvä koulutus takana.
        Kyllä joskus pitäisi vaan oikeasti olla vähän myötätuntoisempi toista ihmistä kohtaa. Kun elämässä on monilla ihan todellisiakin ongelmia kuin jonkun tekohymy!!!

        Aina voi opiskella.
        Jos asenne on ihan alhaalla eikä sitä motivaatiota ole edes kouluttautumaan johonkiin muuhun ammattiin, voi vain arvailla millainen hirviö siellä kassalla istuu kymmenen vuoden päästä.
        Itse olen päässyt toivomaani ammattiin, tosin työtä on pitänyt tehdä sen eteen.
        En ole jäänyt johonkiin kassatuoliin istumaan.
        Tuohon hymyyn en ota kantaa.


      • ???
        kirja käteen kirjoitti:

        Aina voi opiskella.
        Jos asenne on ihan alhaalla eikä sitä motivaatiota ole edes kouluttautumaan johonkiin muuhun ammattiin, voi vain arvailla millainen hirviö siellä kassalla istuu kymmenen vuoden päästä.
        Itse olen päässyt toivomaani ammattiin, tosin työtä on pitänyt tehdä sen eteen.
        En ole jäänyt johonkiin kassatuoliin istumaan.
        Tuohon hymyyn en ota kantaa.

        niin ja kaikillahan on varaa opiskella koko elämä...


      • mutta ei pääse
        ??? kirjoitti:

        niin ja kaikillahan on varaa opiskella koko elämä...

        Suomessa on hyvä mahdollisuus opiskella, jos tahtoo ja jos on aivot.
        Opintotuki ja työssäkäyminen on vaihtoehto.
        Lainaakin saa.
        Ajattele kehitysmaita, millä siellä hyvinkin älykäs ihmnen voisi mitään opiskella jos on täysin absoluuttisen köyhä.
        Täysin.
        Ei peruspäivärahaa - työmarkkinatukea - ei toimeentulotukea - ei mitään opintotukea - ei kassaneidin palkkaa.
        Siellä se köyhä, täysin köyhä istuu bampumajassa.


      • ???
        mutta ei pääse kirjoitti:

        Suomessa on hyvä mahdollisuus opiskella, jos tahtoo ja jos on aivot.
        Opintotuki ja työssäkäyminen on vaihtoehto.
        Lainaakin saa.
        Ajattele kehitysmaita, millä siellä hyvinkin älykäs ihmnen voisi mitään opiskella jos on täysin absoluuttisen köyhä.
        Täysin.
        Ei peruspäivärahaa - työmarkkinatukea - ei toimeentulotukea - ei mitään opintotukea - ei kassaneidin palkkaa.
        Siellä se köyhä, täysin köyhä istuu bampumajassa.

        tottakai tuokin on totta, mutta elämäntilanteita on täällä suomessakin ihan ei tarvii mennä ulkomaille asti. (ihan kotimaastakin löytyy todella köyhiä)
        Pointti oli se että oikeesti voitais ajatella joskus muitakin kuin itseään=) eikä vaan aina negatiivista, joskus voitais tuntea vaik sympatiaa ihan täällä kotomaassa toisia kohtaan, tai ainakin kunnioittaa myös niitä kassatyttöjä ja muita asiakaspalvelijoita. Ja että useimmat ne kassatytötkin ovat ihan opiskelleita ihmisiä...


      • puotipuksu
        totinen ostaja, en vaadi hymyä kirjoitti:

        Olen jo sekaisin näistä kirjoituksista, mutta pakko nyt jonkun mielipiteeseen siitä "tekohymystä" sanoa oma kantani.
        No joopa joo, eihän kenenkään poskilihakset kestä hymyilemistä koko päivää.
        Tuleehan siitä ihan outo ilme jos väkisin pusertaa tuollaisen hymyn naamaan mikä ei oo aito. Ja millainen on ihminen joka hymyilee oikeesti koko ajan, onko se .....ihan.....anteeksi nyt vaan kaikille hymyileville, mutta eikö siellä kassalla sitten saa olla ihan normaalilla naamalla?

        Mutta kuka työnantaja pakottaa hymyilemään?
        Katselin kerran Hemtexin ilmoitusta ja siinä haettiin "paineen kestävää, hymyilevää myyjää".
        APUA, sanon minä.
        Asioin Turussa tähän ketjuun kuuluvassa myymälässä, eikä siellä nyt kukaan ollut epäaidon tuntuinen, ihan hyvä palvelu totisella naamalla.

        Jotain tarttis tehdä kun nuo kassat on jatkuvasti tulilinjalla, hymyä vai ei. Aina joku narisee. Toivoisin kyllä että meillekkin tulisi näitä kassa-automaatteja, niinkuin Lontoossa ne on jo arkipäivää. Siellä saa valkata ottaako automaatin vaiko ihmisen! Ja arvatkaapas. Se inhimillinen ihminen on usein joku maahanmuuttaja karmean pienellä palkalla.

        Kaupan täti ei ole enää kohta yhtään mitään.

        Kyllä se palvelu ja hymy tulevat ihan luonnostaan. Kun tykkää työstään ja töihin on kiva mennä, niin kyllä se näkyy siellä asiakaspalvelussa. Ja mielestäni sen myyjän "päätyö" on se asiakaspalvelu, muut työt tehdään siinä sivussa. Purkan jauhaminen ja tekstareitten lähettäminen siinä kassalla ei ole hyvää asiakaspalvelua eikä myös se että sinutellaan "vanhempia", tarkoitan n. 70-90v. asiakkaita.Itse olen yli 50v. enkä sinuttele edes oman ikäisiäni asiakkaita. Kilpailu on tänä päivänä kovaa ja ainoa asia millä voit vastata tähän on hyvä palvelu!


      • on helppoo...
        kirja käteen kirjoitti:

        Aina voi opiskella.
        Jos asenne on ihan alhaalla eikä sitä motivaatiota ole edes kouluttautumaan johonkiin muuhun ammattiin, voi vain arvailla millainen hirviö siellä kassalla istuu kymmenen vuoden päästä.
        Itse olen päässyt toivomaani ammattiin, tosin työtä on pitänyt tehdä sen eteen.
        En ole jäänyt johonkiin kassatuoliin istumaan.
        Tuohon hymyyn en ota kantaa.

        joo, ei se vaan oikeessa elämässä mee niinkuin elokuvissa.

        Kapitalismiahan siitä saamme vain kiittää että kaupanmyyjän ja kassan työ on niin pienipalkkaista että sitä ei kukaan kovinkaan motivoituneena jaksa tehdä kuin ehkä kauppias itse, hänellehän se kassakoneen hoosianna onkin ihan toinen juttu!

        Jos työstä saisikin sellaisen palkan, että sillä kykenee elämään normaalisti ilman että pitää painaa tukka putkella montaa hommaa, niin sehän olisi ihan hienoa ja siinä sitä olisi jo syytä tehdä ne työnsäkin oikeesti ja kunnolla!


      • Tekstien Holmes
        vali....vali kirjoitti:

        onko siellä pakko olla työssä jos ei viihdy
        -asiakkaat huonostikäyttäytyvä - pieni palkka.
        menee ja hakee toisen työn - yksinkertaista.

        on hirveästi valinnanvaraa työpaikkojen osalta. Mitäs se teidän työttömyysprosenttinne on tällä hetkellä - lähempänä 10% vai 20%?


    • kävin

      siellä. Ei ollu mitään ongelmaa. kaverin kans puhuttiin et hyvin siellä porukkaa käy. Parkkipaikka aina puolillaan, kun taas hurrikaanin pihalla on kaks.

      Eiks siitä voi maalaisjärjellä aatella.

      • munmielipide

        Hurrikaanissa ei ikinä mun aikana ole ollut yhtään asiakkaita. Aina pääsee suoraan kassalle, sille yhdelle ainoalle, joka hihnan vieressä seisoo tylsistyneen näköisenä. Tietysti voi olla niin että olen käynyt hiljaisella hetkellä. Juhannusta edeltävänä torstaina oli muissa kaupoissa kyllä tajuttomat ruuhkat,vaan sielläpä ei,kas kummaa.

        Millä niin iso kauppahalli tekee tulosta, ja saa työntekijöitten palkat maksettua, jos ei asiakkaita käy.


    • nyt kannattaa

      käydä molemmissa oli myyjä hyvä tai huono. Veikkaan et vähänajan päästä on kumpikin halli aika tyhjillään. sitten sinne ei pääse kattoo niitä myyjiä ellei murtaudu sisään ja sillonka siel ei myyjiä vaan kiukkunen poliisi joka pistää putkaan riisuu ja pamputtaa. Et ei o hyvät vaihtikset.

      • Hurrikaani laittaa

        hyvinkin pian ovet kiinni lopullisesti. Johto ei vaan toimi, eikä löydy asiakaskuntaa...
        Prisma kun tulee niin todennäköisesti myös tarjoustalo joutuu ovensa sulkemaan.


      • ----erseeeeee---
        Hurrikaani laittaa kirjoitti:

        hyvinkin pian ovet kiinni lopullisesti. Johto ei vaan toimi, eikä löydy asiakaskuntaa...
        Prisma kun tulee niin todennäköisesti myös tarjoustalo joutuu ovensa sulkemaan.

        Jälkiviisana voin nyt loppuvuodesta 2014 sanoa että nykyään asiakkaita riittää ja
        aika hyvin näkyy kaupalla menevän.

        Minulla on kaksikohtainen teoria, miksi nyt menee paremmin:
        1) Mainostus ilmaisjakelulehdessä (ja valikoimaakin piisaa)
        2) Kaikenmaailman sikajuhlapäivät, ne vetävät väkeä paikalle. Kai noista joku ostaakin jotain! Tänä vuonna oli huutokauppakin, tällainenkin sirkus vetää väkeä.

        Tuolla tulee lähes joka viikonloppu käytyä, koska asun muualla (jo vuodesta 197x).


      • nnfnxnxnndndnfnnxnx
        ----erseeeeee--- kirjoitti:

        Jälkiviisana voin nyt loppuvuodesta 2014 sanoa että nykyään asiakkaita riittää ja
        aika hyvin näkyy kaupalla menevän.

        Minulla on kaksikohtainen teoria, miksi nyt menee paremmin:
        1) Mainostus ilmaisjakelulehdessä (ja valikoimaakin piisaa)
        2) Kaikenmaailman sikajuhlapäivät, ne vetävät väkeä paikalle. Kai noista joku ostaakin jotain! Tänä vuonna oli huutokauppakin, tällainenkin sirkus vetää väkeä.

        Tuolla tulee lähes joka viikonloppu käytyä, koska asun muualla (jo vuodesta 197x).

        Joo, nykyään tuo hurrikaani on jopa ruuhkainen kauppa. Että hyvin on asiakkaita saaneet houkuteltua. Hurrikaanin oma bonus-järjestelmä on myös varsin hyvä, vertaa mihin tahansa muuhun. Silti kannattaa verrata tokmannin hintoihin, tokmannilla osa tuotteista on halvempia.


    • pitkäkaula

      Käyn kyseisessä kaupassa usein ja olen löytänytkin sieltä edullista tavaraa, jos myyjät pitkään katsoo niin katsokoon en minä siitä kulu. Pari kertaa on kassa sohlannut, mutta korjannut virheen heti. Kauhean kiireiseltä ei siellä myyjien toiminta näytä, yksi laittoi tavaroita hyllyyn ja kaksi seisoi vieressä katselemassa. Toisen hyllyn luona myyjä täytti hyllya ja toinen seisoi vieressä, jutellen jonkun opiskeluista. Asiakas pudotti kaljapulon lattialle ja senkin siivoamiseen tarvittiin kaksi myyjää, hyvähän se on että yhteistyö pelaa. Minua ei haittaa jos omistajalla on varaa pitää siellä niin paljon henkilökuntaa, kyllähän nämä nuoretkin rahaa tarvitsevat. Kyllä sielläkin joku myyjä ihan iloisesti tervehtii ja hymyilee päälle. Minä olen sen verran kova luu ettei minua saa sieltä karkotetuksi muutaman epäkohteliaan myyjän takia.

    • sirpa t

      on todella omituista jauhaa noin mitättömistä asioista. minua itseäni ainakin naurattaa moinen rutina. itse en jaksa kiinnittää huomiota työntekijöiden hommiin, vaan teen ostokseni ja lähden. miksi mennä kyseiseen kauppaan jos ei miellytä? ja koulutuksesta puheen ollen, pitäisikö olla insinööri etä voi mennä kaupan kassalle? en nyt halua loukata, mutta täytyypä olla todella tylsä elämä jos kiinniittää noin paljon huomiota toisten ihmisten työskentelyyn ja kehtaa vielä julkisesti märistä. itselläni ei ole kokemusta asiakaspalvelutyöskentelystä mutta ei varmasti myöskään keskustelun aloittajalla.

      • seonpollisistapäivää

        Mä en kyllä usko et tarvii jotain inssin tutkintoo kassalle.
        Kai ne saa jotain muuta, vaikkakin on paljon nitä työttöminä. En tiedä. Tuntuu oudolta silti.Opiskeleva voi olla kyllä.
        Tänne kirjoittavalla ei tarvii olla kokemusta asiakaspalvelutyöstä.


    • ei vorssalainen

      Taas tullut melkein koko ketju täytettyä perus forssalaisella paskan jauhannalla! Oikeesti te forssalaiset ootte tosi kateellisia jollekin halppisketjun omistajalle! hahaha :D Eikös se ole hyvä että nuorilla on töitä?! Vai vanhoja ämmiäkö pelkästään pitäisi teidän marketeissa olla töissä?! Ei oikeesti... Teil osalla on kyl jutut... Ja mä sain taas hyvät naurut! :D

    • Forssassa

      Omalla kotinurkilla ei ole Tarjoustaloa ja mielestäni ihan ok, mutta ainahan hinnoissa ja palveluissa on eroja, mut tarjoustalosta ihan positiivinen kokonaisvaikutelma.

      Oikein mukavia paikkoja muitakin on Forssassa paljon, kuten tuo uusi GOOD LUCK
      Thaihierontakin Viksbergin ostoskeskuksessa!

      • Kalle 76

        Mä kun menen kauppaan niin haen sen mitä tarvitsen, kassalle mennessäni sanon moi ja otan kimpsut ja kampsut enkä murehdi sen kummempia. Mitä sitä suotta miettimään, että kuka puhuu ja mitä puhuu ja kenen kanssa. Olisihan se hölmöä jos ne keskenään (myyjät) eivät mitään päivän aikana puhuisi. Harva omassa työssään koko päivää täysin työkavereilleen puhumatta on?


      • kai minunki
        Kalle 76 kirjoitti:

        Mä kun menen kauppaan niin haen sen mitä tarvitsen, kassalle mennessäni sanon moi ja otan kimpsut ja kampsut enkä murehdi sen kummempia. Mitä sitä suotta miettimään, että kuka puhuu ja mitä puhuu ja kenen kanssa. Olisihan se hölmöä jos ne keskenään (myyjät) eivät mitään päivän aikana puhuisi. Harva omassa työssään koko päivää täysin työkavereilleen puhumatta on?

        pitää kommentoida, kun kaikki muutki jaksaa jauhaa tätä aihetta. olen sitä mieltä että jos saan jossain huonoa palvelua, oli yritys mikä tahansa en mene sinne enään uudelleen, ainakaan ihan heti. jokaisella on oikeus tehdä ostoksensa siellä missä saa sitä haluamaansa aurinkoista palvelua. turhaan kai täällä on haukkua vain kahden kaupan henkilökuntaa, kun huonoa asiakaspalvelua saa monessa muussa paikassassakin.eiköhän tämä aihe ole jo loppuun kulutettu ja jotenki tuntuu hiukan huvittavaltakin. maailmassa on paljon muitakin ja isompia asioita, joita kannattais miettiä ja joiden pitäisi koskettaa jokaisen sydäntä. kyllä meillä täällä suomessa on kuitenkin kaikki aika hyvin, loppujen lopuksi.


      • olenkin
        kai minunki kirjoitti:

        pitää kommentoida, kun kaikki muutki jaksaa jauhaa tätä aihetta. olen sitä mieltä että jos saan jossain huonoa palvelua, oli yritys mikä tahansa en mene sinne enään uudelleen, ainakaan ihan heti. jokaisella on oikeus tehdä ostoksensa siellä missä saa sitä haluamaansa aurinkoista palvelua. turhaan kai täällä on haukkua vain kahden kaupan henkilökuntaa, kun huonoa asiakaspalvelua saa monessa muussa paikassassakin.eiköhän tämä aihe ole jo loppuun kulutettu ja jotenki tuntuu hiukan huvittavaltakin. maailmassa on paljon muitakin ja isompia asioita, joita kannattais miettiä ja joiden pitäisi koskettaa jokaisen sydäntä. kyllä meillä täällä suomessa on kuitenkin kaikki aika hyvin, loppujen lopuksi.

        kanssasi samaa mieltä. kyllä täällä forssassa on muitakin ongelmia kuin joidenki kauppojen asiakaspalvelu. hei herätkää nyt jo...


      • miekin
        olenkin kirjoitti:

        kanssasi samaa mieltä. kyllä täällä forssassa on muitakin ongelmia kuin joidenki kauppojen asiakaspalvelu. hei herätkää nyt jo...

        olen samaa mieltä, että nyt tämä jauhaminen sais jo loppua. ei tämä kuitenka muuta asioita. missäs muuten roydon.. olet kun et enää kirjoittele tänne? teitkö lakon vai?? kyllähän tämä juttu alkaa käydä ihan turhaksi, vai mitä?


      • harmittaa
        miekin kirjoitti:

        olen samaa mieltä, että nyt tämä jauhaminen sais jo loppua. ei tämä kuitenka muuta asioita. missäs muuten roydon.. olet kun et enää kirjoittele tänne? teitkö lakon vai?? kyllähän tämä juttu alkaa käydä ihan turhaksi, vai mitä?

        kun tuo kyseinen Tarjoustalo osti Forssan, Humppilan ja Urjalan Säästöpörssin. Ja sen jälkeen, ei kun ovet kiinni ja kaupat loppuivat. Kyllä harmittaa. Siinä meni yhdellä iskulla asiat päin peppua. Joten ei harmita, miten Tarjoustalolla nyt menee Forssassa. Aivan sama.


      • sentään
        harmittaa kirjoitti:

        kun tuo kyseinen Tarjoustalo osti Forssan, Humppilan ja Urjalan Säästöpörssin. Ja sen jälkeen, ei kun ovet kiinni ja kaupat loppuivat. Kyllä harmittaa. Siinä meni yhdellä iskulla asiat päin peppua. Joten ei harmita, miten Tarjoustalolla nyt menee Forssassa. Aivan sama.

        ei siinä mitään, sähän oot idiootti.
        Oota siinä pyörätelineellä.
        Kyllä sua joku lyö ja vo menä khdilleen.


      • JAA SENTÄÄN
        sentään kirjoitti:

        ei siinä mitään, sähän oot idiootti.
        Oota siinä pyörätelineellä.
        Kyllä sua joku lyö ja vo menä khdilleen.

        Tarkoitat mitä??? SELVIÄ! Äläkä ota enää.


    • tippa.

      Kyllä se vaan niin on,että asiakaspalvelussa olevan henkilön on osattava erottaa vapaa- ja työaika. Vaikka asiat olis kuin huonosti ei se kuulu millään lailla asiakkaalle, vaan silti on oltava ystävällinen ja hymyileväkin. Ja jos sitä hymyä ei pysty naamalleen saamaan taitaa asiakaspalveluala olla aivan väärä. Ja kyllä,olen ollut niin kaupan kassalla kuin erikoisliikkeessäkin kassalla.

      • Eero08

        Miten on Forssalaisilla asiat huonosti sieltä ei muuta kuulu kun valitusta.Olkaa tyytyväisiä kun saatte sinne palveluita ja työpaikkoja.Saatte sen uuden Prismankin sinne ja sitten tehdään Kellonsoittajankatu valmiiksi eli Yhtiönkadun jatke.Ei tää kaikille sovi mutta lopettakaa valittaminen!


      • 6luuvitonen
        Eero08 kirjoitti:

        Miten on Forssalaisilla asiat huonosti sieltä ei muuta kuulu kun valitusta.Olkaa tyytyväisiä kun saatte sinne palveluita ja työpaikkoja.Saatte sen uuden Prismankin sinne ja sitten tehdään Kellonsoittajankatu valmiiksi eli Yhtiönkadun jatke.Ei tää kaikille sovi mutta lopettakaa valittaminen!

        Aika läpinäkyvää on tuo keskustelu täällä, eikö 2:nen voisi laittaa henkilökuntansa jonnekin sosiaalisen median kursseille.


    • tyytyväinen asiakas

      Jos ei tyttö tykkää flirttailla sulle niin voi voi.

    • Lutaitoinen

      Kaikki tavara-artikkelit merkitty kun katsot `vähän`ylöspäin hyllyjen välissä.

    • morojonsk

      Forssan tarjoustalon henkilökanta on suurimmalta osin asiallista varsinkin nuoret myyjät tosin varmaan nuoret tekevät välillä virheitäkin mut niin mä aikuisetkin teemme ja teimme nuoruudessamme (kukaan ei oo seppä syntyessään,) ja ymmärrän että myyjät kattovat asiakkaita jo ovalta tullessa siihenkin löytyy järkevä selitys mm. tuleeko ryöstäjä sisään tai niin päihteiden alaisena ettei voi päästää kauppaan häiriköimään. ja kassa tytön hymy on paljon kiinni meistä asiakkaista yksi meistä tulee soittamaan suutansa puoliaiheetta kassalle ja haukkuu kassan .niin tosi asia on kyllä sillä nuorella menee aikansa kun se toipuu siitä ja varmaan jokunen seuraava asiakas saa teko hymyä osakseen me aikuiset osaamme yleensä nollata tilanteen nopeammin. mutta jos me aikuiset olemme koulumme käyneet ja työtä tehnyt jonkin aikaa niin silloin olemme ammattilaisia ja me emme saisi sortua epäammatilliseen kytökseen .ja jos nuoret kaupassa sortuvat virheisiin ammattimyyjän pitää opettaa nuorta .eli syy on amattimyyjien -ei nuorten- ja eräs tumma tukkainen nuori tyttö pitkä tyttö neuvoi mua ainakin tosi kiitettävästi ks paikassa kassalla kiitos hänelle .muistakaa antaa ne hyvät palautteet myös . ja muistakaa se että forssa on kaupunkina ja häiriköiden osalta vahvana paikkana joten kyllä myyjillä on ressi ja pelkoa olla myös töissä on vääriä setelejä ja juoksu kaljan hakijoita yms... harmia kyllä ne varmasti parhaansa yrittää nuoret

      • Jouz

        Tavaratalo Hurrikaani RULEZ!!! Samaa kamaa edullisemmin! Ostin läppärilaukun 9,95.- muualla samanveroiset yli 20.-


      • Oikein tyytyväinen
        Jouz kirjoitti:

        Tavaratalo Hurrikaani RULEZ!!! Samaa kamaa edullisemmin! Ostin läppärilaukun 9,95.- muualla samanveroiset yli 20.-

        Siellä on edullista tavaraa, on tilaa kävellä ja katsella ja kun myyjältä jotain kysyy, tulee yleensä ystävällinen vastaus.
        Kassalla on ihan asiallista ollut. Jos ei mitään naurun remakkaa siinä ole, niin ei sitä kyllä kaipaakaan.

        Kyllä monessa kaupassa on tylympää kohtelua henkilökunnan osalta.
        Onneksi Vaatehuoneeltä ovat ne erittäin tylyt ihmiset lähteneet tai lähetetty pois. Se oli kauhea paikka pari-kolme vuotta sitten.


      • joskus käynyt
        Jouz kirjoitti:

        Tavaratalo Hurrikaani RULEZ!!! Samaa kamaa edullisemmin! Ostin läppärilaukun 9,95.- muualla samanveroiset yli 20.-

        Hurrikaanissa tavara ihan p....a


      • Tekstien Holmes

        Laitapa jatkossa ne isot alkukirjaimet sinne tekstin joukkoon lauseen alkuun. Helpottaa valtavasti lukijaa, pystyy hieman jäsentämään lukemaansa. Nyt jätin kyllä tuon ajatustulvasi lukematta.


    • maiju112

      kyl mä olen aina löytänyt forssan tarjoustalosta kaiken mitä olen tarvinnut menen aina ajan kanssa sillon myös löytää löytämänsä tavaran

    • pikiliini

      no sekaista siellä on ainakin, onko siisteys kiinni myymälänhoitajasta, kun olen siistejäkin tarjoustaloja nähnyt?

      • 38

        "pikiliini"

        kertoisitko kun näytät tietävän, mitä epäsiistiä olet siellä nähnyt, me muutkin sivistyttäisiin,
        jään odottelemaan.


    • Vanha kiusaajako?

      Morkkaakohan täällä eräs vanhempi myyjä nuorempia? Työpaikkakiusaamista ja oman edun tavoitteluako?
      Minulla on nimittäin juuri päinvastaisa kokemuksia eräästä vanhasta kassasta. Menin kerran kassalla joka on lähempänä ulko-ovea. Asiakkaita oli lisäkseni vain toinen jonossa, silti tämä tumma lyhythiuksinen kassa tokaisi vihaisesti että voisi sinne toisellekein kassalle mennä kun istuu vaan laiskana. Keräsin kimpsuni hihnalta ja meni viereiseen kassaan jossa oli jonoa ja kassana toimi ystävällinen nuori nainen. Huomasin että tyttö oli kuullut sanomisen ja kerroinkin sen vielä hänelle. Fiksuna työntekijänä hän ei mollannut työkaveiaan vaikka aihetta olisikin ollut mutta näin että hän kärsi työpaikkakiusaamiesta. Nyt kun kävin liikkeessä niin pettymyksekeni oli uusi kassa ja hässäkkä kassalla. Savustettiinkohan tuo tyttö ulos?

      • Kototkot

        on sanan säilä huulillaan ja osaavat sitä käyttää ruoskan tavoin.
        Pahan kotkan pelkkä silmäyskin on varsin sävähdyttävä.
        Kateutta vai mitä lie?


      • ei oo totta!
        Kototkot kirjoitti:

        on sanan säilä huulillaan ja osaavat sitä käyttää ruoskan tavoin.
        Pahan kotkan pelkkä silmäyskin on varsin sävähdyttävä.
        Kateutta vai mitä lie?

        Sellaiset ihmiset pitää karsia pois työpaikalta. Lyöttäytykööt muut yhteen ja työpaikan johdolle ilmoitus, että homma ei toimi niin kauan kun kotka on samassa pesässä. Ei sellainen kotka enää muuksi muutu. Pitäkää puolenne ja tehkää työpaikasta mukava. HV eli hauskaa vappua!


    • entinen asiakas

      Olen samaa mieltä!
      Tänään sain sen tuta, ylimielistä ja välinpitämätöntä palvelua. Yksi tumma naismyyjä sentään yritti olla asiallinen. Kysymys oli vuosi sitten ostetuista saappaista, noin kahdeksan kertaa jalassa olleista jalkineista, jotka olivat auenneet sivusaumoistaan.
      Oletan, että kaikkein ylimielisin istuu ns. johtajan pallilla! Pitkän päälle tälläinen asiakkaiten kohtelu käy kalliiksi.
      T: entinen asiakas

      • Olen eri tyyppiä

        "Kysymys oli vuosi sitten ostetuista saappaista,"

        varmaan yksikään kauppa ei halua moisia asiakkaita, jotka vuoden vanhoista saappaista valittaa
        ja saappaat eivät varmaan olleet kalliimmasta hintaluokasta,
        eivätkä erityisiä merkkituotteita.

        Ja oli niin-tai-näin, vuoteen mahtuu monenlaista historiaa.

        enkä minäkään haluaisi ko. valittajaa puolisoksi, anteeks´vaan, opetukseni.
        .


      • Keputtelija
        Olen eri tyyppiä kirjoitti:

        "Kysymys oli vuosi sitten ostetuista saappaista,"

        varmaan yksikään kauppa ei halua moisia asiakkaita, jotka vuoden vanhoista saappaista valittaa
        ja saappaat eivät varmaan olleet kalliimmasta hintaluokasta,
        eivätkä erityisiä merkkituotteita.

        Ja oli niin-tai-näin, vuoteen mahtuu monenlaista historiaa.

        enkä minäkään haluaisi ko. valittajaa puolisoksi, anteeks´vaan, opetukseni.
        .

        Sianpaskassa jos kävelee,siinä on ammoniakkia.


      • Muultamaalta
        Keputtelija kirjoitti:

        Sianpaskassa jos kävelee,siinä on ammoniakkia.

        sikalasaappaisiin saa jotain tukiaisia?M


    • bertha 99

      Joo olen huomanut. siksi en viitsi edes enää käydä koko kaupassa. palvelu on todella surkeaa.

      • askaa1

        ketju näköjään nostettu esiin, pakko sanoa että kauppa on ok.
        Ja onko se myyjien vika jos mitään ei tiedä tai on paljon asiaa työkaverille ja ei huomaa sitten että asiakas siinä odottelee viitsisikö häiritä.
        Jos se on esimiehille ok, niin kaippa se on vain kaupan tyyli?


    • Merja Heikkilä

      Minä asioin Forssan Tarjoustalossa silloin tällöin, ja aina olen siellä saanut hyvää ja ystävällistä palvelua.

    • olette töissä??

      Ihan vaan yleisesti. Jotenkin nuo palvelualalla olevat työntekijät eivät tahdo käsittää, että ovat TÖISSÄ silloin kun pistävät työvaatteet päälleen ollessaan työpaikkallaan. He ovat silloin työnantajan palveluksessa josta saavat myös palkan. Mikä kumma siinä on, ettei sitä tahdota käsittää.

      Miten voi olla niin vaikeaa tulla asiakkaalle näyttämään jotain tuotetta. Onko se työntekijän kunto todella niin huono, ettei jakseta yhtään kävellä. Työnantajan pistäisi pistää työntekijät lenkille jos ei jakseta työaikaa seistä tai sitten todellakin lyhentää se työaika niin lyhyeksi, että työntekijän kunto sen kestää. Huonokuntoista ei kannata ottaa lainkaan töihin!

    • yksjukkis

      Käy siellä silloin tällöin ja en ole saanut huonoa palvelua, vaikka etsin monesti tavaroita, joita ei siellä ole. Hintapuoli on kyllä hyvä. En viitsi kirjoitella hintavertauksia, mutta monet tavarat ovat 10-30% halvempia, kuin muilla.
      Yleensä saa sellaista palvelua, kuin itsekkin edustaa. Kaupassa aina on piha lähes täynnä ja usea kassa, sekä jono, jos on huono kauppa, niin ei niin ole. Kun kilpailija Jokiostentien varrella on vain yksi kassa, eikä juuri koskaan jonoa, siellä palvelu on kans ihan sopivaa, mutta miten voi pärjätä.

      • Halvallasaatu paras

        "yksjukkis"

        ""mutta monet tavarat ovat 10-30% halvempia, kuin muilla""

        Valtaosa ihmisistä tuijottaa vain ja ainostaan hintaa. Kaikki muu unohtuu. Kyllä ihmiset haluavat ammattitaitoiset ja tuotteensa tuntevat myyjät, mutta siitä ei olla valmiita maksamaan euroakaan. Viittaat Hurrikaaniin, siellä on erittäin osaava henkilökunta jolle myös joutuu maksamaan ihan oikeesti palkkaa. Osaava myyjä osaa myös pyytää palkkaa työstään. Palkanmaksulle on lähes ainoa tapa, saada se raha niistä myydyistä tuotteista, jos tarkoitus on liiketoimintaa pyörittää niin ettei palkkaturva joudu maksamaan palkkoja veronmaksajien rahoilla.

        Jonottavathan ihmiset huoltoasemallekkin tuntikausia saadakseen "halpaa" pensaa. 10 senttiä litra halvempaa, niin kannattaa jonottaa tunti ja tankata 10 litraa.. säästää yhden euron. Välillä tuntuu, että koulussa opittu Ojalan laskuoppi on mennyt täysin hukkaan. Ajavat vielä kymmeniä kilometrejä hakemaan sen halvan pensan, puhuvat ihan pokkana kuinka halvalla taas saivat. Välillä tulee mieleen hölmöläiset, jotka yritti kantaa säkissä valoa sisälle.


      • yksjukkis
        Halvallasaatu paras kirjoitti:

        "yksjukkis"

        ""mutta monet tavarat ovat 10-30% halvempia, kuin muilla""

        Valtaosa ihmisistä tuijottaa vain ja ainostaan hintaa. Kaikki muu unohtuu. Kyllä ihmiset haluavat ammattitaitoiset ja tuotteensa tuntevat myyjät, mutta siitä ei olla valmiita maksamaan euroakaan. Viittaat Hurrikaaniin, siellä on erittäin osaava henkilökunta jolle myös joutuu maksamaan ihan oikeesti palkkaa. Osaava myyjä osaa myös pyytää palkkaa työstään. Palkanmaksulle on lähes ainoa tapa, saada se raha niistä myydyistä tuotteista, jos tarkoitus on liiketoimintaa pyörittää niin ettei palkkaturva joudu maksamaan palkkoja veronmaksajien rahoilla.

        Jonottavathan ihmiset huoltoasemallekkin tuntikausia saadakseen "halpaa" pensaa. 10 senttiä litra halvempaa, niin kannattaa jonottaa tunti ja tankata 10 litraa.. säästää yhden euron. Välillä tuntuu, että koulussa opittu Ojalan laskuoppi on mennyt täysin hukkaan. Ajavat vielä kymmeniä kilometrejä hakemaan sen halvan pensan, puhuvat ihan pokkana kuinka halvalla taas saivat. Välillä tulee mieleen hölmöläiset, jotka yritti kantaa säkissä valoa sisälle.

        No retkikeittimen kaasu protano,butano 336g maksaa Tarjoustalossa 3,90e sama kaasu k-kaupassa ja muualla siinä 10e vaiheilla, jossain jopa 15e. Festariteltta 15e sama Hurrikaanissa 20e. Voin luetella lisää. Jeps Hurrikaanin myyjissä ei vikaa ole sen enempää kuin tajoustalon. Molemissa saa asiallista palvelua, kunhan sitä kysyy. Ja on sitä Hurrikaanissa jokin halvempaa kuin Tarjoustalossa, mutta asiakkaita tuntuu olevan vähemmän. Onhan niiden tavaravalikoimakin erilainen, molemmista saa mm. työkaluja ihan ammattikäyttöön, ja harrastajakäytöön, kunhan viitsii pikkasen silmäillä tavararoita.
        Se että sanotaan halvalla ei saa hyvää, ei kylläkään tarkoita jos tuotteet ovat saman valmistajan ja samanlaisia, pelkkä hinta, jos se ratkaisee, ollaan väärillä jäljillä. Nykymalli on itsepalvelu, ja kun siihen on tottunut ja myyjä tulee oma-aloitteisesti, luullaan äkkiä, että se epäilee lähes myymälävarkaaksi, siinä myyjä on haasteen edessä, itsepalvelussa pitäs olla asiakkaalla hinta ja laatutieto omanaan, ja jos se ei riitä, mennään kysymään.


      • Halvallasaatu paras
        yksjukkis kirjoitti:

        No retkikeittimen kaasu protano,butano 336g maksaa Tarjoustalossa 3,90e sama kaasu k-kaupassa ja muualla siinä 10e vaiheilla, jossain jopa 15e. Festariteltta 15e sama Hurrikaanissa 20e. Voin luetella lisää. Jeps Hurrikaanin myyjissä ei vikaa ole sen enempää kuin tajoustalon. Molemissa saa asiallista palvelua, kunhan sitä kysyy. Ja on sitä Hurrikaanissa jokin halvempaa kuin Tarjoustalossa, mutta asiakkaita tuntuu olevan vähemmän. Onhan niiden tavaravalikoimakin erilainen, molemmista saa mm. työkaluja ihan ammattikäyttöön, ja harrastajakäytöön, kunhan viitsii pikkasen silmäillä tavararoita.
        Se että sanotaan halvalla ei saa hyvää, ei kylläkään tarkoita jos tuotteet ovat saman valmistajan ja samanlaisia, pelkkä hinta, jos se ratkaisee, ollaan väärillä jäljillä. Nykymalli on itsepalvelu, ja kun siihen on tottunut ja myyjä tulee oma-aloitteisesti, luullaan äkkiä, että se epäilee lähes myymälävarkaaksi, siinä myyjä on haasteen edessä, itsepalvelussa pitäs olla asiakkaalla hinta ja laatutieto omanaan, ja jos se ei riitä, mennään kysymään.

        "yksjukkis"

        ""No retkikeittimen kaasu protano,butano 336g maksaa...."
        Tuo on nykypäivänä, ja perustuu juuri siihen, että katetta myyntiin pitää jostain tuotteista saada. (päivittäistavaroista sitä ei saa niiden hintataso on tiedossa)

        Tuotteita joita ihmiset käyttää päivittäin ei voi hinnoitella pilviin, tuotteet jää hyllyyn myymättä, ihmiset ovat hyvin hintatietoisia. Edullisen kaupan maineella kuten Tarjoustalo pystyy harvemmin käytettävissä tuotteissa pitämään myyntikatteen hyvänä kaupalle. Itse käytän myös retkikeittimen kaasua ja ostan sen mistä milloinkin ja tosiaan maksan siitä ihan sika hinnan. Kaasua käytän kuitenkin niin vähän, että sillä hinnalla ei ole minulle merkitystä. Talouteni ei siitä kohene vaikka käyttäisin päivän aikaani sen edullisimman etsimiseen. Nyt sinä olet tehnyt sen työn puolestani ja myös minä ostan kaasuni Tarjoustalosta. Miksi nyt ostaisin enää kaasua Hurrikaanista koska molemmissa asioin:D

        """Se että sanotaan halvalla ei saa hyvää, ei kylläkään tarkoita jos tuotteet ovat saman valmistajan ja samanlaisia, pelkkä hinta, jos se ratkaisee, ollaan väärillä jäljillä."""

        Saman tuotteen ja vielä saman valmistajan tuotteen saattaa saada toisesta paikasta niin paljon halvemmalla, että hintaero on jo oikeesti selvää rahaa.
        Esimerkkinä teltta jota en raskinut ostaa kun se maksoi 849 eur Toisesta paikasta saman teltan sain 721 eurolla. Mutta taas tullaan siihen 849 eur oli alaan erikoistunut yritys, jossa hyvä ammattitaito ja tuote messuilla pystytettynä. Sain sieltä tuotteelle hyvän esittelyn ja olin niin raukkamainen, että käytin heidän ammattitaitoaan hyväkseni, mutta en maksanut siitä koska halpa hinta 721 eur vei minut ostamaan kyseisen teltan toisesta paikasta. Teltta olisi jäänyt halvastapaikasta ostamatta, ilman kalliin paikan esittelyä, koska en olisi uskaltanut ostaa telttaa tyyliin "sikaa säkissä."

        Ihmiset on niin törkeitä, että käyvät sovittamassa vaatteet alan kaupassa ja tilaavat netistä koska saavat sieltä halvemmalla.

        Tosiaan itsepalvelu on muotia:D


    • dfsdflklsdf

      Aloittajaan vain kommentoiden. Totta, kohtuuttoman usein hinta on eri hyllyssä kuin kassalla. Ja kun asiasta kehtaa huomauttaa, homma korjataan, mutta pientäkään pahoittelua ei kuulu, asenne lähinnä malliin "helvettiäkös siinä niuhotat" :-D Myös tuotteessa olevia alennusmerkkejä tunnutaan kassoilla aktiivisesti välteltävän. Jostain syystä myös ainoa kauppa, jossa kassalla vängällä tahdotaan kurkistella asiakkaan laukkuun. Itse myymälän puolella palevelu on ollut sinällään ihan kunnossa, jos nyt jotain palvelua normaaliaistein varustettu kaipaakaan

      Kokonaisuutena huono maku asioinneista. Mutta kukin jatkakoon valitsemallaan linjalla..

    • lpqplgc

      Oon ollu siel miljoona kertaa ja kaikki on auttanu nii ett ne tuo sinne mitä ikinä etinkä
      Lolll teitä XDDDD

    • KalmonKalle

      Kuule kaikilla myyjillä on päällä tekohymy. Ei pienellä palkalla voi hymyillä aidosti!

      • Mie tykkään,

        hyvä kauppa. Menkää muutkin hymyissä suin. Ymmärrän jos, menette kauppaan kuin kauppaan, naama jo norsun vi..ulla, niin ei ne myyjätkään kaikkea jaksa. Töitänsä tekevät. Yritä Sinäkin olla Kohtelias. Kaikki sujuu.


    • Hoppu

      Eihän siellä ole oikeaa myyjää joka tietäisi niistä tavaroista mitään, pelkkiä hyllyttäjiä ja kassat?
      Onko kukaan löytänyt vielä verkkaisemmin toimivia kassahenkilöitä muualta?

      • ----erseeeeee---

        Elannon kaupoissa oli ennenvanhaan hidasta touhua.
        Itse liikun Helsingin seudulla.
        Vallilassa mäkelänkadun alkupäässä (Hämeentieltä katsoen) oli Siwa, joka muuttui Alepaksi. Siwan aikana oli aika hitaan tuntuista porukkaa töissä. Kerran taisi nuori miesmyyjä haukkua minut kun tulin pari minuuttia ennen sulkemisaikaa sisälle kauppaan. Voin kyllä poimia nopeasti pari kolme ostostavaraani ja mennä kassajonoon.

        Sitten myyjäpoika kyseli: No, ehditkö myös maksaa ennen sulkeutumisaikaani. He eivät kuulemma saa mitään palkkaa sulkemisajan jälkeen tehdystä työstä.
        Se ei ole minun ongelmani. Se on työnantajan vika.
        Palkka kuuluisi maksaa myös sulkemisajan jälkeen tehdystä työstä.
        Laittakoon kauppa aukioloajan varttin tai puoli tuntia lyhyemmäksi, jos kaupalla ei ole varaa maksaa palkkaa!


    • pam3

      Eli oli väärässä ammatissa... ilo palvella.. :) sitä nyt vain joutuu tekemään palkatonta monessa työssä, mutta siitä ollaan hiljaa muille paitsi pomolle voi mainita.

      Tuo slowmotion asiakaspalvelu on kyllä kamalaa, mitä minkäkin kokoiseen pussiin, ottaako lottoon vielä lisäluokat, keräänkö merkkejä (mitä ihmeen merkkejä?), onko bonuskorttia(kai minä sen nyt annan jos olisi) , ja mitäs sille pertulle nykyään kuuluu. näillehän oli jossain tehty ihan oma kassa, jos haluaa taivastella.
      lidlissä jos olisi lyhyemmät jonot niin asioisin aina siellä.

    • Anonyymi

      Herranjumala täähän on ainaki 14 vuotta vanha kommentti: ’

      • Anonyymi

        Mutta niin forssalainen, vaikka Tarjoustaloa ei täällä ole ollut vuosiin!
        Varmaan joku on kimpaantunut, kun ei ole saanut euron ämpäriä muinoin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe