Koiraverkko Octavia farkkuun?

mistäpäs saatais?

Moikka!

Onko hyviä vinkkejä mistä Uusimaa akselilla kannattaisi lähteä hakemaan skodan koiraverkkoa?

Paljonko olette moisesta pulittaneet?

Miten kiinnitys tulee?

T Epätoivoinen nainen ;)

14

3913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsimässä..

      Olisin kiinnostunut kuulemaan myös. Vm.2001 kyseessä, vaikka lieneekö noilla eroa.

    • Kannattaa hankkia Skodan oma verkko vaikka se on hiukan hintava,olisko ollut puoltoistsataa.
      Verkko kiinnittyy takapenkin selkänojien alle kätevillä lenkeillä ja alle kahden minuutin.
      Tosi hyvä verkko, ei rämise eikä kolise ja otukset pysyvät kyllä takana.
      Väliverkon lisäksi ostin Pehkosen Teemulta veräjän takaluukun eteen ettei tapahdu joukkoryntäämistä kun luukun avaa.
      www.kotinet.com/teemu.pehkonen/verajat.htm

    • uhlemax

      Mulla ois auton vaihdon johdosta myynnissä -05 farkussa ollut, vuoden vanha koiraverkko. Siis Skodan oma malli. Laita s-postia jos olet vielä etsimässä kyseistä tuotetta niin keskustellaan.

      • octavia

      • skodamies-78

        mahtaisko joltain löytyä farkku octaviaan alkuperäistä metallista koiraverkkoa??

        autoni on vm.2006


      • scoutisti
        skodamies-78 kirjoitti:

        mahtaisko joltain löytyä farkku octaviaan alkuperäistä metallista koiraverkkoa??

        autoni on vm.2006

        olis tarjolla vuoden autossa ollut verkko. vm. 2008.
        hinta 125€


      • Skouda
        scoutisti kirjoitti:

        olis tarjolla vuoden autossa ollut verkko. vm. 2008.
        hinta 125€

        Minulla olisi kanssa hakusessa Skoda Octavia -farmariin koiraverkko. Jos löytyisi vaikka kuvaa ja tietoja kiinnityksestä, paikkakunnasta yms. niin voi laittaa sähköpostia: [email protected]


      • biltema verkko rules
        Skouda kirjoitti:

        Minulla olisi kanssa hakusessa Skoda Octavia -farmariin koiraverkko. Jos löytyisi vaikka kuvaa ja tietoja kiinnityksestä, paikkakunnasta yms. niin voi laittaa sähköpostia: [email protected]

        19 euron koiraverkko käytössä. Hyvin ajaa asiansa ja on vielä ihan saman näköinen kuin ne jotka maksaa 200 euroa.


      • isopahasusi8988
        biltema verkko rules kirjoitti:

        19 euron koiraverkko käytössä. Hyvin ajaa asiansa ja on vielä ihan saman näköinen kuin ne jotka maksaa 200 euroa.

        etsiskelen myös koiraverkko octaviaan. antti85(at)gmail.com saa laittaa tarjouksia.


      • Kuminkuluttaja
        isopahasusi8988 kirjoitti:

        etsiskelen myös koiraverkko octaviaan. antti85(at)gmail.com saa laittaa tarjouksia.

        Ocu Combi v 2008 sopiva Skodan alkuperäinen koiraverkko tarpeettomana tarjolla hintaan 100 euroa. Käytetty vain pari kertaa koirakuljetuksessa. Etelä-Suomen alueella. Jos kiinnostaa, niin mailia hyppyheikki(at)suomi24.fi .


    • ocutommi

      Täällä on tarvetta II Octavian 04-08 alkuperäiselle koiraverkolle. Voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

    • vercco

      II Octavia (2004-2008) Combin verkkoa voi tarjota numeroon 0400334010

    • jaguu
    • Tarpeettomana

      Tarjolla olisi Skoda Octavian alkuperäinen koira/tavaraverkko, hintapyyntö 120€. Sopii ainakin II Octaviaan (2004-2008). Noudettavissa Tampereen seudulta. Ota yhteyttä: farao_85(at)hotmail.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe