Moikka!
Onko hyviä vinkkejä mistä Uusimaa akselilla kannattaisi lähteä hakemaan skodan koiraverkkoa?
Paljonko olette moisesta pulittaneet?
Miten kiinnitys tulee?
T Epätoivoinen nainen ;)
Koiraverkko Octavia farkkuun?
14
3913
Vastaukset
- etsimässä..
Olisin kiinnostunut kuulemaan myös. Vm.2001 kyseessä, vaikka lieneekö noilla eroa.
Kannattaa hankkia Skodan oma verkko vaikka se on hiukan hintava,olisko ollut puoltoistsataa.
Verkko kiinnittyy takapenkin selkänojien alle kätevillä lenkeillä ja alle kahden minuutin.
Tosi hyvä verkko, ei rämise eikä kolise ja otukset pysyvät kyllä takana.
Väliverkon lisäksi ostin Pehkosen Teemulta veräjän takaluukun eteen ettei tapahdu joukkoryntäämistä kun luukun avaa.
www.kotinet.com/teemu.pehkonen/verajat.htm- uhlemax
Mulla ois auton vaihdon johdosta myynnissä -05 farkussa ollut, vuoden vanha koiraverkko. Siis Skodan oma malli. Laita s-postia jos olet vielä etsimässä kyseistä tuotetta niin keskustellaan.
- skodamies-78
mahtaisko joltain löytyä farkku octaviaan alkuperäistä metallista koiraverkkoa??
autoni on vm.2006 - scoutisti
skodamies-78 kirjoitti:
mahtaisko joltain löytyä farkku octaviaan alkuperäistä metallista koiraverkkoa??
autoni on vm.2006olis tarjolla vuoden autossa ollut verkko. vm. 2008.
hinta 125€ - Skouda
scoutisti kirjoitti:
olis tarjolla vuoden autossa ollut verkko. vm. 2008.
hinta 125€Minulla olisi kanssa hakusessa Skoda Octavia -farmariin koiraverkko. Jos löytyisi vaikka kuvaa ja tietoja kiinnityksestä, paikkakunnasta yms. niin voi laittaa sähköpostia: [email protected]
- biltema verkko rules
Skouda kirjoitti:
Minulla olisi kanssa hakusessa Skoda Octavia -farmariin koiraverkko. Jos löytyisi vaikka kuvaa ja tietoja kiinnityksestä, paikkakunnasta yms. niin voi laittaa sähköpostia: [email protected]
19 euron koiraverkko käytössä. Hyvin ajaa asiansa ja on vielä ihan saman näköinen kuin ne jotka maksaa 200 euroa.
- isopahasusi8988
biltema verkko rules kirjoitti:
19 euron koiraverkko käytössä. Hyvin ajaa asiansa ja on vielä ihan saman näköinen kuin ne jotka maksaa 200 euroa.
etsiskelen myös koiraverkko octaviaan. antti85(at)gmail.com saa laittaa tarjouksia.
- Kuminkuluttaja
isopahasusi8988 kirjoitti:
etsiskelen myös koiraverkko octaviaan. antti85(at)gmail.com saa laittaa tarjouksia.
Ocu Combi v 2008 sopiva Skodan alkuperäinen koiraverkko tarpeettomana tarjolla hintaan 100 euroa. Käytetty vain pari kertaa koirakuljetuksessa. Etelä-Suomen alueella. Jos kiinnostaa, niin mailia hyppyheikki(at)suomi24.fi .
- ocutommi
Täällä on tarvetta II Octavian 04-08 alkuperäiselle koiraverkolle. Voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]
- vercco
II Octavia (2004-2008) Combin verkkoa voi tarjota numeroon 0400334010
- jaguu
Tässä tarjolla alkuperäinen koira/tavaraverkko Skoda Octaviaan, 100€, yhteystiedot nettivaraosa.com id 1366929
http://www.nettivaraosa.com/autotarvikkeet-ja-autonlisavarusteet/1366929 - Tarpeettomana
Tarjolla olisi Skoda Octavian alkuperäinen koira/tavaraverkko, hintapyyntö 120€. Sopii ainakin II Octaviaan (2004-2008). Noudettavissa Tampereen seudulta. Ota yhteyttä: farao_85(at)hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483