Moikka!
Onko hyviä vinkkejä mistä Uusimaa akselilla kannattaisi lähteä hakemaan skodan koiraverkkoa?
Paljonko olette moisesta pulittaneet?
Miten kiinnitys tulee?
T Epätoivoinen nainen ;)
Koiraverkko Octavia farkkuun?
14
3837
Vastaukset
- etsimässä..
Olisin kiinnostunut kuulemaan myös. Vm.2001 kyseessä, vaikka lieneekö noilla eroa.
Kannattaa hankkia Skodan oma verkko vaikka se on hiukan hintava,olisko ollut puoltoistsataa.
Verkko kiinnittyy takapenkin selkänojien alle kätevillä lenkeillä ja alle kahden minuutin.
Tosi hyvä verkko, ei rämise eikä kolise ja otukset pysyvät kyllä takana.
Väliverkon lisäksi ostin Pehkosen Teemulta veräjän takaluukun eteen ettei tapahdu joukkoryntäämistä kun luukun avaa.
www.kotinet.com/teemu.pehkonen/verajat.htm- uhlemax
Mulla ois auton vaihdon johdosta myynnissä -05 farkussa ollut, vuoden vanha koiraverkko. Siis Skodan oma malli. Laita s-postia jos olet vielä etsimässä kyseistä tuotetta niin keskustellaan.
- skodamies-78
mahtaisko joltain löytyä farkku octaviaan alkuperäistä metallista koiraverkkoa??
autoni on vm.2006 - scoutisti
skodamies-78 kirjoitti:
mahtaisko joltain löytyä farkku octaviaan alkuperäistä metallista koiraverkkoa??
autoni on vm.2006olis tarjolla vuoden autossa ollut verkko. vm. 2008.
hinta 125€ - Skouda
scoutisti kirjoitti:
olis tarjolla vuoden autossa ollut verkko. vm. 2008.
hinta 125€Minulla olisi kanssa hakusessa Skoda Octavia -farmariin koiraverkko. Jos löytyisi vaikka kuvaa ja tietoja kiinnityksestä, paikkakunnasta yms. niin voi laittaa sähköpostia: [email protected]
- biltema verkko rules
Skouda kirjoitti:
Minulla olisi kanssa hakusessa Skoda Octavia -farmariin koiraverkko. Jos löytyisi vaikka kuvaa ja tietoja kiinnityksestä, paikkakunnasta yms. niin voi laittaa sähköpostia: [email protected]
19 euron koiraverkko käytössä. Hyvin ajaa asiansa ja on vielä ihan saman näköinen kuin ne jotka maksaa 200 euroa.
- isopahasusi8988
biltema verkko rules kirjoitti:
19 euron koiraverkko käytössä. Hyvin ajaa asiansa ja on vielä ihan saman näköinen kuin ne jotka maksaa 200 euroa.
etsiskelen myös koiraverkko octaviaan. antti85(at)gmail.com saa laittaa tarjouksia.
- Kuminkuluttaja
isopahasusi8988 kirjoitti:
etsiskelen myös koiraverkko octaviaan. antti85(at)gmail.com saa laittaa tarjouksia.
Ocu Combi v 2008 sopiva Skodan alkuperäinen koiraverkko tarpeettomana tarjolla hintaan 100 euroa. Käytetty vain pari kertaa koirakuljetuksessa. Etelä-Suomen alueella. Jos kiinnostaa, niin mailia hyppyheikki(at)suomi24.fi .
- ocutommi
Täällä on tarvetta II Octavian 04-08 alkuperäiselle koiraverkolle. Voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]
- vercco
II Octavia (2004-2008) Combin verkkoa voi tarjota numeroon 0400334010
- jaguu
Tässä tarjolla alkuperäinen koira/tavaraverkko Skoda Octaviaan, 100€, yhteystiedot nettivaraosa.com id 1366929
http://www.nettivaraosa.com/autotarvikkeet-ja-autonlisavarusteet/1366929 - Tarpeettomana
Tarjolla olisi Skoda Octavian alkuperäinen koira/tavaraverkko, hintapyyntö 120€. Sopii ainakin II Octaviaan (2004-2008). Noudettavissa Tampereen seudulta. Ota yhteyttä: farao_85(at)hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440