Olen lähdössä langkawiin kahdeksi viikoksi 11.2, joten nyt haluaisin tietää että onko siellä minkäänlaista yöelämää? eli ovatko baarit myöhään auki? Entä tietääkö joku että laittavatko ne langkawilla pikkulettejä? (pitkät hiukset) ja kuinka paljon maksaa/laatu?
kiitos vastaajille. Muukin informaatio kohteesta on tervetullutta:)
Langkawi->Pikkuletit ja Yöelämä(?)
-Henni-
2
654
Vastaukset
- ellu
Heippa henni!!!!
Juu,kyllä kantsuu mennä langkawille kun viinatkin ilmaseksi saa... Pidetään sit hauskaa... :)
Näkyy kultamuna! t:ellu- takas uuudelleen
en oikeen tajuu tota edellistä hiihtäjää mutt tarvitseekos mun ees tajuta? yölämä ei warmaan ole siitä railakkaammasta päästä mutta meille oli ihan tarpeexi,½7 aamuun istuttin kapakiss.porukka ystäwällistä&lämpöä riittää suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455