Hei, haluisin udella jos joku tuntisi hieman Pariisin kauppoja. Missä pääsee halvimmalla yms. Lähinnä siis vaatetuskauppoja, iso plussa olisi jos joku osaisi kertoa onko Pariisissa paljon kangaskauppoja, missä päin ja minkä hintasia? :)
Pariisin kaupat
3
2236
Vastaukset
- Pariisinkävijä
- Sama mies
Nuorisomuodin osalta lapset tekivät havainnon viime kesänä, että saman ketjun, jolla on liike myös Helsingissä, lähtöhinnat olivat Hausmannilla 50% pienemmät kuin täällä. Heinäkuun alussa oli normaalia löytää ihan asiallisia nuorisovaatteita jopa -50% alennuksella, joten vaateostoksia kannatti keskittää Pariisiin. Tuo oli tietysti ääriesimerkki, mutta kuvaava sellainen.
- tiinaino
Sacré Coeur'ille nousevien portaiden ja Anversin metron välillä löytyy kangaskauppoja seuraavilta kaduilta: rue Stenkerque, rue d'Orsel ja Place Saint Pierre. Löytyvät mukavasti, kun kankaat pursuavat jo kaduille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049