Hei! Olen lähdössä Roomaan lauantaina ja majoittuminen Hotelli Brasilessa, joka on aika lähellä Termini asemaa. Onko kenelläkään kokemuksia ko. hotellista ja sitä ympäröivästä lähialueesta?
Hotelli Brasile terminin lähellä
3
914
Vastaukset
- italyfriikki
Olen joskus asunut tuossa hotellissa ja mielestäni ihan hyvä palvelu ja sijainti. Liikenneyhteydet myös hyvät ja kävellen näkee ja aistii eniten.
Ruokailupaikkoja kiitettävästi lähellä. Suosittelen Cantina Cantariinia os. Piazza Sallustio 12, ruokalistassa on lihaa ma - ke ja muina päivinä taas kalaa, varsinkin kalaruoat ovat maittavia. Ravintola sinänsä on aika pelkistetty ja myös useimmin täynnä.
Antoisaa matkaa!- bruunukka
Kiitos vinkistä, käyn paikan testaamassa. Onko Brasilessa asuneet kokeneet alueen turvattomaksi, uskaltaako pimeässä kulkea? Terminin lähistöstä kun niin usein varoitellaan, mutta moni kirjoittaja tuntuu olevan myös eri mieltä asiasta.
- heips
bruunukka kirjoitti:
Kiitos vinkistä, käyn paikan testaamassa. Onko Brasilessa asuneet kokeneet alueen turvattomaksi, uskaltaako pimeässä kulkea? Terminin lähistöstä kun niin usein varoitellaan, mutta moni kirjoittaja tuntuu olevan myös eri mieltä asiasta.
asustin lähellä Terminin asemaa eikä minkäänlaista uhkaa tai edes pelottanut kulkea siellä. Terve järki mukana niin varmasti pärjää.
Enemmänkin kannattaa pitää rahoista huoli, taskuvarkaita paljon. Onneksi säästyimme niiltäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894