Lähdemme viiden yön reissulle Pariisiin heinäkuun alussa. Majoittumispaikka Montmartressa.
Kertokaahan hyvät ihmiset, jos tiedossanne on hyviä rokkiklubeja; kiva tietysti jos Montmartresta sellaisia löytyy, mutta muualtakin päin kaupunkia saa olla. Matkabudjettimme ei ole suuren suuri, joten vinkkejä edullisista ruoka/juomapaikoista otetaan myös kiitollisena vastaan. :)
Rokkibaareja ja
edullista ruokaa
1
419
Vastaukset
- Pariisinkävijä
Helpoin tapa hakea edullisia mutta laadukkaita ruokapaikkoja on Michelinin punainen Pariisin opas. Siis se pikku kirjanen, jossa on pelkkä Pariisi. Siinä on nykyään oma lukkansa edullisille ravintoloille, jotka on merkitty Michelin ukolla listoissa.
Oppaassa on nykyään myös kartta, mutta kannattaa silti hankkia Michelinin perinteinen sininen Pariisin karttakirja. Se menee taskuun ja helpottaa kulkemista ja paikkojen löytämistä oleellisesti, jos pyörii muuallakin kuin keskustan isoilla nähtävyyksillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258