käynyt milloinkaan Nepalissa? Kokemuksiakin haluaisin kuulla. Kiitos!
Sitä minä vaan kysyn,
5
1646
Vastaukset
- käynyt
Olen käynyt. Oli ihan mukavaa. Jos pitää vuorilla vaeltelusta niin sinne vaan. Maisemat on jopa jylhemmät kuin Lapissa ja tunturit aika korkeita.
Hintataso on halpa ja ihmiset ystävällisiä. Kaupungeissaakin on ihmettelemistä. - jeesshhhh
Olin siellä useamman kuukauden, ihan kiva maa. Ystävällistä porukkaa, todella halpaa kaikkialla. Varsinki Kathmandusta voi myöso staa mitä vaan päivittäistavaraa ja halvalla joten mitää sinne ei tartte Suomesta viedä.
Kesäkuukaudet ei vaan oo sitte paras mahollinen aika sinne menoon, monsuuniaika nimittäin. Paras aika sinne menoon on maalis-huhtikuu kun on kuivempi kausi, lämmintä ja niinpäin pois. Sopii ehkä parhaiten repputuristille. - 1tja23
olen siellä trekannut. Mukava ja halpa maa. Kuvia sieltä löytyy osoitteesta http://kuvablogi.com/blog/2850/
- Nunyabeezwax
En ole viettänyt kuin 6 viikkoa Nepalissa aikoinani, mutta mieleenpainuvin kokemus oli ensimmäinen Nepalikokemukseni.
Saavuin bussilla Intiasta ja hyppäsin Nepalilaiseen taksiin. Muutaman minuutin kuluttua näin että meitä kohti juoksi valtava vesipuhveli. Tuulilasi ja ikkunat täyttyivät verestä ja auto kiepsahti 3 kertaa ympäri. Seuraavaksi näin taksikuskin virnuilevan naaman, vesipuhvelin joka söi ruohoa tienvarressa, auton joka oli veretön jne...
Mitään ei ollut tapahtunut. Se oli vain taksinkuljettajan bravuuri silmänkääntötemppu josta hän halusi tippiä :D- Noinko kävi.
Kuulostaa enemmän hallusinaatiolta tai silkalta valheelta. Taksikuski taisi olla intialisen köysitempun tekijän veli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163