käynyt milloinkaan Nepalissa? Kokemuksiakin haluaisin kuulla. Kiitos!
Sitä minä vaan kysyn,
5
1553
Vastaukset
- käynyt
Olen käynyt. Oli ihan mukavaa. Jos pitää vuorilla vaeltelusta niin sinne vaan. Maisemat on jopa jylhemmät kuin Lapissa ja tunturit aika korkeita.
Hintataso on halpa ja ihmiset ystävällisiä. Kaupungeissaakin on ihmettelemistä. - jeesshhhh
Olin siellä useamman kuukauden, ihan kiva maa. Ystävällistä porukkaa, todella halpaa kaikkialla. Varsinki Kathmandusta voi myöso staa mitä vaan päivittäistavaraa ja halvalla joten mitää sinne ei tartte Suomesta viedä.
Kesäkuukaudet ei vaan oo sitte paras mahollinen aika sinne menoon, monsuuniaika nimittäin. Paras aika sinne menoon on maalis-huhtikuu kun on kuivempi kausi, lämmintä ja niinpäin pois. Sopii ehkä parhaiten repputuristille. - 1tja23
olen siellä trekannut. Mukava ja halpa maa. Kuvia sieltä löytyy osoitteesta http://kuvablogi.com/blog/2850/
- Nunyabeezwax
En ole viettänyt kuin 6 viikkoa Nepalissa aikoinani, mutta mieleenpainuvin kokemus oli ensimmäinen Nepalikokemukseni.
Saavuin bussilla Intiasta ja hyppäsin Nepalilaiseen taksiin. Muutaman minuutin kuluttua näin että meitä kohti juoksi valtava vesipuhveli. Tuulilasi ja ikkunat täyttyivät verestä ja auto kiepsahti 3 kertaa ympäri. Seuraavaksi näin taksikuskin virnuilevan naaman, vesipuhvelin joka söi ruohoa tienvarressa, auton joka oli veretön jne...
Mitään ei ollut tapahtunut. Se oli vain taksinkuljettajan bravuuri silmänkääntötemppu josta hän halusi tippiä :D- Noinko kävi.
Kuulostaa enemmän hallusinaatiolta tai silkalta valheelta. Taksikuski taisi olla intialisen köysitempun tekijän veli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954