Sitä minä vaan kysyn,

jotta onko kukaan teistä

käynyt milloinkaan Nepalissa? Kokemuksiakin haluaisin kuulla. Kiitos!

5

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

Olen käynyt. Oli ihan mukavaa. Jos pitää vuorilla vaeltelusta niin sinne vaan. Maisemat on jopa jylhemmät kuin Lapissa ja tunturit aika korkeita.
      Hintataso on halpa ja ihmiset ystävällisiä. Kaupungeissaakin on ihmettelemistä.

• jeesshhhh

Olin siellä useamman kuukauden, ihan kiva maa. Ystävällistä porukkaa, todella halpaa kaikkialla. Varsinki Kathmandusta voi myöso staa mitä vaan päivittäistavaraa ja halvalla joten mitää sinne ei tartte Suomesta viedä.

Kesäkuukaudet ei vaan oo sitte paras mahollinen aika sinne menoon, monsuuniaika nimittäin. Paras aika sinne menoon on maalis-huhtikuu kun on kuivempi kausi, lämmintä ja niinpäin pois. Sopii ehkä parhaiten repputuristille.

• 1tja23
    • Nunyabeezwax

En ole viettänyt kuin 6 viikkoa Nepalissa aikoinani, mutta mieleenpainuvin kokemus oli ensimmäinen Nepalikokemukseni.

Saavuin bussilla Intiasta ja hyppäsin Nepalilaiseen taksiin. Muutaman minuutin kuluttua näin että meitä kohti juoksi valtava vesipuhveli. Tuulilasi ja ikkunat täyttyivät verestä ja auto kiepsahti 3 kertaa ympäri. Seuraavaksi näin taksikuskin virnuilevan naaman, vesipuhvelin joka söi ruohoa tienvarressa, auton joka oli veretön jne...

Mitään ei ollut tapahtunut. Se oli vain taksinkuljettajan bravuuri silmänkääntötemppu josta hän halusi tippiä :D

• Noinko kävi.

Kuulostaa enemmän hallusinaatiolta tai silkalta valheelta. Taksikuski taisi olla intialisen köysitempun tekijän veli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35