Ei löydy kokemuksia kyseisestä lafkasta?? Onko toimivaa, luotettavaa, nopeaa?
Koppimopo.com
50
17495
Vastaukset
- nojoo'o
Vähintäänkin epäilyvättältä vaikuttaa. Taitaa olla samaa mitä on nähty näistä firmoista. Sama ilmainen kotisivumoottori käytösssä kuin pahimmissa tapauksissa.
Ennakkoon maksu varmaan taas ainoa vaihtoehto?- Jaree
Maksutapoina käyvät seuraavien pankkien verkkomaksut; Nordea, Nordea Rahoitus Suomi Oy:n nettiluotto, Osuuspankki, Paikallisosuuspankki, Tapiola, Handelsbanken, Säästöpankit Optia, Aktia, Nooa. Luottokorteista käyvät Visa ja Mastercard (maksu tapahtuu PayPalin kautta), lisäksi tuotteen saa halutessaan myös postiennakolla ja PayPal-maksulla.
- Koppimoposta
...kameran. Toimitus luvattu viikossa.
Meni yhdellä päivällä yli.
Muuten pelitti homma hyvin.
S-posteihin vastattiin ja toimitus oli juuri
sitä, mitä pitikin. Osittain jopa perempaa.
Tilasin mm. 8Gb:n SD-kortin, ihan tavallisen, mutta
paketissa oli Ultra II-kortti.
Ei pahaa sanottavaa Koppimoposta.- TUKESta tarvitaan
Olikohan kameran mukana jenkkimallinen ei CE-hyväksytty laturi kuten minun tapauksessani! Aika uskomaton sähköiskun riski kun jotain menee pieleen...
- Volttipää
TUKESta tarvitaan kirjoitti:
Olikohan kameran mukana jenkkimallinen ei CE-hyväksytty laturi kuten minun tapauksessani! Aika uskomaton sähköiskun riski kun jotain menee pieleen...
Heh, vieläkö joku luulee, että CE -merkitty laite on jollain tapaa turvallisempi kuin ei merkitty.
- hyväksyntä
TUKESta tarvitaan kirjoitti:
Olikohan kameran mukana jenkkimallinen ei CE-hyväksytty laturi kuten minun tapauksessani! Aika uskomaton sähköiskun riski kun jotain menee pieleen...
CE-merkki sinänsä ei tarkoita että laite olisi hyväksytty. Merkki on valmistajan vakuutus määräystenmukaisuudesta mutta siihen se sitten jääkin. Tottakai vastuunsa tunteva valmistaja tai maahantuoja voi hyväksyttää tuotteen tarkastuslaitoksessa, tietsyti korvausta vastaan.
- Ostaminen ulkomailta?
Toisaalta, Koppimopohan toimii kehäkolmosen
eteläpuolelta katsottuna ulkomailla, kun
sen päätoimisto on Kuopijossa ;-)
Oekeihe' immeisten kaapunnissa... - Karhunreisiluu
Minä tilasin melko kalliin linssin ja taisi mennä päivällä yli luvatun ajan. Koska en itsekkään löytänyt kokemuksia lafkasta, otin tuotteen postiennakolla. Se ei siinä summassa enään kirpassut.
- kodek
Mulla oli ongelmia Koppimopon kanssa.
Ostin samsungin lcd tv mutta se ei pelittänyt lainkaa.
Palautin ja rahat luvattiin tilille nopeasti mutta kesti varmaan 3 viikkoa kunnes monen @mailin ja puhelun jälkeen palauttivat rahat.
Tv oli malliltaan semmoinen mikä ei toimi suomessa.
- EkkuVekku
Kyllä toimii ja hienosti olen nyt kaksi kertaa tilannut, ensimmäisellä kerralla Sonyn 40 tuumaisen telkkarin ja tuli luvattuna ajankohtana. Toisen kerran ostin Canonin kameran ja sama juttu vielä lahjaksi 25 eurosta valokuvia. Hieno homma !!!!
- ....
Itsellä ollut Lumix DMC-TZ5 jo kuukauden tilauksessa. On ilmoiteltu tukkurin lähetysten viivästymisistä sun muista. Eilen soitin liikkeeseen ja kysyin, mikä on tilanne. Sieltä sanottiin, että kamera menee postiin kyseisenä päivänä... pitänee soittaa uudestaan.. Kohta perun kaupan ja tilaan Verkkokauppa.comista, joka on aivan eri tasoa.
- Andy12
Tilasin kameran kuukausi sitten ja piti tulla viikossa. Ei tullut. Ei vastannut puhelimeen, ei meileihin, ei mitään selvityksiä annettu. Kamera ei tullut edes jouluksi. Monesti kun yritin soittaa TJ:lle, niin hylkäsi puhelun tai sitten jätti vastaamatta eikä soittanut takaisin. Näin kävi monta kertaa ne vastaamattomat sähköpostit.
Sitten soitin toisesta numerosta ja heti vastasi. Tuntui olevan aivan pihalla, mutta lupaili, että selvittää asian, onko posti tai matkahuolto mokannut ja soittaa heti takaisin ja pannaan uusi kamera tulemaan, jos vanhaa ei ole toimitettu. Sanoin, että mitä sitä muualta selvitätte, kai te nyt omista järjestelmistänne näette, oletteko lähettäneet vai ei. Soittoa ei takaisin tullut ja taas kerran ei meiliin vastattu. Siis todella outoa touhua! Miksei voi vain myöntää, että inhimillinen virhe sattunut, tai varastossa ei ollutkaan tmv.
En enää ikinä tilaa tällaisista nyrkkipajoista. Jäi jouluna ja uutena vuotena kuvat ottamatta, kun ei ollut kameraa, millä ottaa. Pitää hakea se jostain perinteisestä kaupasta.- pettynyt odottelija
Olen itse tilannut koppimopolta kännykän. Ensin luvattiin että menee maksimissaan 7 päivää. No siinä kului sitten 10 ja siinä vaiheessa aloin kysellä. Mailiini vastattiin että viikolla 1 lähtee postin mukana. No nyt on viikko 2 lähes loppu ja vilä lukee koti sivuilla tilauksen tiedoissa "odottaa käsittelyä"
Alkaa kyllä epäilyttämään koko homma! Jos ei ala tulla kohta niin pitää tehdä rikosilmoitus kun paketti on jo maksettukin... - novalidafter
jokainen kai huomannut, NYT viimeistään, että mitä kalliimpi laite kysymyksessä, sen pidempi toimitus. Useimmiten jää kokonaan saapumatta. Parempiakin nettikauppoja olen löytänyt, mutt en huonompaa.
- Viceroy69
Joo en minäkään lähtis kyseistä lafkaa suosittelemaan kellekkään. Tilaamani kameran toimitusaika 2-3 vko kusi siedettävästi viikolla, mutta mikä kummaksutti oli sähköpostiin vastailemattomuus koppimopolta. Ja kun viikon jälkeen uutta närkästynyttä viestiä tykittelin sinne, rupesi yllättäen tapahtumaan ja laittoivat tavaran postiin. Ei kyllä propseja heru tollasella pelleilyllä.
- noaftervalid
Älkää laittako rahojanne tän firman tilille, näyttää, että rahoja kierrätetään kaupoista riippuen, elinkeino tämäkin:)
- Pampula
Ei valittamista koppimopon palvelusta.. Tilasin joulun jälkeen kameran ja tänään sen sain käteen.. Jouduin sen verran ottamaan yhteyttä, kun tuote ei tullut luvattuun seitsemään vuorokauteen (ymmärtäähän tuon, kun uusivuosi ym. arkipyhät välissä). S-postiin vastasivat tunnin sisällä. Seuraavana päivänä tuote oli postissa ja sain vahvistuksen s-postissa. Sain myös postin seurantakoodin, jolla pystyin seuraamaan tilauksen kulkua perille asti.. Kamera on ehjä, toimiva. Kaikki niinkuin pitääkin.
- narutettu
Tyhmyyttäni maksoin ostokseni heti tilisiirtona.
Mitään tavaraa ei ole tullut, pari selitystä vaan.
Sovittiin kaupanpurustakin ja lupasivat palauttaa rahani, mutta rahoja ei ole tullut. Pitäisiköhän pyytää viranomaisia tutkimaan tämänkin rahankeräyksen todellisia tarkoitusperiä.- mitvitt
Mihin hävisi koko webbisivu. Sopivasti kun itsekkin maksanut ennakkoon tilaukseni ja rahoja takaisin odottelen.
- Tyhjän saa pyytämättäkin
mitvitt kirjoitti:
Mihin hävisi koko webbisivu. Sopivasti kun itsekkin maksanut ennakkoon tilaukseni ja rahoja takaisin odottelen.
Tilasin Koppimoposta objektiivin 22.12.08, tilausvahvistusta en saanut missään vaiheessa. Soittelin yritykseen ja laitoin lukuisia sähköposteja kysellen tilaukseni perään. Ei yhtään vastausta mihinkään. Tilasin objektiivin muualta.Viime yönä 29.01.09 oli sähköpostiini tullut ilmoitus että tavara on saapunut, pahoittelivat viivettä. Yrityksen sivut olivat kadonneet netistä. Ilmoitin että en osta ja jätin numeroni että voivat soittaa jos on kysyttävää.
- Iso_pee
Tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:
Tilasin Koppimoposta objektiivin 22.12.08, tilausvahvistusta en saanut missään vaiheessa. Soittelin yritykseen ja laitoin lukuisia sähköposteja kysellen tilaukseni perään. Ei yhtään vastausta mihinkään. Tilasin objektiivin muualta.Viime yönä 29.01.09 oli sähköpostiini tullut ilmoitus että tavara on saapunut, pahoittelivat viivettä. Yrityksen sivut olivat kadonneet netistä. Ilmoitin että en osta ja jätin numeroni että voivat soittaa jos on kysyttävää.
Tilasin kameran, jonka maksoin luottokortilla, kameraa ei luvatussa ajassa alkanut kuulua. Sain toimarin kiinni puhelimella, ja hän lupasi tarkistaa tilanteen ja soittaa takaisin 10 minsan päästä, ei soittanut. Eilen sain ilmoituksen, että kamera on matkalla ja postin seurantakoodin. Koodi ei kuitenkaan toimi.
Ja nyt sitten sivut katosivat netistä.
Luottokorttifirman kautta aion periä rahani takaisin jos ei ala tulla infoa tai kameraa tai edes toimivaa postin seurantakoodia. ASAP
Onkohan postin seurantakoodin "väärentäminen" rikos. Mielestäni petoksen tuntomerkit alkavat täyttyä samoin kuin oma kärsivällisyyteni. - Iso_pee
Iso_pee kirjoitti:
Tilasin kameran, jonka maksoin luottokortilla, kameraa ei luvatussa ajassa alkanut kuulua. Sain toimarin kiinni puhelimella, ja hän lupasi tarkistaa tilanteen ja soittaa takaisin 10 minsan päästä, ei soittanut. Eilen sain ilmoituksen, että kamera on matkalla ja postin seurantakoodin. Koodi ei kuitenkaan toimi.
Ja nyt sitten sivut katosivat netistä.
Luottokorttifirman kautta aion periä rahani takaisin jos ei ala tulla infoa tai kameraa tai edes toimivaa postin seurantakoodia. ASAP
Onkohan postin seurantakoodin "väärentäminen" rikos. Mielestäni petoksen tuntomerkit alkavat täyttyä samoin kuin oma kärsivällisyyteni.Ok nyt koodikin toimii, joten näyttäisi siltä että jotain on ainakin postitettu...
- Iso_pee
Iso_pee kirjoitti:
Ok nyt koodikin toimii, joten näyttäisi siltä että jotain on ainakin postitettu...
Koppimopo, Risut ja Ruusut
- risut
Luvattu toimitusaika 7pv todellinen 20pv
yhteydensaanti oli vaikeaa esimerkiksi sähköpostiin ei vastattu ja puhelimella sai soitella oikein toisissaan. Tämä teki luvattua pidemmästä toimitusajasta hermojaraastavaa. Varsinkin kun viimein yhteyden saatuani minulle luvattiin tieto tilanteesta 10 minuutin sisään ja sitä en saanut ja lupaaja oli vielä yrityksen TJ.
-ruusut
edullinen tuote
hyvin pakattu
mukana valokuvalahjakortti
Ostaisinko uudestaan koppimoposta... no jaa, ehkä jos tuotteella ei ole kiire. Lisäksi maksaisin vain postiennakolla, jos en muuten niin säästääkseni hermojani. Hinnan pitäisi olla kyllä SELVÄSTI muita halvempi. 10-20 € maksaisin mielelläni enemmän "turvallisemman" tuntuisesta tilauspaikasta. Arveluttaa myös miten takuuasiat hoidetaan jos jo tilauksen yhteydessä on kommunikointi on noinkin vaikeaa.
Parannettavaa --
Kommunikaatio ja lupausten pitäminen. Myös toimitusajat voisi ilmoittaa niinkuin ne ovat. - Narutettu
Iso_pee kirjoitti:
Koppimopo, Risut ja Ruusut
- risut
Luvattu toimitusaika 7pv todellinen 20pv
yhteydensaanti oli vaikeaa esimerkiksi sähköpostiin ei vastattu ja puhelimella sai soitella oikein toisissaan. Tämä teki luvattua pidemmästä toimitusajasta hermojaraastavaa. Varsinkin kun viimein yhteyden saatuani minulle luvattiin tieto tilanteesta 10 minuutin sisään ja sitä en saanut ja lupaaja oli vielä yrityksen TJ.
-ruusut
edullinen tuote
hyvin pakattu
mukana valokuvalahjakortti
Ostaisinko uudestaan koppimoposta... no jaa, ehkä jos tuotteella ei ole kiire. Lisäksi maksaisin vain postiennakolla, jos en muuten niin säästääkseni hermojani. Hinnan pitäisi olla kyllä SELVÄSTI muita halvempi. 10-20 € maksaisin mielelläni enemmän "turvallisemman" tuntuisesta tilauspaikasta. Arveluttaa myös miten takuuasiat hoidetaan jos jo tilauksen yhteydessä on kommunikointi on noinkin vaikeaa.
Parannettavaa --
Kommunikaatio ja lupausten pitäminen. Myös toimitusajat voisi ilmoittaa niinkuin ne ovat.Minä tilasin erään tuotteen 2 kk sitten Koppimoposta ja maksoin heti tilisiirtona.
Tammikuun alussa ilmoittivat etteivät saa ostamaani tuotetta hankittua, purettiin kauppa ja lupasivat lähettää maksamani rahat takaisin. Nyt siitäkin on kulunut jo kuukausi. Rahoja ei ole tullut eikä kyselyihin vastata. Hyvät ystävät kuka neuvoisi mitä muuta voi tehdä kuin panna kädet ristiin? - Iso_pee
Narutettu kirjoitti:
Minä tilasin erään tuotteen 2 kk sitten Koppimoposta ja maksoin heti tilisiirtona.
Tammikuun alussa ilmoittivat etteivät saa ostamaani tuotetta hankittua, purettiin kauppa ja lupasivat lähettää maksamani rahat takaisin. Nyt siitäkin on kulunut jo kuukausi. Rahoja ei ole tullut eikä kyselyihin vastata. Hyvät ystävät kuka neuvoisi mitä muuta voi tehdä kuin panna kädet ristiin?MB-netin hintaseurantaa ylläpitäville voisi kertoa ongelmista Koppimopon kanssa. Luulen, että sitä kautta he saavat suuren osan uusista asiakkaistaan.
Mopon kavereilla on varmasti yritystä, mutta kun ei ole taitoa niin homma ei toimi. Vaikka sainkin tuotteeni en usko, että palaan kyseisen putiikin asiakkaaksi koskaan vaikka tilaankin melko usein nettikaupasta tavaraa.
Koppimopo on nimensä veroinen, hidas, epämukava ja epäluotettava, mutta edullinen.
Rahasi voit vaatia vaikka viranomaisvoimin takaisin ja jos teit tilisiirron luottokortilla voit vaatia rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä. - 001
Iso_pee kirjoitti:
MB-netin hintaseurantaa ylläpitäville voisi kertoa ongelmista Koppimopon kanssa. Luulen, että sitä kautta he saavat suuren osan uusista asiakkaistaan.
Mopon kavereilla on varmasti yritystä, mutta kun ei ole taitoa niin homma ei toimi. Vaikka sainkin tuotteeni en usko, että palaan kyseisen putiikin asiakkaaksi koskaan vaikka tilaankin melko usein nettikaupasta tavaraa.
Koppimopo on nimensä veroinen, hidas, epämukava ja epäluotettava, mutta edullinen.
Rahasi voit vaatia vaikka viranomaisvoimin takaisin ja jos teit tilisiirron luottokortilla voit vaatia rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä.Tilasin 4.2.2009 Koppimoposta Nokian puhelimen, joka saapui minulle postitse 11.2.2009 - eli viidessä arkipäivässä. Tilauksen käsittelyä ja etenemistä postin mukana oli helppo seurata. Tilauksen mukana ei tullut suomenkielistä käyttöohjetta, mutta toimitusjohtaja lupasi lähettää ne erikseen. Nokian verkkosivuilta löytyi väliajaksi käyttöohjeet. Olen tyytyväinen ko verkkokaupan toimintaan.
- Narutettu
001 kirjoitti:
Tilasin 4.2.2009 Koppimoposta Nokian puhelimen, joka saapui minulle postitse 11.2.2009 - eli viidessä arkipäivässä. Tilauksen käsittelyä ja etenemistä postin mukana oli helppo seurata. Tilauksen mukana ei tullut suomenkielistä käyttöohjetta, mutta toimitusjohtaja lupasi lähettää ne erikseen. Nokian verkkosivuilta löytyi väliajaksi käyttöohjeet. Olen tyytyväinen ko verkkokaupan toimintaan.
Toivotaan, että he ovat ryhtyneet hoitamaan paremmin vastuitaan.
Meitä on sellaisia, joiden asiat heillä on hoitamatta. Tiedusteluihin ei vastata tai väitetään sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Tilisiirtona ei tämmöisistä kaupoista pidä ostaa mitään, koska rahat näyttävät jäävän heille eikä tavaraa toimiteta. - Koppii
Narutettu kirjoitti:
Toivotaan, että he ovat ryhtyneet hoitamaan paremmin vastuitaan.
Meitä on sellaisia, joiden asiat heillä on hoitamatta. Tiedusteluihin ei vastata tai väitetään sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Tilisiirtona ei tämmöisistä kaupoista pidä ostaa mitään, koska rahat näyttävät jäävän heille eikä tavaraa toimiteta.ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ KAUPASTA MITÄÄN! EI EDES TJ TIEDÄ MITÄ HEILLE ON VARASTOON TULOSSA JA MILLOIN TULEE,KUN SOITAT AINA SAMA VIRSI TULOILLAAN ON...7PV TOIMITUSAIKA TÄYTTÄ FUULAA.
PALAUTUSRAHOJA ODOTELLESSA - todella törkeää kohtelua
Koppii kirjoitti:
ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ KAUPASTA MITÄÄN! EI EDES TJ TIEDÄ MITÄ HEILLE ON VARASTOON TULOSSA JA MILLOIN TULEE,KUN SOITAT AINA SAMA VIRSI TULOILLAAN ON...7PV TOIMITUSAIKA TÄYTTÄ FUULAA.
PALAUTUSRAHOJA ODOTELLESSAVain huonoja kokemuksia koppimoposta, ei enää ikinä ostoksia kyseisestä liikkeestä, joka muuten sijaitsee, ainakin osoitteensa mukaan, Kuopion yliopiston liikuntahallissa...
- Hilima
Narutettu kirjoitti:
Minä tilasin erään tuotteen 2 kk sitten Koppimoposta ja maksoin heti tilisiirtona.
Tammikuun alussa ilmoittivat etteivät saa ostamaani tuotetta hankittua, purettiin kauppa ja lupasivat lähettää maksamani rahat takaisin. Nyt siitäkin on kulunut jo kuukausi. Rahoja ei ole tullut eikä kyselyihin vastata. Hyvät ystävät kuka neuvoisi mitä muuta voi tehdä kuin panna kädet ristiin?Oli varmaan hyvä, etten saanut maksettua wake-up-valoani - ennen joulua - verkkopankin kautta. TJ lupas lähettää paketin postiennakkona, ihan vielä se paketti ei oo tänne Etelä-Pohjanmaalle ehtiny. Eikä nyt enää mitään heräämislamppuja tarviikaan, päivä paistaa muutenkin ;)
- Exasiakas
Huonoja kokemuksia täälläkin. Tuotteita ei tullut, eikä rahoja meinattu palauttaa kuin pitkällisen kädenväännön kautta. Omistajaa ei saanut kiinni, ei vastauksia viesteihin eikä puheluihin.
En todellakaan suosittele ko. yritystä. Kun googlaa yrityksen nimellä, saa paljon vihaisten asiakkaiden kertomuksia. Ihmettelen kuinka tällainen yritys saa olla vielä toiminnassa. - Ei voo olla totta
Älä tilaa tästä liikkeestä mitään. Ei toimi.
- huuuhaaaaa
Asiakaspalvelu on törkeää. Odotin tuotetta turhaan yli kuukauden vaikka sitä aina lupailtiin viikon päästä. Asiaa ei edes yhdessäkään viestissä pahoiteltu. Voisi nämä pennut mennä vaikka jollekkin kurssille ennen kuin lähtevät nettifirmaa pyörittämään. Kun ei ole varaa pitää varastoa niin mitä järkeä koko touhussa edes on, ei mitään.
- RopoKoppi
huuuhaaaaa kirjoitti:
Asiakaspalvelu on törkeää. Odotin tuotetta turhaan yli kuukauden vaikka sitä aina lupailtiin viikon päästä. Asiaa ei edes yhdessäkään viestissä pahoiteltu. Voisi nämä pennut mennä vaikka jollekkin kurssille ennen kuin lähtevät nettifirmaa pyörittämään. Kun ei ole varaa pitää varastoa niin mitä järkeä koko touhussa edes on, ei mitään.
Tilasin Visalla 29.4.2009 KM:n varastossa ollutta tavaraa (5D MkII), tilausvahvistus postin lähetyskoodeineen tuli 30.4.2009 TJ:ltä ja paketin hain postista 4.5.2009. Sanoisin että kyllä toimii, ja toimiipa hyvinkin. Vai kävikö mulla kävi vaan hyvä tsägä? Firman nimi tosin ei paljon luottamusta herätä vaan kuulostaa lähinnä vitsiltä. Onhan noita parempiakin koijareita netissä kuten esim. tämä http://www.anepaxworld.com/
- ssssssss
RopoKoppi kirjoitti:
Tilasin Visalla 29.4.2009 KM:n varastossa ollutta tavaraa (5D MkII), tilausvahvistus postin lähetyskoodeineen tuli 30.4.2009 TJ:ltä ja paketin hain postista 4.5.2009. Sanoisin että kyllä toimii, ja toimiipa hyvinkin. Vai kävikö mulla kävi vaan hyvä tsägä? Firman nimi tosin ei paljon luottamusta herätä vaan kuulostaa lähinnä vitsiltä. Onhan noita parempiakin koijareita netissä kuten esim. tämä http://www.anepaxworld.com/
Sulla on vaan tainnut käydä hyvä tuuri, pahemmin kun en ole minäkään kuullut kuin negatiivista kys.puljusta. Jännä juttu muuten, ettei sivutkaan enää skulaa.
- suoni pinnasa
5 viikkoa odotin televisiota. Nyt viikko odotettu maksun palautusta luottokunnalle. Soitin luottokuntaan, neuvoivat tekemään kirjallisen reklamaation asiasta heille, saas nähdä miten käy. Tällä aikaa toinen verkkokauppa laskenut kyseisen tv:n hintaa, nyt jo 150e alle KM:on maksetun. Sais vaan sen maksun takas niin vois tilata muualta...
- Sivustaseuraaja_
Ihmeellistä kun ei edes viitsi vastata puhelimeen ja ottaa vastuuta siitä mitä myy. Siinä sitä p****aa vasta onkin.
- "tilaus"
Sivustaseuraaja_ kirjoitti:
Ihmeellistä kun ei edes viitsi vastata puhelimeen ja ottaa vastuuta siitä mitä myy. Siinä sitä p****aa vasta onkin.
Ei ole vieläkään tullut vaikka luvattu jo 2 viikkoo sitten että tulee .Kohta kaksi kuukautta odottanut.
Peruin tilaukseni.Onneksi en maksanut etukäteen .Onneksi!!
Mikä tämä muuten ihan oikeasti on?MIhin perustuu liikeidea? - Pettynyt2
"tilaus" kirjoitti:
Ei ole vieläkään tullut vaikka luvattu jo 2 viikkoo sitten että tulee .Kohta kaksi kuukautta odottanut.
Peruin tilaukseni.Onneksi en maksanut etukäteen .Onneksi!!
Mikä tämä muuten ihan oikeasti on?MIhin perustuu liikeidea?Kuukausi kulunut palautusrahoja odotellessa, sähköposteihin ja puheluihin ei edes vastata. Hyviä neuvoja??
- GPS odotellessa
Pettynyt2 kirjoitti:
Kuukausi kulunut palautusrahoja odotellessa, sähköposteihin ja puheluihin ei edes vastata. Hyviä neuvoja??
Rahat on maksettu ja GPS ei kuulu. Yhteydenottoihin ei vastata. Olemme dokumentoineet kaikki maksun jälkeen taphtuneet vaiheet. Tästä on nyt tullut periaatejuttu ( rahalla ei ole enää merkitystä ), koska yhteydenottokulut ylittävät jo tilatun tavaran arvon. Otamme asian tästä eteenpäin juridisena haasteena ja mittaamme Koppimopon vastuunpakoilun hinnan. Olemme varautuneet pitkäkestoiseen prosessiin ellei yritys ja sen vastuutaho hyvitä aiheuttamaansa tilannetta.
- Televisiota odottanut
GPS odotellessa kirjoitti:
Rahat on maksettu ja GPS ei kuulu. Yhteydenottoihin ei vastata. Olemme dokumentoineet kaikki maksun jälkeen taphtuneet vaiheet. Tästä on nyt tullut periaatejuttu ( rahalla ei ole enää merkitystä ), koska yhteydenottokulut ylittävät jo tilatun tavaran arvon. Otamme asian tästä eteenpäin juridisena haasteena ja mittaamme Koppimopon vastuunpakoilun hinnan. Olemme varautuneet pitkäkestoiseen prosessiin ellei yritys ja sen vastuutaho hyvitä aiheuttamaansa tilannetta.
Tilasin Philipsin taulutelevision toukokuun 04. päivänä ja maksoin sen
tyhmyyksissäni Mastercardilla välittömästi.
Parin viikon päästä aloin kysellä toimitusta, ei minkäänlaisia vastauksia.
useiden viestien ja soittoyritysten, vastaajaan jätettyjen soittopyyntöjen
jälkeen tuli viesti ystävällisin terveisin toimituksesta perjantaiksi,
viikko ja kuukausi jäi kylläkin määrittelemättä.
Kesäkuun puolivälissä ilmoitin herra Kuosmaselle meneväni tekemään rikos-
ilmoituksen petoksesta poliisilaitokselle 18.06.2009 kello 10.00 elleivät
rahat näy tililläni siihen mennessä. Mitään ei kuulunut Koppimopon suunnalta
joten tein rikosilmoituksen .
Kesäkuun 23. päivänä tuli puhelu herra toimitusjohtajalta, ilmoitti palauttaneensa
maksamani summan tililleni ja kerjäsi minua peruuttamaan rikosilmoituksen.
Huomattavasti viisastuneena ja arvokasta kokemusta saaneena ehdotan
teille kaikille muillekin pettyneille ja rahojanne odottaville:
Marssikaa poliisilaitokselle kauppaa koskevat kopiot mukananne ja tehkää
rikosilmoitus!
Teille, jotka harkitsette ostoksia Koppimoposta, unohtakaa kyseinen ajatus!!!! - Kimalainen
GPS odotellessa kirjoitti:
Rahat on maksettu ja GPS ei kuulu. Yhteydenottoihin ei vastata. Olemme dokumentoineet kaikki maksun jälkeen taphtuneet vaiheet. Tästä on nyt tullut periaatejuttu ( rahalla ei ole enää merkitystä ), koska yhteydenottokulut ylittävät jo tilatun tavaran arvon. Otamme asian tästä eteenpäin juridisena haasteena ja mittaamme Koppimopon vastuunpakoilun hinnan. Olemme varautuneet pitkäkestoiseen prosessiin ellei yritys ja sen vastuutaho hyvitä aiheuttamaansa tilannetta.
Tapauksesi tuntuu kovin samalta oman Koppimopo kokemukseni kanssa. Jossain vaiheessa vitutus saa sellaiset mittasuhteet, että "ostetulla" tuotteellakaan ei ole enää väliä, tärkeintä on saada vaan Koppimopo vastuuseen harjoittamastaan paskasta!
Jos joku haluaa viedä Koppimopon vastaista taistoa eteenpäin ryhmäkanteen muodossa, niin täältä löytyy takuuvarma osallistuja! Kaikkien etu olisi että ko. firma saadaan siivottua pois markkinoilta. - onnistuu helposti
Televisiota odottanut kirjoitti:
Tilasin Philipsin taulutelevision toukokuun 04. päivänä ja maksoin sen
tyhmyyksissäni Mastercardilla välittömästi.
Parin viikon päästä aloin kysellä toimitusta, ei minkäänlaisia vastauksia.
useiden viestien ja soittoyritysten, vastaajaan jätettyjen soittopyyntöjen
jälkeen tuli viesti ystävällisin terveisin toimituksesta perjantaiksi,
viikko ja kuukausi jäi kylläkin määrittelemättä.
Kesäkuun puolivälissä ilmoitin herra Kuosmaselle meneväni tekemään rikos-
ilmoituksen petoksesta poliisilaitokselle 18.06.2009 kello 10.00 elleivät
rahat näy tililläni siihen mennessä. Mitään ei kuulunut Koppimopon suunnalta
joten tein rikosilmoituksen .
Kesäkuun 23. päivänä tuli puhelu herra toimitusjohtajalta, ilmoitti palauttaneensa
maksamani summan tililleni ja kerjäsi minua peruuttamaan rikosilmoituksen.
Huomattavasti viisastuneena ja arvokasta kokemusta saaneena ehdotan
teille kaikille muillekin pettyneille ja rahojanne odottaville:
Marssikaa poliisilaitokselle kauppaa koskevat kopiot mukananne ja tehkää
rikosilmoitus!
Teille, jotka harkitsette ostoksia Koppimoposta, unohtakaa kyseinen ajatus!!!!Mastercard ja Visa maksut kannatta peruutta luottokunna kautta. Ei tarvitse uhkailla ketää eikä odotella.
- mitä ei koskaan tullut
Kimalainen kirjoitti:
Tapauksesi tuntuu kovin samalta oman Koppimopo kokemukseni kanssa. Jossain vaiheessa vitutus saa sellaiset mittasuhteet, että "ostetulla" tuotteellakaan ei ole enää väliä, tärkeintä on saada vaan Koppimopo vastuuseen harjoittamastaan paskasta!
Jos joku haluaa viedä Koppimopon vastaista taistoa eteenpäin ryhmäkanteen muodossa, niin täältä löytyy takuuvarma osallistuja! Kaikkien etu olisi että ko. firma saadaan siivottua pois markkinoilta.Onneksi en maksanut etukäteen vaan otin pankkisiirtona.
3 viikon päästä tilauksesta kyselin kameraa ja luvattiin että ensi viikolla tulee.Ei tullut.Aina kun kyselin oli sattunut vaikka mitä erehdyksiä muka oli vahingossa tilaus peruutettukin.Luvattiin aina seuraavalle viikolle.2 kuukauden jälkeen ilmoitin että "haistakaa...
Ei ikinä enää KOPPIMOPOON ja olen kaikille ilmoittanut saman asian.
- rahat
tilasin kameran ja maksoin luottokortilla. Parin viikon kuluttua ilmoittelivat ettei malli olekaan enää saatavilla. No, tilasin uuden mallin, joka tosin maksoi enemmän, mutta erotusta en maksanut kun en saanut selville miten se olisi pitänyt maksaa. Kameraa ei kuulunut kuukauteen vaikka lupasivat ensin kahdessa viikossa. Sanoivat että kaupan peruminen on ok, mutta rahoja ei kuulunut. Otin yhteyttä luottokuntaan, jota kautta sain kuin sainkin rahani takaisin, mutta mikä parasta Koppimopo oli maksanut luottokunnalle 10 senttiä liian vähän! Lieneekö tahallista? Olen joutunut odottelemaan rahojani kolme kuukautta ja tekemään paljon työtä sen eteen. Olisin odottanut parin kympin hyvitystä tms.
- surkea kokemus
Tuntuu todennäköisemmältä nähdä lehmien lentävän kuin saada sujuvasti tavara tältä firmalta. Kokemusta on yhdestä ostokerrasta, ja toista ei tule. Tavara saatiin melkein kahden kuukauden veivaamisen jälkeen. Yksityiskohtiin en jaksa edes mennä, sillä ko. firman toiminta oli niin uskomattoman ala-arvoista.
Jos nyt satutte kuitenkin täältä jotain tilaamaan, niin muistakaa että teillä on oikeus saada tavaranne, ja jos näin ei tapahdu, niin viekää asiaa kuluttajasuojamiehelle. Ihan sama mitä Koppimopo väittää, sillä myyjä ei voi purkaa kauppaa yksipuoleisesti tai muutella sopimusehtoja kesken kaiken oman mielensä mukaan. Tässä suora lainaus toimitusehdoista yrityksen sivuilta "Koppimopo Oy:llä on oikeus muuttaa sopimusehtoja ilmoittamalla asiasta sähköpostitse, kirjallisesti tai Palvelun välityksellä käyttäjälle. Käyttäjä hyväksyy ehtojen muutokset palvelua käyttäessään, Maahantuontirajoituksista, viranomaisrajoituksista tai huonosta saatavuudesta johtuen Koppimopo Oy:n vastuu rajoittuu aina vain kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen. Tämä koskee verkkokauppamme kaikkia tuotteita. Koppimopo Oy:llä on myös oikeus purkaa kauppa omasta aloitteestaan, johtuen esimerkiksi yllä olevista seikoista jotka vaikeuttavat kaupan toteutumista." Tällainen menettely on kuluttajakaupan lainsäädännön vastainen (Force Majeure pykälän väärinkäyttöä) ja siihen ei pidä yhdenkään itseään kunnioittavan kuluttajan suostua. - vain postiennakolla
surkea kokemus kirjoitti:
Tuntuu todennäköisemmältä nähdä lehmien lentävän kuin saada sujuvasti tavara tältä firmalta. Kokemusta on yhdestä ostokerrasta, ja toista ei tule. Tavara saatiin melkein kahden kuukauden veivaamisen jälkeen. Yksityiskohtiin en jaksa edes mennä, sillä ko. firman toiminta oli niin uskomattoman ala-arvoista.
Jos nyt satutte kuitenkin täältä jotain tilaamaan, niin muistakaa että teillä on oikeus saada tavaranne, ja jos näin ei tapahdu, niin viekää asiaa kuluttajasuojamiehelle. Ihan sama mitä Koppimopo väittää, sillä myyjä ei voi purkaa kauppaa yksipuoleisesti tai muutella sopimusehtoja kesken kaiken oman mielensä mukaan. Tässä suora lainaus toimitusehdoista yrityksen sivuilta "Koppimopo Oy:llä on oikeus muuttaa sopimusehtoja ilmoittamalla asiasta sähköpostitse, kirjallisesti tai Palvelun välityksellä käyttäjälle. Käyttäjä hyväksyy ehtojen muutokset palvelua käyttäessään, Maahantuontirajoituksista, viranomaisrajoituksista tai huonosta saatavuudesta johtuen Koppimopo Oy:n vastuu rajoittuu aina vain kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen. Tämä koskee verkkokauppamme kaikkia tuotteita. Koppimopo Oy:llä on myös oikeus purkaa kauppa omasta aloitteestaan, johtuen esimerkiksi yllä olevista seikoista jotka vaikeuttavat kaupan toteutumista." Tällainen menettely on kuluttajakaupan lainsäädännön vastainen (Force Majeure pykälän väärinkäyttöä) ja siihen ei pidä yhdenkään itseään kunnioittavan kuluttajan suostua.Sama juttu, Tilasin GPS:n jo kesäkuun alussa. Ei ole näkynyt. Erittäin huonoa toimintaa yrityksen taholta. Viimeisimmässä viestissä todettiin vain yrityksen taloudellisista vaikeuksista ja mahdollisista rahojen palautusyrityksistä. Ei ole näkynyt rahoja ja tänään lähti rikosilmoitus eteenpäin.
Nettisivusto on vielä kumminkin toiminnassa. Toivottavasti kukaan ei erehdy ko. yritykseen tekemään ostoksia. Tästä lähin tilaan tavarat postiennakolla! - ostamaan...
vain postiennakolla kirjoitti:
Sama juttu, Tilasin GPS:n jo kesäkuun alussa. Ei ole näkynyt. Erittäin huonoa toimintaa yrityksen taholta. Viimeisimmässä viestissä todettiin vain yrityksen taloudellisista vaikeuksista ja mahdollisista rahojen palautusyrityksistä. Ei ole näkynyt rahoja ja tänään lähti rikosilmoitus eteenpäin.
Nettisivusto on vielä kumminkin toiminnassa. Toivottavasti kukaan ei erehdy ko. yritykseen tekemään ostoksia. Tästä lähin tilaan tavarat postiennakolla!Tein kamera-tilauksen kyseisestä firmasta ottamatta mitään selvää ensin, kun kokematon olen näissä nettitilaus asioissa... TYHMÄNÄ maksoinkin heti verkkopankissa. 5.8. tein tilauksen aamulla, luvattiin 7pv sisällä. Nyt on mennyt tosin vasta 5pv, mutta alkoi pelottaa kun näitä eksyin lukemaan.. Tajusin etten ole saanut tilausvahvistusta. Onko paha asia,pitäisiskö sitä pyytää?? Tilauksen kohdalla lukee vielä että "odottaa käsittelyä". Ja tällä viikolla se olisi saatava reissua varten....://
- oppihan jäi
ostamaan... kirjoitti:
Tein kamera-tilauksen kyseisestä firmasta ottamatta mitään selvää ensin, kun kokematon olen näissä nettitilaus asioissa... TYHMÄNÄ maksoinkin heti verkkopankissa. 5.8. tein tilauksen aamulla, luvattiin 7pv sisällä. Nyt on mennyt tosin vasta 5pv, mutta alkoi pelottaa kun näitä eksyin lukemaan.. Tajusin etten ole saanut tilausvahvistusta. Onko paha asia,pitäisiskö sitä pyytää?? Tilauksen kohdalla lukee vielä että "odottaa käsittelyä". Ja tällä viikolla se olisi saatava reissua varten....://
Tilasin huhtikuussa käsigps:n ja tyhmyyttäni maksoin sen verkkopankissa heti.
Ei se tullut. Kovasti luvattiin. Heinäkuussa purin kaupan . Lupasivat rahani takaisin, mutta ei ole kuulunut rahoja. Nyt huomasin, että koko pulju on mennyt konkurssiin.
Tyhmyys maksoi 278€ - Älä suosi suomalaista nettifirmaa
oppihan jäi kirjoitti:
Tilasin huhtikuussa käsigps:n ja tyhmyyttäni maksoin sen verkkopankissa heti.
Ei se tullut. Kovasti luvattiin. Heinäkuussa purin kaupan . Lupasivat rahani takaisin, mutta ei ole kuulunut rahoja. Nyt huomasin, että koko pulju on mennyt konkurssiin.
Tyhmyys maksoi 278€Suosin suomalaista ja petyin lähes 200 € verran. Katsotaan auttaako petosilmoitus viranomaisille.
Tilasin vastaavat tavarat ulkolaisesta nettifirmasta ( Pixmania ) ja sain tavarat viikossa ja vieläpä 30 € halvemmalla ( lähetyskulut mukaanlukien ) kuin Suomesta.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418